1. #1

    Ne olabilir bilgisi olan

    Ne olabilir bilgisi olan-screenshot_2018-05-08-13-59-42-1pngyurummm lutfen


  2. #2
    Kimse ne olduguni bilmiyormu simdi

  3. #3
    birilerinin sana horoz tavuk hindi vb demesini bekleme bu iş hakkında bilgin varsa yapacakların belli yoksa define kataloğu, cubuklarla bosluk kontrol incele
    Ne olabilir bilgisi olan
    nik, Pastacı49 Bunu beğendi

  4. #4
    @Anke Sanki Photoshopla yapılmış.. (Şaka şaka)

    Böyle bir yer var madem, neyi niçin beklediğini gerçekten merak ediyorum. Fotoğraf başkasından gelmedi ise tabi.
    Burayı bizim insanımız çoktan yıkmış, talan etmiş hale gelmesi gerekirdi.
    Ne olabilir bilgisi olan
    Anke Bunu beğendi

  5. #5
    Dört bir yanını fotoğrafla yorum yapalım tek fotografla yofum zor.
    Ne olabilir bilgisi olan
    Anke Bunu beğendi

  6. #6
    nik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tecrübe Puanı
    49
    Mesajlar
    2.921
    S.A.DEĞERLİ Anke KARDEŞİM EĞER NET CEVAP İSTİYORSAN NET VE DETAYLI RESİM EKLEMELİSIN
    HAYATTA EN DEĞERLİ HAZİNE SEVGİDIR.
    Ne olabilir bilgisi olan
    Smokin Bunu beğendi

  7. #7
    El degm3mis daha kismetse ben basliycm da 4 parmaga benziyor ermeni yaylasi diye bi yerde tepe ustunde resmi kendim cektim
    Ne olabilir bilgisi olan
    Abdullah kardeş Bunu beğendi

  8. #8
    Kesinlikle ama bi kac gun sonra cunku oraya gitmem lazim zor bir yer

  9. #9
    Aynen bu tas iki tane dir tek degil dikkatli bakarsanz

  10. #10
    Resimlemeyi hatalı yapmışsınız. Daha iyi resimlerle daha iyi yorumlar alabilirsiniz.

  11. #11
    Senin bilgin yok onu anladim kardes saol

  12. #12
    Alıntı ByYuAnS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @Anke Sanki Photoshopla yapılmış.. (Şaka şaka)

    Böyle bir yer var madem, neyi niçin beklediğini gerçekten merak ediyorum. Fotoğraf başkasından gelmedi ise tabi.
    Burayı bizim insanımız çoktan yıkmış, talan etmiş hale gelmesi gerekirdi.
    Alıntı Gemo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dört bir yanını fotoğrafla yorum yapalım tek fotografla yofum zor.
    Bana gore deve

  13. #13
    Anladim senim bilgin yok saol hocam

  14. #14
    Alıntı Anke Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anladim senim bilgin yok saol hocam
    Bu yazıyı 2 defa yazmışsın ama kime yazdığını da söyleseydin be kardeşim. Kimse şimdi konuya yorum da yapmaz. Bu şekilde yazarsan olmaz.
    Ne olabilir bilgisi olan
    Anke Bunu beğendi

 

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş