Sayfa 1/3 123 Son
  1. #1
    mezarciBaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Engellendi
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    157
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **

    Garrett Dedektör İş Yapar mı

    Selamun Aleykum Hayırlı Aksanlar Degerli Arkadaslarım
    Bu dedektör iş yapar mı Bir Abim Satıyor Ve Kac para eder bilgi verirseniz sevinirim. Şimdiden tesekkurler.. Yurt dısından gelmiş çipi söökülmemiş mi ne oyle bi kelimede gecti konusmada Ama nedir bilmiyorum
    Ekli Resimler Ekli Resimler   

    Mhmt82 Bunu beğendi

  2. #2
    Hoplit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    17
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    bu konuyu görünce üye oldum bu cip sökme nedir yaaa yalanın daniskası, bunu sıfırı 1.400 civarı buda eldense 800 lira ver tamam iş yaparmı yapar üç beş para toplarsın.
    BulursamKader25, mezarciBaba Bunu beğendi

  3. #3
    mezarciBaba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Engellendi
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    157
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    EyvAllah Tesekkurler

  4. #4
    Mhmt82 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Moderator
    Durumu
    Çevrimiçi

    Mesajlar
    1.360
    Tecrübe Puanı
    26
    Rep Derecesi: **
    Bendede aynisi var arkadasim.kullaniyorum..hafiftir salmasi kolaydir..ayirimi guzeldir.derinligi fena degildir..piyasada ikinci elini 750 civari alabilirsin..
    BulursamKader25 Bunu beğendi

  5. #5
    Balbun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Member
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    59
    Tecrübe Puanı
    11
    Rep Derecesi: **
    Gareetin hangi modelleri daha etkılı arkadaşlar

  6. #6
    battalbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    24
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    Çip sökme falan yoktur klonlama vardır =)
    Hangi firma x ülkede bu derinlikte ötsün y ülkede bu derinlikte görsün diye sacma bir strateji yürütürki. Bunu distribütörler sağolsun 1 tane fabrikasyon 15 tane klon olarak piyasaya surdugunu ve Ahmetın dedektörü 1 metreden goruyor Mehmetin dedektörü yahu neden 40 cm den gördü diyenlerin cevabı sanırım. Hakkı ıle satıs yapan firmalara sozum yok...
    Konu battalbey tarafından (02.08.17 Saat 02:37 ) değiştirilmiştir.

  7. #7
    poseidon2023 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Operatör
    Durumu
    Çevrimiçi

    Mesajlar
    4.755
    Tecrübe Puanı
    79
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    hiç gerek yok diyem sende anla

  8. #8
    battalbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    24
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    Neye hic gerek yoktu @poseidon2023

  9. #9
    dadas_25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Super Moderator
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    3.336
    Tecrübe Puanı
    66
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    Böyle bir durum söz konusu olabilir. Daha önce benim cihazda aldığım derinlikler belliydi ama aynı cihazı kullanan başka kişilerin o derinliklere hiç inemediklerini okudum. Şimdi çip olayını duyunca biraz kıllandım. Benim eski cihaz Garrett 2500 gtı dı ve aldığım kişi direk yurtdışından geldiğini söylemişti. Bunu takas la 2000 saydırıp sattım adam ilk başlarda 2500 e satıyordu ve 3 ay sonra adam cihazın fiyatını 3500 olarak değiştirmişti. Aynı cihazdan elinde vardı ama o cihazları 1500 2000 arası satıyordu. Enteresan.
    ragıp, Turko Bunu beğendi

  10. #10
    wargazel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Member
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    42
    Tecrübe Puanı
    8
    Rep Derecesi: **
    slm garret gti 2500 .hiç pişman olmaszın.
    tunay_5454 Bunu beğendi

Sayfa 1/3 123 Son

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •