Konu: Bi yardım

  1. #1

    Bi yardım

    -img-20171130-wa0006jpg-img-20171130-wa0007jpg-img-20171130-wa0008jpg 2 metre kazık 2×2 genişliğinde ve 2 metrenin sonucunda büyük bi kutleye denk geldik ne taş ne horosan nede başka bişey şimdi ona vuruyoruz yani küçük parmağınnın ucu kadar atıyor köşesinden başladım el kadar atmaya başladı sanki tencere kapağı na benziyor taş gibi olan ama taş değil Kum gibi bişey yani ... Makine vurduk 35 baslik manyak oldu cubuk tutuk oda tam bu taş deDigim ustun de kapatıyor ... Makine delta pulse 3s plus minare ayirinida yaptık yok yine ful 63 .65 . Otuyor


  2. #2
    ragıp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tecrübe Puanı
    92
    Mesajlar
    4.646
    @kabus2323
    o vakit devam edin
    neticeden de haberdar olalım

    rast gele
    İzinsiz kazı, Gayri Yasaldır.
    Bilgi, paylaşıldıkça güzeldir, çoğalır.
    dadas_25, kabus2323 Bunu beğendi

  3. #3
    Dediğin toprak dövme kil olabilir. akat resim olmadan ne desek yalan olur. Hem cihaz hemde çubuk orayı gösteriyorsa devam etmek en mantıklısı. Hakınızdan hayırlısı.
    ragıp Bunu beğendi

  4. #4
    Bende böyle birşeyle karşılaştım ne kadar denediysek te kırılmıyordu benim görüşüm bence devam et allah yardımcınız olsun
    dadas_25 Bunu beğendi

  5. #5
    timur964 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tecrübe Puanı
    143
    Mesajlar
    7.721
    -img-20171130-wa0006jpg

    Ustden giriş çok zor ve tehlikelidir tesbitlerin doğru ise giriş burasıdır 2 mt geriden başla
    kabus2323, Nil Bunu beğendi

  6. #6
    Ben tam üsten indim 2 metre ya pamuk gibi sadece kürek kazma dahi vurmadan indik ama işte bu taş midir neyse geldi bıraktık hiç kopmuyordu valla geceydi hiç çekmedim gündüz de sıkıntı diye kazmadim taş aynı tencere kapagi gibi duruyor bi ona dikkat ettim benzettim simdi hani yanlardan mi ineyim nasıl ineyim onu bilmiyoruz
    Mhmt82 Bunu beğendi

  7. #7
    O zaman geriden 2 metre inersek kapımı yoksa taşın altınami gireriz

  8. #8
    Hiç mılim kirilmiyordu ama ucunu bulunca kılmaya başladı onda da el kadar parça atıyordu

  9. #9
    Cuma aksami tekrardan girmeyi düşünüyoruz hayırlısı olur inşallah timur964 ustamin dediğini yapacaz 2 metre geriden alalım hayırlısı olur inşallah haberdar edecem ordan resim falan çekerim bu sefer hemen ordan paylaşırım
    Mhmt82 Bunu beğendi

  10. #10
    -img_20171209_080149jpg-img_20171209_080154jpgmurcla krtık krtik zor bela 35 cm indik daha soğuk inemedik dediğim bu aynı elinde dağılıyor ama kazma vurunca sanki taşa vuruyorsun geri atıyor murcla ancak indik ... yani şimdi devam etmeli mi
    Ali12 Bunu beğendi

  11. #11
    -img_20171209_080207jpg şimdi ne yapmalı ustadim kaç cm daha inecem

  12. #12
    Turko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tecrübe Puanı
    65
    Mesajlar
    4.126
    Tuz taşı makinanın manyak olması normal.
    BOZUK OLUNCA MAYA , NE AR TANIR NEDE HAYA.

  13. #13
    Çakmak vur ateş alıp dökülme oluyormu bende aynı şey karşılaştım şu çıkınca birktim

  14. #14
    Kirec gibi elinde dağılıyor tuz falan değil sanki ateş yakmadim ama şimdi yakarım ustunde ama sanmam tuz olduğuna

  15. #15
    Peki nolacak bırakalım mi kazmayi napalım sizce

 

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş