1. #1

    Şunu çanağı

    Arkadaşlar ben dağda resimde olduğu gibi bı işaret buldum ve işaretin olduğu tepe bütün çevreye hakim üst tarafında da tam bilmiyorum ama yerleşim yeri vardı herhalde bu resimlerden bilgisi olan benimle paylaşabilirmi teşekkürler..
    Ekli Küçük Resimler Ekli Küçük Resimler -img_20161106_135404jpg   -img_20161106_135357jpg   -img_20161106_135351jpg   -img_20161106_135409jpg  

    Konu Kars define tarafından (07.11.17 Saat 01:24 ) değiştirilmiştir. Sebep: Fotoğraf ekliycem

  2. #2
    Şirvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tecrübe Puanı
    46
    Mesajlar
    2.804
    Çöreklenmiş yılan gibide duruyor ilk bakarken göze bu geldi. Çubuk kullanmayı biliyorsanız boşluk bakin bu kayanın geriden fotoları varmı oda nerde bakalım. 2 5 10 mt geriden fotolar yükleyin

  3. #3
    Çöreklenmiş bir yılana benzettim

    -photogrid_1510005865547jpg
    Nihat k Bunu beğendi

  4. #4
    @Şirvan ustam benden önce davranmış. Neyse tek benzeten ben değilmişim
    BulursamKader25, Nihat k, Şirvan Bunu beğendi

  5. #5
    timur964 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tecrübe Puanı
    143
    Mesajlar
    7.721
    ilk resimde başının gölgesinin duştuğu yeri inceleyin
    Kars define Bunu beğendi

  6. #6
    Hocam o taşın altında bide düz bı tane taş baya büyük yani taşın altini komple kaplıyor

  7. #7
    geniş açıdan bir foto atarsan çevresini daha sağlıklı yurum alabilirsin ön tarafta yere sabit düz kayaları incele kuzey tarafı bir hat şeklinde kanal olacak.

  8. #8
    -12-26-13-164885d1510005058-sunu-canagi-img_20161106_135404jpg_1510050473884jpg-12-26-13-164885d1510005058-sunu-canagi-img_20161106_135404jpg_1510050473884jpg oymadaki işaretler. Sanırım yılanın arka tarafını gösteriyor.yilanda tam tersi istikamete bakıyor.sanirim bekçilik yapıyor.arka kısmına çubuk ile bakmani ve fotoğrafları ni atmanı isteriz kolay gelsin.yer güzele benziyor
    Kars define Bunu beğendi

  9. #9
    Tamm hocam eyv sağolasın

  10. #10
    botan5656 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tecrübe Puanı
    0
    Mesajlar
    80
    4. Resime bakıldığı zaman yılanla alakası olmadığı net belli oluyor. 1. Resimde bakış açısı yılana benziyo fakat resmin bütününü ele aldığımızda hiç alakası kalmıyo yılanla
    Kars define Bunu beğendi

  11. #11
    Boşlukları bularak buranın işi tamam olacak.
    İçlerinin doluluğu aşağıdaki yapının güzelliğine bağlı.
    Yanyana 2 oda varsa daha güzel olacak.
    Değerli tespiti de yapınız.
    Kolay Gelsin.

    -5555555555555555555555555555555555555jpg
    RESİM NASIL ÇEKİLMELİ BU LİNKTEN OKUYUNUZ LÜTFEN :
    Fotoğraflama nasil olmali..!!! - çözüm için en önemli konu: | Define Sohbeti - Define İşaretleri Çözümü


    Yaptığım Yorumlar Resmi İzin Alınma Aşaması Öncesi Bilgilendirme Amaçlıdır.


    " SEVELİM SEVİLELİM, BU DÜNYA KİMSEYE KALMAZ."


    KORK O MAHKEMEDEN, HAKİMİN KENDİSİ ŞAHİTTİR.





  12. #12
    Ustam peki bu taşın altında büyük bı tane düz taş var mezar kapağı gibi kapağı kaldiricaktik fakat yeterli alet yoktu sizce taşın altında olabilirmi ?

 

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş