Sayfa 1/2 12 Son
  1. #1

    Kaya mezarı etrafını incelemeye değer mi

    -20170415_153647jpg

    -20170415_142157jpg

    -20170415_142155jpg

    -20170415_142226jpg

    -20170415_153846jpg

    Konu drmsts15 tarafından (18.04.17 Saat 11:37 ) değiştirilmiştir.
    mayhem, sandalci14, toyalp Bunu beğendi

  2. #2
    2 ve 3 resim gayet güzel görünüyor ne gibi bir araştırma yada keşif yaptınız burda .
    drmsts15 Bunu beğendi

  3. #3
    Alıntı mayhem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 ve 3 resim gayet güzel görünüyor ne gibi bir araştırma yada keşif yaptınız burda .
    Hiçbir şey yapmadım napmam gerektiğini de bilmiyorum zaten sizin görüşlerinizden yararlanmak isterim
    Ali3 Bunu beğendi

  4. #4
    şimdi dikkatimi çekti keşke ilk açtığın konudan devam etseydin 3 konu açmışsın konu gitdikce dağılır sonuçta aynı mekan aynı yer @drmsts15 konularını birleştirilmesini isterseniz yazın birleştirelim .
    drmsts15 Bunu beğendi

  5. #5
    @mayhem yok bu yer diğerinden farklı bi yer
    mayhem Bunu beğendi

  6. #6
    bu yerde 1 resmin yan duvarında boşluk alabildinizmi konturol edildimi 2 ve 3 resimse öyle bir izlenim var.
    drmsts15 Bunu beğendi

  7. #7
    Alıntı mayhem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu yerde 1 resmin yan duvarında boşluk alabildinizmi konturol edildimi 2 ve 3 resimse öyle bir izlenim var.
    Mezarın içine girdim boşluk sesi aramadım ama hiç nasıl bulmaya çalışcam boşluğu

  8. #8
    Turko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tecrübe Puanı
    65
    Mesajlar
    4.126
    Oyma kademeli anlamı uzakta değil işaretin bulunduğu kaya yapısı içerisinde mezar der.Rast gelsin.
    BulursamKader25, drmsts15, toyalp Bunu beğendi

  9. #9
    Alıntı Turko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Oyma kademeli anlamı uzakta değil işaretin bulunduğu kaya yapısı içerisinde mezar der.Rast gelsin.
    Anlamadım yani nereye bakmam lazım açılmış bi mezar var zaten başka bi şey daha var mıdır

  10. #10
    buraya bakabilirsin hatda boşluk oluşmuş yakından bakarsın-1112211122jpg​

  11. #11
    Turko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tecrübe Puanı
    65
    Mesajlar
    4.126
    Ustam gerekeni cizmiş göstermiş. Benim profilim sıkıntılı resim koyamıyorum yorumlara o yüzden yazarak yardımcı oluyorum.

    Alıntı mayhem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    buraya bakabilirsin hatda boşluk oluşmuş yakından bakarsın-1112211122jpg​

  12. #12
    Alıntı mayhem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    buraya bakabilirsin hatda boşluk oluşmuş yakından bakarsın-1112211122jpg​
    Nasıl tespit edebilirim peki hadi ettim diyelim nasıl açabilirim

  13. #13
    Turko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tecrübe Puanı
    65
    Mesajlar
    4.126
    işaretlediği yere tahta tokmak ile vur sonra yarım metre yanına vur boş olan yer boğuk ses atar fark edersin. Tespit edince noktayı önce 6 lık 40 cm birer karış arayla sonra 6 lık deliklerin üzerine 8 lik salla en son 12 lik uç ile üzerlerinden geç , sonra bismillah + 10 kg balyoz karışımı işini çözer . rast gelsin bol şans

  14. #14
    toyalp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tecrübe Puanı
    55
    Mesajlar
    2.259
    @drmsts15 yaş kaç kardeşim. Ayrıca sen bu bölgelere ne kadar mesafedesin her gün gidip gelebileceğin bir yer mi? Uğraşılacak çok yer var bu bölgede. Üçüncü resimde sol üst tarafta bir pencere var mezarın içine mi açılıyor. Eğer öyle ise o kayanın tamamı aynı mezar olabilir.
    drmsts15, Turko Bunu beğendi

  15. #15
    Alıntı toyalp Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @drmsts15 yaş kaç kardeşim. Ayrıca sen bu bölgelere ne kadar mesafedesin her gün gidip gelebileceğin bir yer mi? Uğraşılacak çok yer var bu bölgede. Üçüncü resimde sol üst tarafta bir pencere var mezarın içine mi açılıyor. Eğer öyle ise o kayanın tamamı aynı mezar olabilir.
    Yaş 25 bölgelere her gün gidemem orası kaya mezarı yalnız çok küçük gibi geldi o yüzden etrafta da bi şey var mı diye sormak istedim
    toyalp Bunu beğendi

Sayfa 1/2 12 Son
 

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş