Sayfa 1/2 12 Son
  1. #1

    Ustalardan yorumlar beklenir bakilmaya değermi

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  20160715_204405.jpg
Görüntüleme: 433
Büyüklüğü:  274.8 KB (Kilobyte)
ID:	123521 bakilmaya değer mi ustalar?¿


  2. #2
    PiSaGoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tecrübe Puanı
    0
    Mesajlar
    885
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  ddddd.jpg
Görüntüleme: 456
Büyüklüğü:  174.4 KB (Kilobyte)
ID:	123522öyle boynum ağrıdı bari düzelteyim dedim
    DİVANE, mendaxx, yigitalperen Bunu beğendi

  3. #3
    Pardon dağin eteğindeki kayalıklardanmı bahsediyorsun

  4. #4
    Hayır ağaçların tam arkasında tam net çıkmamış tam üstünde bir kayalık daha var ikisinede bakmaya çünkü mevkide yaşanmışlıklar mevcut
    Maltunn21 Bunu beğendi

  5. #5
    PiSaGoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tecrübe Puanı
    0
    Mesajlar
    885
    yok resım yan duruyordu bakmakta zorluk cekıyordum
    resmı duzelttım

    ama bu mesafeden net bırsey anlamak guc
    uzak cekım ve tek resım
    goze carpan sadece 2 yer var elınde yakın cekım resım varsa ekle
    bı goz atalım

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  ddddd.jpg
Görüntüleme: 412
Büyüklüğü:  178.3 KB (Kilobyte)
ID:	123523

  6. #6
    Araçla giderken çekildi yakın resim yok en kısa zamanda gidip çekicem hepsini��
    PiSaGoR Bunu beğendi

  7. #7
    PiSaGoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tecrübe Puanı
    0
    Mesajlar
    885
    Alıntı Ates demir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araçla giderken çekildi yakın resim yok en kısa zamanda gidip çekicem hepsini��
    hayırlısı olsun bu mesafeden bırsey kestırmek güç
    olurda yolun duserse orya
    usttekı ısareledıgım yerın ust kısmındakı ana kaya setını bastan sona kontrol etmenı tavsıye ederım
    bula bılecegın herhangı bır ısaret olursa resmet
    ve yakın cekımlerı cek bırde oyle bakalım
    allah kolaylık versın ...

  8. #8
    Eyvallah sağolasın ustam
    PiSaGoR Bunu beğendi

  9. #9
    PiSaGoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tecrübe Puanı
    0
    Mesajlar
    885
    Alıntı Ates demir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eyvallah sağolasın ustam
    sende kardesım muhafak olman dılegıyle :
    Ates demir Bunu beğendi

  10. #10
    tepe büyük iş uraşmma

    yapcaksan sarı otların orda sıra mezarlar var onlarda dene şansını

  11. #11
    ECE07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tecrübe Puanı
    0
    Mesajlar
    366
    [MENTION=7665]ateş[/MENTION] demir
    Mezarı simgeleyen her hangi bir işaret, sunak vs. emareleri bulmadan nereye uğraşacaksınız? Öncelikle ana kayalarda emareler arayın.

  12. #12
    Şirvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tecrübe Puanı
    46
    Mesajlar
    2.803
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  20170111_211032.jpg
Görüntüleme: 183
Büyüklüğü:  928.7 KB (Kilobyte)
ID:	123567 buralari detaylı fotolayınız

  13. #13
    Bu tarz dağdaki büyük işaretleride yorumlayabildiğinizi bilmiyordum. Ben kıbrısta yaşıyorum ve bu tarz işaretler kırla var.. En basit örnek ise yıllardır yol üstünde giderken gördüğümüz BARİZ göze benzeyen büyük bir kaya göz kapağı hatta kirpiği bile var dersiniz Aldırmıyorduk doğal bir oluşum dedik yıllarca.. Herifin biri çıktı gözün baktığı yere baktı ordan bi kaya buldu kayanın üstünde küçük bi delik delikten baktı gördüğü yere gitti ve çalıların altında aşşağı inen bir merdiven buldu içinde 3 tane oda vardı ve mezarlar vardı mezarların içindede altın kolyeler bilezikler paralar falan çıktı.. Bu anlattığım yeri çekip atacağım 1 hafta içinde Aklımda birçok yer var (çözülmüş/çözülmemiş) size en yakın zamanda gidebildiğim hepsini fotoğraflayıp göndereceğim.. Değerli yorumlarınızı bekliyor olacağım kim bilir belkide neler kaçırmışımdır Bunu anlatmam doğrumu olur bilmiyorum benim amcam bu işlere çok meraklıydı çoğu kez kazı yaparken ihbar üzerine yakalandı ve kazmaya çalıştığı yeri polisler kazınca küp küp altın buldular.. Kanserdi zaten rahmetli oldu ama hayattayken bana bir define yeri söylemişti.. Söylediği yer kıbrısın rum tarafında olduğu için malesef gidip çıkaramıyorum.. Türkiyeden hocalarlada çok iş yaptı. Hatta hoca ordan buraya ışınlanıyordu falan size şaka yada komik gelecek ama öyleydi 3 harflileri varmış şüpeheli yere bakıp sana söylüyordu nereyi kazman gerektiğini ve kazmadan içinde neler olduğunu söylüyordu ama komisyon alıyordu.. Özetle, bu işlerden pek anlamam ama çok şeye şahit oldum.. Beni sabırla dinlediğiniz için teşekkür ediyorum konu açma konusunda yeterli bilgiye sahip olmadığımdan buraya bunları yazmam nekadar doğru oldu emin değilim kusurum varsa affola.

  14. #14
    bu hoca isinlaniyorsa parayida getirir 1 kac saniyede

  15. #15
    zirveye yakın kayalıklar var ya, bence orada kesin vardır bir kaya mezarı.
    bir düşünsene 2000 sene önce, o ovanın zengin ağası ölüyor,
    onu nereye gömerler, tabi ki ovayı görebileceği yüksek bir tepeye
    hatta 5-10 nesil ataları bile belki aynı yere gömülmüştür...
    yani 1 mezar değil çok sayıda mezar olabilir orada...
    Allah Rast getire...

Sayfa 1/2 12 Son
 

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş