1. #1
    MendereS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    8.542
    Tecrübe Puanı
    126
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: **

    Muhteşem Hazineler, Bulgaristan



  2. #2
    MustyanG1383 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    MustyanG1383
    Guest
  3. #3
    tevfik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    1.474
    Tecrübe Puanı
    46
    Rep Derecesi: **
    Alıntı MustyanG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bak yaaa yine geldim aşkaaa getirin kazmamı benim atımm nerde :???
    gidiyom çıkıyom ben dağa menderes paşa*
    S.a. Bende Sayın MustanG Ustama Katılıyorum gerçi benim atım yok ama arabamvar bende onunla giderim Saygılar
    güzel Paylaşımınız İçin Teşekkür eder.Elinize ve Emeğinize. Sağlık derim Sayın Menderes Ustam.
    Konu tevfik tarafından (26.02.13 Saat 06:31 ) değiştirilmiştir.

  4. #4
    MendereS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    8.542
    Tecrübe Puanı
    126
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    siz daha çikasıya kadar ben 2. videoyu hazırlayıp yayınladım


  5. #5
    tevfik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    1.474
    Tecrübe Puanı
    46
    Rep Derecesi: **
    S.a. İyi Pazar'lar olsun İnşallah Sayın Ustam Vallahi Sizin bu Güzel Paylaşımlarınızın sayesinde rüyalarımdada görür oldum Elinize ve Emeğinize Sağlık.Saygılar.

  6. #6
    kaan5557 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Operatör
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    2.484
    Tecrübe Puanı
    68
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    Bunları izleyen herkez hazine avcısı oluyor bize rakip geliyor...olabildiğince kimseye izletmemek lazım...kendi içimizde izlemekte mahsur yok gaz vermede bir numara...

  7. #7
    stf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    stf
    Kıdemli Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    165
    Tecrübe Puanı
    29
    Rep Derecesi: **
    menderes usta ben aksamdan beri bu videolari seyrede ede ede doyamadim harikulade olmus supersin emegine saglik

  8. #8
    MendereS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    8.542
    Tecrübe Puanı
    126
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    Alıntı stf Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    menderes usta ben aksamdan beri bu videolari seyrede ede ede doyamadim harikulade olmus supersin emegine saglik

    eyvallah stf usta özellikle ilk videoyu bende defalarca izledim gerçekten çok güzel, yapılan ışıklandırma sistemi hazineleri daha bi güzel göstermiş.

  9. #9
    stf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    stf
    Kıdemli Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    165
    Tecrübe Puanı
    29
    Rep Derecesi: **
    evet mukemmel
    ben o vizyonda gecen surahi nin ustune yapilan figurler beni cezbetti gercek manada hepsi bir birinden farkli ve cekici bakmakla doyamadim vesselam

  10. #10
    Poseidon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    1.090
    Tecrübe Puanı
    39
    Rep Derecesi: **
    Vay yaa ilk videoya baktım nerdeyse manyak oluyodum düşünün bak bunlar binlerce yıl toprak altında kalmış çıkar yıla gıcır gıcır pehh

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş