1. #1

    Bu bölgede sürekli mezar cıkıyo

    Bölgede sürekli bu tür mezarlar cıkıyo burası samsun bafra ilçesi eski adı bafira olarak geçer bizans ve rum karın yasadıgı bir liman kenti dir


  2. #2
    Foto attım ama basaramadım
    mayhem Bunu beğendi

  3. #3
    mayhem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tecrübe Puanı
    144
    Mesajlar
    5.988
    Kafkaslı Bunu beğendi

  4. #4

    Bu bölgede sürekli mezar cıkıyo

    İlgilenirseniz sevinirim
    Ekli Küçük Resimler Ekli Küçük Resimler Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  IMG_20180131_144656.jpg
Görüntüleme: 269
Büyüklüğü:  763.5 KB (Kilobyte)
ID:	181166  

  5. #5
    Samsunun bafra ilçesidir buradan sürekli bu çeşitlerde mezar cıkıyo daha dolu bir mezara rastlamadık ama bi arkadaşımız tarlasında çift sürerken küp patlatmış farkında olmadan tarlaya dağıttı tek tek buluyor gene burada eskiden çömlek fabrikası varmıs sürekli küp parçaları bulunuyo
    Keskingöz Bunu beğendi

  6. #6
    Başkan attım sonunda foto bakabildin mi

  7. #7
    bir sey cikmiyorsa fakir mezaridir veya donem soygununa ugramistir. yukseklerdeki mezarlari tayin etmeye calisin. veya arkadasiniz gibi tek tek yapin belki kismetinize degerli bir seyler denk gelebilir.
    Kafkaslı Bunu beğendi

  8. #8
    Esasen bizim daha bilgili birilerine ihtiyacımız var gene bu tarlada kazı yaparken geyik heykelini tuz buz ettik daha eskide gene kürekle bir vazo heba oldu bafra çok eski yerleşik osmanlı kayıtlarında bafira olarak geçiyor dönem dönem çok şeyler bulundu
    kazama Bunu beğendi

  9. #9
    bildik sandık rum mezarları ufak tefek biblolar göz yaşı şişeleri olması gerekir mübarek
    Yüzü dost,özü düşmandan usandım.
    Dili mü'min kalbi şeytandan usandım.
    Dostum, herkesin kahrı çekilir de ;
    Ben DAVASIZ MÜSLÜMANDAN Usandım..!
    ragıp, Şirvan Bunu beğendi

  10. #10
    ragıp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tecrübe Puanı
    92
    Mesajlar
    4.646
    Alıntı Mehmetcik5555 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Samsunun bafra ilçesidir buradan sürekli bu çeşitlerde mezar cıkıyo daha dolu bir mezara rastlamadık ama bi arkadaşımız tarlasında çift sürerken küp patlatmış farkında olmadan tarlaya dağıttı tek tek buluyor gene burada eskiden çömlek fabrikası varmıs sürekli küp parçaları bulunuyo
    ustam, mezarın halinden belli .
    mezarın içinden kimbilir neler çıkıyor, sizde onları kürek kürek dışarı atıyorsunuz.
    bu tür durumlarda, elinde metal dedektörün olacak. bakacaksın
    dedektör yoksa, mezarın içinden çıkan toprağı çuvallayıp eve götürecek
    evde eleyeceksin.

    selametle
    İzinsiz kazı, Gayri Yasaldır.
    Bilgi, paylaşıldıkça güzeldir, çoğalır.

  11. #11
    Abi burası yanı dediğim yer harika bi yer sadece sağlam bi dedektöre ihtiyacımız var samsun a yakın bi yerdeysen misafirim ol
    DeeJaY Bunu beğendi

  12. #12
    Şirvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tecrübe Puanı
    46
    Mesajlar
    2.804
    Pişmiş tuğla sandik mezarlar. Tekdeğildir bunlar işi bilenlerle çalışırsan sonuç alırsın çubuktan anlayan ve cihaz şart

 

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş