1. #1

    bu resimlerin anlamı nedir arkadaslar?

    ..........

    Konu kaptan 28 tarafından (27.11.16 Saat 22:13 ) değiştirilmiştir.

  2. #2
    timur964 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tecrübe Puanı
    143
    Mesajlar
    7.727
    ayak işaretinin çevre resimlerini görmek gerek özllikle sol tarafını

  3. #3
    resim çekilen bölge uzak olduğu için yenilerini istedim gelince eklicem biraz zaman alacak. dolumudur sence hocam ? ayak izinin sağ üstündeki kabartılı yerde 50-60 cm yukarısı taş içinde birşey olabilirmi?
    sinann Bunu beğendi

  4. #4
    timur964 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tecrübe Puanı
    143
    Mesajlar
    7.727
    resim çekmeye gittiyinizde üzerine yine bi taşla veya takozla sese bakarsın gittiğinde her istenen resme cevap verecek kadar bol resim çek ayak önemli söyledimi uygularsan ustalar noktayı koyar işallah . kolay gelsin

  5. #5
    1 ci resmi saglı sollu uzaktan geniş açılı bii çekseydin kardeşm yaa.yrin güzel.inşallah .muahfak olursun.rast gele. ")

  6. #6
    ben çekmedim biraderim.. resmi yollayan böyle çekmiş benim öğrenmek istediğim daha önce bu işaretlerle karşılaşmış olanların tecrubesinden faydalanmak.
    sinann Bunu beğendi

  7. #7
    ilk resimdeki cekic bu acidan gercekten guzel duruyor..keske yakindan cekebilseydin..cekic genelde horosanli kaya der..yada el isciligi yapan ustanin emaneti diyede yorumlandigi olur...insan yuzu ve balik bana dogal geliyor tabiki yoruma acik...ayak izi gerceknten guzel..detayli foto gerekli..
    sinann Bunu beğendi

  8. #8
    bu emanet aynı kayanın içinde olabilirmi acaba?

  9. #9
    arkadaşlar önceki yüklediğim resimler sit alanı ilan edildiği için devlet korumasına alınmış bundan dolayı sildim selamlar..

 

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş