Sayfa 1/2 12 Son
  1. #1

    nekropol alan iki tane yuvarlak oyma

    arkadaslar bölge konya alan nekropol alan çubukla mezar tesbiti yaptık sonra orayı şişledik 70 cm den kapak taşına denk geldik kapak taşını açtık içi elenmiş toprak dolu oralarda mezarlarda hep toprak dolu çıkıoyomuş bizi esas ilgilendiren iki ton agırlıgında bir taş üzerinde iki tane yuvarlak oyma nekropol alanda bu taşı kaldrmışlar ama altında bişey olmayınca birakmışlar çubuk bu taşın altınca boşluk veriyo sizce buraya çalışma yapmalımıyız taşın altında çalışma olmadıgına eminim çünkü örneklere bakılırsa toprak olması lazım taşın etrafında sadece taşı kaldırmak için kenarını boşaltmışlar sizce ne yapmalıyız şimdiden teşekkürler


  2. #2

  3. #3

  4. #4
    son resimdeki ilerideki 2 metrelik tepeciğe yönelin , orası işlem görmüş belli ki , 2 ton taşı kaldıran insana , malzemeyi aldıktan sonra kapatmak zor olmasa gerek .
    nekropol alan iki tane yuvarlak oyma
    Aykanad Bunu beğendi

  5. #5
    Alıntı malibu_18 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    son resimdeki ilerideki 2 metrelik tepeciğe yönelin , orası işlem görmüş belli ki , 2 ton taşı kaldıran insana , malzemeyi aldıktan sonra kapatmak zor olmasa gerek .
    o tepe dedigin yere harfiyat yapıldı yani yol insatı yapıldı fazla malzeme o tepe dedigin yere boşaltıldı

  6. #6
    Alıntı sahtedostlar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o tepe dedigin yere harfiyat yapıldı yani yol insatı yapıldı fazla malzeme o tepe dedigin yere boşaltıldı
    cücük kadar resimden atomu parçalayacak halimiz yok , orada dikkat çeken şey o , doğal mı değil mi biz bilemeyiz onu . açılmış yerde debelenip durmak yerine kafayı kaldırıp az ilerisine bakmak her zaman iyidir .


    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  4.jpg
Görüntüleme: 364
Büyüklüğü:  406.7 KB (Kilobyte)
ID:	132606
    nekropol alan iki tane yuvarlak oyma
    Smokin, İhtiyar Bunu beğendi

  7. #7
    Alıntı malibu_18 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cücük kadar resimden atomu parçalayacak halimiz yok , orada dikkat çeken şey o , doğal mı değil mi biz bilemeyiz onu . açılmış yerde debelenip durmak yerine kafayı kaldırıp az ilerisine bakmak her zaman iyidir .

    orası tescilli hüyük orayı bizde biliyoruz ama elimizden gelen bişey yok
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  4.jpg
Görüntüleme: 364
Büyüklüğü:  406.7 KB (Kilobyte)
ID:	132606

  8. #8
    toyalp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tecrübe Puanı
    55
    Mesajlar
    2.248
    ustam kayanın sol tarafında kocaman haç sağ tarafında da kocaman mihrap var.İyi bak ustam kayaya bana çizdirme sonra deli diyorlar bana Zannımca buradan malzeme alınmış ve bölge sit ilan edilmesin diye kapatılmıştır.
    Konu toyalp tarafından (30.03.17 Saat 11:02 ) değiştirilmiştir.
    nekropol alan iki tane yuvarlak oyma
    İhtiyar Bunu beğendi

  9. #9
    Alıntı toyalp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ustam kayanın sol tarafında kocaman haç sağ tarafında da kocaman mihrap var.İyi bak ustam kayaya bana çizdirme sonra deli diyorlar bana Zannımca buradan malzeme alınmış ve bölge sit ilan edilmesin diye kapatılmıştır.
    ustam çizersen menmun olurum o taşın altı alınmadı zaten sit alanı orası şimdiden tşkler

  10. #10
    toyalp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tecrübe Puanı
    55
    Mesajlar
    2.248
    Bu çizimi kesinlikle gerekli resmi izinler alındıktan sonrası için yapıyorum bilginize. Aksi hiç bir durum söz konusu değildir.

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  4 (1).jpg
Görüntüleme: 278
Büyüklüğü:  401.0 KB (Kilobyte)
ID:	132636

  11. #11
    kolay gelsin kullanmasını bildikten sonra cubuk insana yeter derim her zaman mezarlar roma toprağı boşaltırken dışarı atmazsan bir şeyler bulursun mezar toprak dolu boşluk nasıl yakaladın lahit mezarlarda olmalı onları bul

  12. #12
    valla göz gözden üstümdür derler tebrik ederim

  13. #13
    Alıntı poseidon2023 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kolay gelsin kullanmasını bildikten sonra cubuk insana yeter derim her zaman mezarlar roma toprağı boşaltırken dışarı atmazsan bir şeyler bulursun mezar toprak dolu boşluk nasıl yakaladın lahit mezarlarda olmalı onları bul
    kardeş bende hayret ettim çubuk nasıl buldu içi boş olsa neyse ama içi toprak dolu çubuk tesbitinden sonra şişleme yöntemi ile emin olduk
    nekropol alan iki tane yuvarlak oyma
    poseidon2023 Bunu beğendi

  14. #14
    toprağı boşattıktan sonra cubukları mezarın içinde tut büyük ihtimal üsteki asker piçmezar bekçi tabir edilen mezar ola bilir yada acılmiş mezarlarda dene bunu cevrede lahit olacak onlarada bak hee mezarların altında da ola bilir dikkat et
    nekropol alan iki tane yuvarlak oyma
    sahtedostlar, Zeus3458 Bunu beğendi

  15. #15
    dikkatimi o büyük taşın altına verecem ustam hele şu yarım kalan yeri boşaltayım sonrası inşallah iyi olacak
    nekropol alan iki tane yuvarlak oyma
    poseidon2023 Bunu beğendi

Sayfa 1/2 12 Son
 

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş