Sayfa 6/6 İlk ... 23456
  1. #51
    KARUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Sep 2013
    Mesajlar
    19
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    bu kayalıkta bir tuhaflık ve normal olmayan birşeyler var gibi makina yardımıyla kontrol et

    İsim:  001.jpg
Görüntüleme: 604
Büyüklük:  90.2 KB (Kilobyte)

    aynı işlemi burada da uygula

    İsim:  002.jpg
Görüntüleme: 231
Büyüklük:  92.7 KB (Kilobyte)

    ok ile işaretlediğim yönlerde araştırmanı yap

    İsim:  003.jpg
Görüntüleme: 170
Büyüklük:  90.8 KB (Kilobyte)

    işaretli yere boşluk testi yap

    İsim:  004.jpg
Görüntüleme: 171
Büyüklük:  92.5 KB (Kilobyte)

    ok ile işaretlediğim yönde araştırmanı yap

    İsim:  005.jpg
Görüntüleme: 154
Büyüklük:  93.1 KB (Kilobyte)

    büyük ihtimalle aradığın yerlerden biri bu kayanın içinde kolay gelsin

    İsim:  007.jpg
Görüntüleme: 159
Büyüklük:  90.4 KB (Kilobyte)

    1 işaretli yere boşluk testi yap belki hediyesi fln vardır 2 ile işaretli yerde heralde bir üstteki fotoğraftaki yer kolay gelsin

    İsim:  006.jpg
Görüntüleme: 176
Büyüklük:  90.1 KB (Kilobyte)

  2. #52
    yeaah48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kıdemli Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Jul 2013
    Mesajlar
    121
    Tecrübe Puanı
    23
    Rep Derecesi: **
    öncelikle hayırlı cumalar karun hocam yorumlarından dolayı teşekkür ederim saolasın benimde fikirlerimi destekleyen yerleri işaretlemişsin allah razı olsun suan hava yagıslı yakın bir zamanda gidip sölediğin yerleri kontrol edicem burada sonucları paylasıcam nasip kısmet olursa allaha emanet olun
    Ekli Resimler Ekli Resimler    
    KARUN (09.05.14) Bunu beğendi

  3. #53
    yeaah48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kıdemli Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Jul 2013
    Mesajlar
    121
    Tecrübe Puanı
    23
    Rep Derecesi: **
    maket seklindeki kayanının kafası olarak gördüğünüz yerde mezar olarak tahmin ettiğiniz yere bakıyor
    KARUN (09.05.14) Bunu beğendi

  4. #54
    yeaah48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kıdemli Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Jul 2013
    Mesajlar
    121
    Tecrübe Puanı
    23
    Rep Derecesi: **
    baska yardım edicek arkadaş yokmu ?

  5. #55
    Alfa Romeo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Jan 2014
    Yer
    Trakya
    Mesajlar
    879
    Tecrübe Puanı
    28
    Rep Derecesi: **
    Alıntı yeaah48 Nickli Üyeden Alıntı
    hocam ilginden ve konuna hakim olmandan dolayı çok teşekkür ederim allah razı olsun ama bu şelalenin içinden ben çıkamıcam galiba her gidişimden bir işaret daha buluyorum yeni fotograflar paylastım bakabilirsen hocam mutlu olurum birde ne gibi bi çalışma yapmam lasım yazarsan sevinirim allaha emanet olun
    Alıntı yeaah48 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    baska yardım edicek arkadaş yokmu ?
    Çok acelecisin kardeş, yaş'ın gereği hem'de çoookk , biraz sabretmeyi öğrenmelisin ..Burası basit bir yer değil, tekrar söylüyorum çok geniş bir alan ve çok fazla işaret - hedef noktaları var ..Bunun çözümü bir iki günlük iş değil, tüm işaretlerin çözüleceği garanti'de değilll !!! Daha önceden söylediğim gibi, gidebildiğimiz kadar gidecez ..Bölgeyi iyice araştırman aylarca sürecek ..Bir tane işaretle uğraşmıyorsun çünkü ....
    L açısı yapan kaya'da ok'la işaretlediğim yön'de ilerle, açıyı ve hizayı bozma ..Bak sana o fotoyla ilgili uzun kolu ölç, uzundan kısayı çıkar ve dikkatlice her cm = 1 adım ya'da mt. ok yönün'de ilerle demiştim..Açıyı bozup yan taraflara gitmişsin, aynı şeyleri tekrar yazdırma, ne diyorsam iyice oku ve arazi'de uygula ...İşaretli kaya fotosu çekerken ,arazi'de orjinal duruşunu bozma, eğimi ve duruş açısını kesinlikle bozmadan fotolamalısın, bu çok önemli ..

    Diğer Derenin akış yönünü sorduğum fotonun oradan itibaren, Derenin akarını (giderini) takip ettiğinde, düz gibi hafif meyilli giden Dere, biraz ileri'de meyili daha'da belirgin artarak, aşağı inişe başlaması lazım ...

    Bakmak; Görmek Anlamına Gelmezz !!!
    by Alfa Romeo

  6. #56
    Alfa Romeo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Jan 2014
    Yer
    Trakya
    Mesajlar
    879
    Tecrübe Puanı
    28
    Rep Derecesi: **
    Bakmak; Görmek Anlamına Gelmezz !!!
    by Alfa Romeo

  7. #57
    alanındauzman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Mar 2014
    Mesajlar
    1.065
    Tecrübe Puanı
    37
    Rep Derecesi: **
    Bu dere yataği komple işaretlen dolu bir çoğu hedef sabtirmaca yani şaşitrmaca konulmuş bir kismida başka yerleri veren işaretlerdir senin yapman gereken suyun yukardan aşağiya düştüğü yerde yüz metre kareyi içine alacak şekilde geniş çapli incelemen dere yatağini takip edersen işin icinden çikamassin sen suan suyun düştüğü yere odaklan araştirmani o noktada yap
    er2003do (10.05.14) Bunu beğendi

  8. #58
    Alfa Romeo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Jan 2014
    Yer
    Trakya
    Mesajlar
    879
    Tecrübe Puanı
    28
    Rep Derecesi: **
    Alıntı alanındauzman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu dere yataği komple işaretlen dolu bir çoğu hedef sabtirmaca yani şaşitrmaca konulmuş bir kismida başka yerleri veren işaretlerdir senin yapman gereken suyun yukardan aşağiya düştüğü yerde yüz metre kareyi içine alacak şekilde geniş çapli incelemen dere yatağini takip edersen işin icinden çikamassin sen suan suyun düştüğü yere odaklan araştirmani o noktada yap
    Uzman kardeş, iyi güzel dedin'de , işaret sadece Şelaleleri değil, taa aşağılarda Derenin T yapan yerlerini bile kapsıyor, yani en az 1 km. Dereyi veriyor,,Sadece şelaleler olsa, senin dediğin gibi konu sahibine sadece oralara bak diyecem ama diyemiyorum , aşağılarda başka işaretler'de var, bunu bölge işareti ve alan'a yönlendirici başka bir işarette destekliyor ..
    Şaşırtma amaçlı işaretler tabi ki oluyor, bundan sebep konu sahibinin çok dikkatli hareket etmesi lazım ...Bizim buradan araziyi inceleme şansımız yok ..

    Bakmak; Görmek Anlamına Gelmezz !!!
    by Alfa Romeo
    er2003do (10.05.14) Bunu beğendi

  9. #59
    yeaah48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kıdemli Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Jul 2013
    Mesajlar
    121
    Tecrübe Puanı
    23
    Rep Derecesi: **
    hocam her yer işaret dolu nereye baksam bişey buluyorum ayrıyeten şelalenin 200 metre altı piknik alanı dereyi bile değiştirmişler galiba beton falan dökmüşler su birikintisi olusturmuslar yani taslar bile yerli yerinde değil şuan hava yagıslı hafta içi gidip bir daha bakıcam

  10. #60
    sensizim3327 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    May 2014
    Mesajlar
    4
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    kardeşim o kadar resimden net olarak bi kaç tane işaret gördüm en fazlası dikili olan taşda bi adet göz ve ağız gördüm balık kafası %90 benziyo geri kalanı doğala benziyor .

Sayfa 6/6 İlk ... 23456
dedektör
 

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •