Sayfa 1/5 1234 ... Son
  1. #1
    Gambit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    12
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **

    Tılsımlı Gömü ?

    Öncelikle herkese selam ;
    Uzun zamandır bildiğimiz bir mekan var burada yapılan çalışmalarda sonuç alınamıyor işin ehli hoca diye tabir edilen şahıslar dahil malın yüklü olduğu kuvvetle muhtemel birden fazla dedektör ile mal gözüküyor kazılıyor sürekli yeri değişiyor korkup bırakanlar oldu çıkarmamanız hayrınıza olur diyenler oldu değerli üstadlardan görüş rica edeceğim..

    Mal bulanındır, szihoprenic Bunu beğendi

  2. #2
    Keskingöz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Operatör
    Durumu
    Çevrimiçi

    Mesajlar
    2.151
    Tecrübe Puanı
    40
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    3-4 gün önce açtım konuyu bugün kapatıldı. Link nasıl paylaşılır bilmiyorum benim açtığım konulara bak profilden oku hepsini.
    topralayabilirsen burdan devam et. )

  3. #3
    psh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    psh
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    326
    Tecrübe Puanı
    7
    Rep Derecesi: **
    ben pek inanmiyorum yer degistirme diye birşey olamaz

  4. #4
    Mal bulanındır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Operatör
    Durumu
    Çevrimiçi

    Mesajlar
    7.287
    Tecrübe Puanı
    138
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    anlattiginiz sartlarda hayirli olacaa benzemiyor...islenmis dogaustu varlik iceren konulara bir goz atin kafaniza yatarsa.bol resimli bir konu acin.paylasim olur

  5. #5
    Gambit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    12
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    @Keskingöz hocam okudum o konuyu ve bana göre gerçekten böyle bir durum var bu çok sinir bozucu aslında çok derin bir mevzu uzun zamandır sonuç yok zaten ilgilenende yok şimdilik..

  6. #6
    Keskingöz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Operatör
    Durumu
    Çevrimiçi

    Mesajlar
    2.151
    Tecrübe Puanı
    40
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    Alıntı Gambit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @Keskingöz hocam okudum o konuyu ve bana göre gerçekten böyle bir durum var bu çok sinir bozucu aslında çok derin bir mevzu uzun zamandır sonuç yok zaten ilgilenende yok şimdilik..
    Benim gibi yapıp yedeklere öncelik ver. Bırak orayı )

  7. #7
    Keskingöz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Operatör
    Durumu
    Çevrimiçi

    Mesajlar
    2.151
    Tecrübe Puanı
    40
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    Dedektörden bahsetmişsin derinlik kaç ?
    Mal bulanındır, szihoprenic Bunu beğendi

  8. #8
    Gambit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    12
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    @Mal bulanındır bazı istişareler sonucunda bilgi alındı ama bunun doğruluğunu tespit edemiyoruz uzun yıllardır sürüncemede zaten özel mülk..
    Mal bulanındır, szihoprenic Bunu beğendi

  9. #9
    Sedegor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Engellendi
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    5.415
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    Kaz varsa alırsın yoksa böyle konuşur korkar tırsarsın. Tılısım varsa ne oldu sana yada yanındakilere, hâlâ yazıp soru sorduguna göre sağlığın elin kolun yerinde. Kulaklarını tıka kimseye bir şey sorma git kaz. Sana bir şey olursada özelden yaz düzeltiriz. Ama önce git karşındakileri dene ne kadar güçleri varmış.
    Böyle şeylerin % 99 u vesvesidirki buda bir tılısım olsada tek ilacı cesarettir.
    Konu Sedegor tarafından (02.01.19 Saat 01:57 ) değiştirilmiştir.

  10. #10
    Gambit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    12
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    @Keskingöz hocam çok profesyonel değilim bu konularda dedektör kullanmayıda pek bilmem dedektörü olan arkadaşlardan rica ettik onlar baktılar ettiler sinyal vs daha sonra bırakıp kaçtılar derinliği hatırlamıyorum..
    Apollon01, Mal bulanındır Bunu beğendi

  11. #11
    deli firat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Moderator
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    3.351
    Tecrübe Puanı
    64
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    Alıntı Sedegor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kaz varsa alırsın yoksa böyle konuşur korkar tırsarsın. Tılısım varsa ne oldu sana yada yanındakilere, hâlâ yazıp soru sorduguna göre sağlığın elin kolun yerinde. Kulaklarını tıka kimseye bir şey sorma git kaz. Sana bir şey olursada özelden yaz düzeltiriz. Ama önce git karşındakileri dene ne kadar güçleri varmış.
    Oyoyoy bak kim gelmiş mrb dostum hoş geldin nerdesin nasılsın iyimisin özletin kendini
    Apollon01, szihoprenic Bunu beğendi

  12. #12
    Gambit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    12
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    @Sedegor Hocam bu konularda tecrübelisiniz sanırım müsait bir zamanda özelden yazıp istişare etmek isterim..
    szihoprenic Bunu beğendi

  13. #13
    Gönül_Eri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Editör
    Durumu
    Çevrimiçi

    Mesajlar
    1.476
    Tecrübe Puanı
    19
    Rep Derecesi: **
    hakkını helal et ustam ama bu iş bana pek mantıklı gelmedi dedektörle nasıl bi derinlik almışlar ? Dedektörle olmaz o iş. Hocalarda iyi atıyor ha maşallah Bana denk gelseler bi şu hocalar yapıcağmı biliyomda

  14. #14
    Keskingöz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Operatör
    Durumu
    Çevrimiçi

    Mesajlar
    2.151
    Tecrübe Puanı
    40
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    Alıntı Gambit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @Keskingöz hocam çok profesyonel değilim bu konularda dedektör kullanmayıda pek bilmem dedektörü olan arkadaşlardan rica ettik onlar baktılar ettiler sinyal vs daha sonra bırakıp kaçtılar derinliği hatırlamıyorum..
    profesyonel dedektör falan geç onları.
    işlem yaparken tılsımlı olduğunu gördünüz mü görmediniz mi? İşlem yapanların sağlık durumunda problem var mı?
    Dedektörler derini görmez bunlar tespit yaparken sizden ücret aldı mı?
    Orada gömü olduğuna emin misin?

  15. #15
    Sedegor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Engellendi
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    5.415
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    Alıntı Gambit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @Sedegor Hocam bu konularda tecrübelisiniz sanırım müsait bir zamanda özelden yazıp istişare etmek isterim..
    Kardesim sen git kaz emin ol ne sana bir şey olacak nede orda tek bir sikke bulabileceksin. Kulağın cekilirse gerçekten o dakika gel konuşalım şu an orda olan hiç bir şey yok.

Sayfa 1/5 1234 ... Son

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş