Sayfa 1/2 12 Son
  1. #1
    star50 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    704
    Tecrübe Puanı
    33
    Rep Derecesi: **

    Buldugum gümüş sikke

    Selam arkadaşlar bir sene evvel tek tekte bitane gümüş sikke bulmuştum kaybettim belliyordum kocugumun cebi delinmiş ordan buldum herhalde buldugum ve bulacagımda bu bundan fazlası nasip olurmu ALLAH bilir kolay gelsin
    Ekli Resimler Ekli Resimler     


  2. #2
    star50 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    704
    Tecrübe Puanı
    33
    Rep Derecesi: **
    müzeye teslim et demeyinde ilk sikkemi :-D
    HİTİTLİ Bunu beğendi

  3. #3
    zipkinci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kıdemli Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    162
    Tecrübe Puanı
    21
    Rep Derecesi: **
    Alıntı star50 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    müzeye teslim et demeyinde ilk sikkemi :-D
    Benim gibi yap yastığının altına koy aklına geldikce işaretli yerler çıkar bak sevip sevip yine yerine koy

  4. #4
    Türk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Engellendi
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    0
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    Alıntı star50 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    müzeye teslim et demeyinde ilk sikkemi :-D
    Müzeye teslim ediniz . . .
    Defdefin, Konaciva, star50, zipkinci Bunu beğendi

  5. #5
    star50 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    704
    Tecrübe Puanı
    33
    Rep Derecesi: **
    slm tek sikke için müzeylemi ugraşayım hiç degilse zipkinci gibi yapayım dostum saygılar
    HİTİTLİ, trak_39, Türk, zipkinci Bunu beğendi

  6. #6
    star50 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    704
    Tecrübe Puanı
    33
    Rep Derecesi: **
    bu işi bulmadan bırakırsak hatıra olarak kalır heheheh
    HİTİTLİ Bunu beğendi

  7. #7
    Brkcll - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Engellendi
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    1.767
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    Dik çelsene şunu bir
    HİTİTLİ Bunu beğendi

  8. #8
    HİTİTLİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    3.170
    Tecrübe Puanı
    51
    Rep Derecesi: **
    Star ustam maşallah acılışı saglam yapmışsın.
    Biz bi abimizin elini ayagını öpüp razı ettik minelap lorenz ve nokta veloxla cıktık araziye.
    Zıkkım olasıca yerde boya civi ve nal cıktı.
    Kötü bi amisos sikke bulsam zıpkıncı ustanın hesap koynuma alıp yatacam .))

    Müzeye filan verme bencede.
    Devblet baba sagolsun zaten bizden alacagını alıyor vergi filan.
    Bu hatıra kalır.
    wanted.07, zipkinci Bunu beğendi

  9. #9
    Türk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Engellendi
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    0
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    Alıntı HİTİTLİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Star ustam maşallah acılışı saglam yapmışsın.
    Biz bi abimizin elini ayagını öpüp razı ettik minelap lorenz ve nokta veloxla cıktık araziye.
    Zıkkım olasıca yerde boya civi ve nal cıktı.
    Kötü bi amisos sikke bulsam zıpkıncı ustanın hesap koynuma alıp yatacam .))

    Müzeye filan verme bencede.
    Devblet baba sagolsun zaten bizden alacagını alıyor vergi filan.
    Bu hatıra kalır.
    Bulunan eserlerin yeri müzedir arkadaşlar . . .
    HİTİTLİ, Kristof34, star50, svs, zipkinci Bunu beğendi

  10. #10
    HİTİTLİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    3.170
    Tecrübe Puanı
    51
    Rep Derecesi: **
    Alıntı Türk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bulunan eserlerin yeri müzedir arkadaşlar . . .
    Anlaşıldı ustam .))
    Türk, zipkinci Bunu beğendi

Sayfa 1/2 12 Son

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş