Sayfa 2/2 İlkİlk 12
20 sonuçtan 11 ile 20 arası

Konu: Taşin üstünde bi şeyler yaziyor lütfen bana yardım edin

  1. #11
    alaattin
    alaattin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Guest
    yordu beni biraz

  2. #12
    MendereS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimiçi

    Üyelik tarihi
    May 2012
    Mesajlar
    8.521
    Tecrübe Puanı
    120
    Rep Derecesi
    Alıntı selçuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ​Bu ve bu tür yazıları okuyabilen uzman bir arkadaşımız. var önceden aramızdaydı tekrar gelecek yakında konuyu güncel tutalım kardeşim.
    ben 6 yıldır define sitelerinde yönetimdeyim yazıt okuyanı hiç görmedim, arada bazı arkadaşlar gördüm nasıl olsa kimse bilmiyor diye salladı millete yutturdu sanırım sende yutmuşun selçuk usta.

    bak şimdi benim yiyen arkeoloji okuyordu; benimde grekçe merakım var ne kadar ders kitapları varsa aldım çalıştım biraz çözdüm sonra hocayla görüşmeye gittim; dedimki hocam ben bu işi çözüm - hoca güldü ben 15 senedir hocalık yapıyorum ben bile çözemedim sen nasıl çözüyorsun kısacası ben okuyorum diyenlere riayet etmeyin onlar okuyom deyip yazıyor ben kontrol ediyorum alakası yok külliyen yalan

    ben ne kadar biliyorum ; grekçe olursa bir kaç cümle çıkarabilirim oda anladığım dialekt olmalı, şöyle söyleleyim grekçe bile 3 ana dialekten oluşan dildir ben büyük iskenderin fetinden sonraki dönemden anlarım oda yerel farklılıklara takılmazsak
    bradhan (12.07.14), kara-hilal (13.07.14), Sakin Adam (13.07.14), wanted.07 (16.07.14) Bunu beğendi

  3. #13
    rasim51 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Jul 2014
    Mesajlar
    12
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi
    Allatin abi bence öyle bişey değil ben biraz araştirdim fenike alfabesine göre bişey ler yaziyor bir resmi vede bi yeri anlatiyor ooo yüzden arika gibi şeyler yazmiyor diye düşünüyorum gene de siz bizden daha iyi bilirsiniz
    Bunu beğendi

  4. #14
    alaattin
    alaattin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Guest
    Elyazisi ile yunanca dili den

  5. #15
    alaattin
    alaattin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Guest
    Tabii seninde dedigin olur idda etmiyorum

  6. #16
    alaattin
    alaattin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Guest
    Bunlarin orneklirini bir calisma ile vwricem.

  7. #17
    alaattin
    alaattin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Guest
    Alfabe[değiştir | kaynağı değiştir]

    Harf İsim Transliterasyon Karşılık gelen harf
    İbrani Arap Yunan Latin Kiril
    Elif ʼ א Αα Aa Аа
    Bet b ב Ββ Bb Бб, Вв
    Gimel g ג Γγ Cc, Gg Гг
    Dalet d ד Δδ Dd Дд
    He h ה Εε Ee Ее, Єє
    Vav w ו (Ϝϝ), Υυ Ff, Uu, Vv, Ww, Yy Уу
    Zayin z ז Ζζ Zz Зз
    Het ח Ηη Hh Ии
    Tet ט Θθ Фф
    Yud y י Ιι Ii, Jj Іі
    Kaph k כ Κκ Kk Кк
    Lamed l ל Λλ Ll Лл
    Mem m מ Μμ Mm Мм
    Nun n נ Νν Nn Нн
    Sameh s ס س Ξξ, Χχ Xx Xx
    Ayın ʿ ע Οο Oo Оо
    Pe p פ Ππ Pp Пп
    Tsade צ Ϡϡ Цц, Чч
    Qaf q ק Ϙϙ Qq
    Reş r ר Ρρ Rr Рр
    Şin š ש ش Σσ Ss Сс, Шш
    Tav t ת Ττ Tt Тт
    silas (17.07.14), wanted.07 (16.07.14) Bunu beğendi

  8. #18
    alaattin
    alaattin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Guest
    önce yunan sonra türkce

  9. #19
    rasim51 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Jul 2014
    Mesajlar
    12
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi
    Sen nasil bi cümle çikardin
    seni de yoruyoz ama kusura bak ma ABİ

  10. #20
    rasim51 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Jul 2014
    Mesajlar
    12
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi
    abi bişey yazmıyacan mı allatin abi

Sayfa 2/2 İlkİlk 12

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
- Makro Dedektör - Depar Dedektör - Nokta Dedektör - -