1. #1

    Ustalar yardim xp deus almayi dusunuyorum. Sizce iyi midir tekpara icin.

    Su anda kullandigim makina makro racer 2 derinlik guzel ama ayrimi iyi degil deus daha derine mi bakar ayrimdada daha iyimidir. Yorumlarinizi bekliyorum saygilar .


  2. #2
    Düşünmene bile gerek yok bence .
    xp deus vlf sektörünün kralıdır.

  3. #3
    İkinci elleri bile epey para ama güzel yorumlar okudum cihazla alakalı bende kısa sure içinde garret at pro alicam birde alabilirsem nel başlık alicam derinlikte faydası oluyomuş ilk cihazım olacak bakalım inşallah pişman olmam çok araştırdım okudum ona karar kildim simdilik

  4. #4
    3 sene kullandım radar aldım sattım yine cihaz alacak olsam deus alırdım çıta yükselirse gpx 5000 başka makina tanımam.

    Bi kere çok portatif katlandığında sırt çantasına bile sığar. Çok hafif asla kolu yormaz. Pil derdi yok bi sarjla çok uzun süre gider ve düşük şarjda bile performans kaybetmez. Telefonlar için kullanılan harici şarj aleti ile dağda bayırda şarj et asla yolda koymaz.

    Derinliği diğer valflere gore tartışılmaz zaten. Ancak nihayetinde 28 cm başlıklı valf cihazdır öyle pulse sderinligi bekleyemezsin. Tavsiyem ana üniteli al kulaklıktan daha iyi.
    Ustalar yardim xp deus almayi dusunuyorum. Sizce iyi midir tekpara icin.
    İstanBoLu Bunu beğendi

  5. #5
    Alıntı tncysmn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 sene kullandım radar aldım sattım yine cihaz alacak olsam deus alırdım çıta yükselirse gpx 5000 başka makina tanımam.

    Bi kere çok portatif katlandığında sırt çantasına bile sığar. Çok hafif asla kolu yormaz. Pil derdi yok bi sarjla çok uzun süre gider ve düşük şarjda bile performans kaybetmez. Telefonlar için kullanılan harici şarj aleti ile dağda bayırda şarj et asla yolda koymaz.

    Derinliği diğer valflere gore tartışılmaz zaten. Ancak nihayetinde 28 cm başlıklı valf cihazdır öyle pulse sderinligi bekleyemezsin. Tavsiyem ana üniteli al kulaklıktan daha iyi.
    ustam ben yeni heveslendim bu islere büyük de gözüm yok bulsamda beceremem dedim öyle aliyim tek tek yaparım kayalara tutarım falan diye at pro alicam derelere de girerim bakmaya su gecirmez özelliği var daha önce 1 kere bi abiyle deneyimim oldu osmanlı parası bulduk10 cm den değersiz olanından bende araştırdım fiyat olarak buna kararverdinlm at pro ile elim boş dönermiyim sence bilgin varmı pro hakkında

  6. #6
    Alıntı İstanBoLu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ustam ben yeni heveslendim bu islere büyük de gözüm yok bulsamda beceremem dedim öyle aliyim tek tek yaparım kayalara tutarım falan diye at pro alicam derelere de girerim bakmaya su gecirmez özelliği var daha önce 1 kere bi abiyle deneyimim oldu osmanlı parası bulduk10 cm den değersiz olanından bende araştırdım fiyat olarak buna kararverdinlm at pro ile elim boş dönermiyim sence bilgin varmı pro hakkında
    Bizim bi arkadaşda farmet x1 var ilk çıkım cihazlardan ama hayret edersin öyle güzel işler çıkarıyor ki kullanıcısı da artık seslere aşina olmuş. Diyeceğim nasıp olacaksa olur o da güzel cihaz. Ilk tecrüben olacaksa daha iyi nasıl olsa kat kat yükseleceksin makina işlerinde hastalık yapismayagorsun )
    Ustalar yardim xp deus almayi dusunuyorum. Sizce iyi midir tekpara icin.
    İstanBoLu Bunu beğendi

  7. #7
    Merhaba ben at pro kullanicisiyim tavsiye ederim ben çok memnunum. Elin boş donmezsin tabiki kismetin de varsa,üzerine denk geldikten sonra nasibinde de varsa seni mutlu eder.merak etme
    Ustalar yardim xp deus almayi dusunuyorum. Sizce iyi midir tekpara icin.
    İstanBoLu Bunu beğendi

  8. #8
    Alıntı dostozgur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba ben at pro kullanicisiyim tavsiye ederim ben çok memnunum. Elin boş donmezsin tabiki kismetin de varsa,üzerine denk geldikten sonra nasibinde de varsa seni mutlu eder.merak etme
    ustam bana artı eksilerini soylermisin rica etsem baktıkça kafa karisiyo xp deus içinde çok güzel yorumlar var at proyu alırsam nel tornado başlık ile alicam daha derine iniyo diyorlar biryandan diyorum 2500tl ye ikinci el pro alicam 1000 tl civarı başlığa para vericem 3500 tl edicek 3500 e daha iyi bisey alınır mi acaba diye tereddüt ediyoyorum çünkü bunu begenmedim degistireyim deme şansım yok birde ilk cihazim olacağı için kotude olsa demekki bu şekilde diyicem çünkü iyisini bilmiyorum maksadım zaten kacak gocek is yapıcaz gizli gizli gezicez bari değsin 5 cm fark yüzünden boşa gezmiyim

  9. #9
    Xp deus doğru çok güzel bir cihaz hem çok hafiftir hemde katlayıp rahatça taşıyabilirsiniz,fakat para olarak at proyu 2 ye katlıyor,ilk başlayacaksan at pro yeter artar bile,derinlikleri arasında öyle fark olduğunu düşünmüyorum ben.sonuc olarak ikisinde vlf bir cihaz,ben at pro normal orjinal dd başlığı ile çok güzel derinlikten tek para aldım,tabiki nell başlık bir miktar daha derine iniyor hem bobin ebatindan hemde sarım şeklinden dolayı. At pro da yağmurda aman islanmasin vs.bir derdin olmaz. tatlı suda tuzlu suda fark etmez sok komple cihazı arama yap.ben uzun zamandır kullanıyorum ayrımı güzel,hele birde zamanla alışınca iyiki almışım dedim ben. Ben nacizane tavsiye ederim kendim kullanmasını sevdiğim için.sizde lütfen YouTube da Avrupa'da arama yapanlari izleyin neler bulduklarını görürsünüz ve aklınıza da yatarsa alırsınız.hayirlisi olsun
    Ustalar yardim xp deus almayi dusunuyorum. Sizce iyi midir tekpara icin.
    İstanBoLu Bunu beğendi

  10. #10
    [MENTION=15098]dostozgur[/MENTION] ustam çok baktım çok araştırdım hem bilindik marka olduğu için karar kildim yorumlarda kimse kotu yorum yapmıyor yerden bulduklarimizdan biseyler biriktirip daha ileride daha iyileri alınır diye düşündüm simdilik kendimi çok zorlama taraftarı değilim 3 kere araziye çıksam 4. De makinayı çözerim diye düşünüyorum inşallah güzel iler yapabilirim
    Ustalar yardim xp deus almayi dusunuyorum. Sizce iyi midir tekpara icin.
    dostozgur Bunu beğendi

 

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş