Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
21 sonuçtan 11 ile 20 arası

Konu: Fotolara yorum ltfn

  1. #11
    r6m6z6n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Jun 2014
    Mesajlar
    267
    Tecrübe Puanı
    17
    Rep Derecesi
    Icinde toprak vardi cikarttik bostu küp ama Küpün etrafi bes kurus gibi delikler vardi sarap icin olabilirmi yada su icin falan ama neden horasana yapistirmislar ki

  2. #12
    r6m6z6n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Jun 2014
    Mesajlar
    267
    Tecrübe Puanı
    17
    Rep Derecesi
    Bi de ben birkaç resim paylaştım hepsi aynı yer yerleşim oldugu kesin bi kac güne araştırma yapmaya başlayacağım suan bilgi topluyorum

  3. #13
    fatih7979 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Super Moderator
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Jan 2014
    Yer
    konya
    Mesajlar
    5.035
    Tecrübe Puanı
    90
    Rep Derecesi
    toprak olduguna emınmısın altın tozuda toprak gıbıdır kül rengınde olur

  4. #14
    r6m6z6n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Jun 2014
    Mesajlar
    267
    Tecrübe Puanı
    17
    Rep Derecesi
    İçi toprak doluydu ve Küpün. Etrafında küçük delikler vardi ve bu görünen yer oldugu gibi Horasan hatta Küpün az parçasıda görünüyor kimbilir ne düşündüler de bu şekilde bir şey yaptılar

  5. #15
    r6m6z6n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Jun 2014
    Mesajlar
    267
    Tecrübe Puanı
    17
    Rep Derecesi
    Ağzı kapaliydi ama toprak yani yada bizmi öyle sandık acaba hay anasini

  6. #16
    r6m6z6n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Jun 2014
    Mesajlar
    267
    Tecrübe Puanı
    17
    Rep Derecesi
    Altına indik biraz ve temel taşı çıktı biri dedi burası zamanında ev olabilir buda evin köşesinde olabilir dedi mantıklı geldii açıkçası

  7. #17
    alphan35kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kıdemli Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    May 2014
    Mesajlar
    151
    Tecrübe Puanı
    16
    Rep Derecesi
    makina tut abi ....
    TuTamicaM SözLer VerMem BaSiT kişiLerLe MEvZuu yaPMAm BaZı ŞyLri AsLa AfeTmem Ağır GeLiYoSa Bu SzLer FiRar SerBesT ÜsTeLeMem

  8. #18
    fatih7979 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Super Moderator
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Jan 2014
    Yer
    konya
    Mesajlar
    5.035
    Tecrübe Puanı
    90
    Rep Derecesi
    bunun agzı kapalıydı ve topraktı oylemi yazık etmısınız sımdı o torpagı doktugunuz yerı eleyın altın tozu agır olur gunes ısıgında rengı bellı eder belkı kurtarırsınız rengını hatırlıyormusun kulu dusun topragı dusun belkıde yakılmıs bır cesette olabılır

  9. #19
    r6m6z6n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Jun 2014
    Mesajlar
    267
    Tecrübe Puanı
    17
    Rep Derecesi
    Topragi döktüğümuz yere makine tutsak sinyal verirmi bu toza acaba . O an insan sağlıklı dusunemiyo buldum hissine kapilip direk Malzemeleyi görmek istiyo Kül falan düşünmedik heyecandan ya

  10. #20
    fatih7979 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Super Moderator
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Jan 2014
    Yer
    konya
    Mesajlar
    5.035
    Tecrübe Puanı
    90
    Rep Derecesi
    olur tutulabılır makıne dedıgın gıbı heyecandan olur boyle seyler cıkan toz hayallerı yıkar sonrası malum hayırlısı bakalım

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
- Makro Dedektör - Depar Dedektör - Nokta Dedektör - -