Sayfa 2/2 İlk 12
  1. #11
    msvtdftr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    msvtdftr
    Guest
  2. #12
    çınar2009 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    24
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    Alıntı msvtdftr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    colugunu cocugunu dusun ona gore hareket et ... bence bir cay demle tadina bak aileni al yanina evliysen esini cocugunu degilsen sevgiliyi ve sukretki o kuyuda kalmadin ....
    reis neden noldu ki çok uğraştık gece bile çalıştık bişi olmadı olmuyor da yani sebep ne neden kalmalımıydım sebebini sölermisin

  3. #13
    Ramirez - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    960
    Tecrübe Puanı
    37
    Rep Derecesi: **
    Alıntı çınar2009 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    üstat koku 3 kazmadan sonrasını vurdurmuyor nefesimiz kesiliyor çok uğraştık çalışmayı denedik ama şükür hayattayız yani herahngi bi zarar vermiyor ama çok ağır bir koku neden olur bu koku sebebi ne acaba çalıştığımız yeri gösteren fotodaki soldaki ekli gibi duran kayanın üst kısmında bi delik var 1-1.5 mt civarı dal ağaç dalı rahat bi şekilde gidiyor ileri doğru.
    dikkat et odaya girişden itibaren tuzak sistemleri kurulur eğer hala dibe doğru boşluk sesleri geliyor ise selçuk ustanında dediği gibi birden çökme yapıp allah korusun düşebilirsin dikkatli ol havalandırmalarını iyi yap çıplak elle herhangi bir emareyi elleme hiçbir emareyi kendini güvene almadan yerinden oynatma allah yardımcın olsun
    Tencere yuvarlanmış Seninki benden kara
    çınar2009, wanted.07 Bunu beğendi

  4. #14
    A_L_S_O_N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    A_L_S_O_N
    Guest
  5. #15
    çınar2009 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    24
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    Alıntı Ramirez Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dikkat et odaya girişden itibaren tuzak sistemleri kurulur eğer hala dibe doğru boşluk sesleri geliyor ise selçuk ustanında dediği gibi birden çökme yapıp allah korusun düşebilirsin dikkatli ol havalandırmalarını iyi yap çıplak elle herhangi bir emareyi elleme hiçbir emareyi kendini güvene almadan yerinden oynatma allah yardımcın olsun
    babacan eyvallah fotoda çakılı olan demiri görebiliyorsanız boşluk sesi ordan geliyor kaç metre daha ineriz bilginiz varmı odaya yani daha ne kadar kazmamız gerek yorumunuz için teşekkürler

  6. #16
    Ramirez - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    960
    Tecrübe Puanı
    37
    Rep Derecesi: **
    Alıntı çınar2009 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    üstat koku 3 kazmadan sonrasını vurdurmuyor nefesimiz kesiliyor çok uğraştık çalışmayı denedik ama şükür hayattayız yani herahngi bi zarar vermiyor ama çok ağır bir koku neden olur bu koku sebebi ne acaba çalıştığımız yeri gösteren fotodaki soldaki ekli gibi duran kayanın üst kısmında bi delik var 1-1.5 mt civarı dal ağaç dalı rahat bi şekilde gidiyor ileri doğru.
    çubuk 1,5 metre gitmiş daha ne olsun muhtemelen giriş orası açılıp havalandırıldıktan sonra içeri girilebilir
    Tencere yuvarlanmış Seninki benden kara

  7. #17
    Yılmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yılmaz
    Guest
  8. #18
    fatih7979 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Super Moderator
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    5.376
    Tecrübe Puanı
    98
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    bu kuyu ıslerı sıkıntılı metangazı oldürur en ıyısı z<or olur ama kuyunun etrafında bosluk bakıp tepeden ınmek rısk daha az olur

  9. #19
    şizof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Engellendi
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    1.695
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    Once can guvenligi dostum hocamin dedigi gibi. Koku keskin bi koku anldigim kadariyla 3 kazma bile vurdurmuyorsa. Maske ve gozluk kullanmanizi Tercih ederim diycm ama hocamin da dedigi gibi vebal almk en zor is o yuzden yinede kendiniz bilirsiniz amaa once can once anne baba es cocuk bunlarida goz onunde bulundur.

  10. #20
    Yılmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yılmaz
    Guest
Sayfa 2/2 İlk 12

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •