Konu: Ocaklık

  1. #1

    Ocaklık

    -e0b9f3e8-a9d8-4ebc-8bb3-a1f9a632eff9jpg-3d4e044c-720c-4645-9ec0-3157bfcf62c3jpg

    arkadaşlar bu taş ocakliğin altinda duvarda çikti

    timur964 Bunu beğendi

  2. #2
    Farkli toprak ciktimi tünel vs cikarsa Paylasin ALLAH yar ve yardimciniz olsun

  3. #3
    Kac metrede cikti?

    Degerli tespiti yaptiniz mi bu alanda?
    RESİM NASIL ÇEKİLMELİ BU LİNKTEN OKUYUNUZ LÜTFEN :
    Fotoğraflama nasil olmali..!!! - çözüm için en önemli konu: | Define Sohbeti - Define İşaretleri Çözümü


    Yaptığım Yorumlar Resmi İzin Alınma Aşaması Öncesi Bilgilendirme Amaçlıdır.


    " SEVELİM SEVİLELİM, BU DÜNYA KİMSEYE KALMAZ."


    KORK O MAHKEMEDEN, HAKİMİN KENDİSİ ŞAHİTTİR.





  4. #4
    Alıntı djzazi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    farkli toprak ciktimi tünel vs cikarsa paylasin allah yar ve yardimciniz olsun
    mucur çikti kemik çikti tek bir tane toprak içinde para çikti
    Djzazi Bunu beğendi

  5. #5
    Alıntı bulursamkader25 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kac metrede cikti?

    Degerli tespiti yaptiniz mi bu alanda?
    2 metrede çikti

  6. #6
    Devam rastgele inşallah
    Demirdağınkurdu Bunu beğendi

  7. #7
    Alıntı Cann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Devam rastgele inşallah
    İnşallah

  8. #8

    Tecrübe Puanı
    143
    Mesajlar
    7.721
    eritme bölumunde pota patlamış farkına varmamışlar 10*10 yada 10*5gibi yaparak potalık hale gelmeli yenited eriyip raporluk yapın kkesmeden tartın tetiktn sonrada tartın keserken dökulenler bi yre kaçmasın en son tozu mıknatıslayım 100 gr için 1 yemek kaşıgı karbonatla karıştırıp öyle potaya koyn
    Yusuf2712 Bunu beğendi

  9. #9
    Hayirlisi olsun Devam Sagli Soglu Devam.iyi Bakinin en az 15 20 adet inş

  10. #10
    nik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tecrübe Puanı
    49
    Mesajlar
    2.921
    S.a değerli kardeşim kabartması horasan olabilir yapıştırma gibi boşluk bak yada cihaz tut .
    Saygılar ve sevgiler
    HAYATTA EN DEĞERLİ HAZİNE SEVGİDIR.
    Djzazi Bunu beğendi

  11. #11
    Alıntı timur964 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eritme bölumunde pota patlamış farkına varmamışlar 10*10 yada 10*5gibi yaparak potalık hale gelmeli yenited eriyip raporluk yapın kkesmeden tartın tetiktn sonrada tartın keserken dökulenler bi yre kaçmasın en son tozu mıknatıslayım 100 gr için 1 yemek kaşıgı karbonatla karıştırıp öyle potaya koyn
    Anlamadım Hocam Bi açıklarmışınız

  12. #12
    Alıntı Djzazi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayirlisi olsun Devam Sagli Soglu Devam.iyi Bakinin en az 15 20 adet inş
    Ney 15 20 adet Hocam

  13. #13
    Alıntı Yusuf2712 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ney 15 20 adet Hocam
    ALLAH Bereket Versin abi.Kolay Gelsin.ins o paradan daha cok cikar abi. Rast Gele.

  14. #14

    Tecrübe Puanı
    143
    Mesajlar
    7.721
    Alıntı Yusuf2712 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Anlamadım Hocam Bi açıklarmışınız
    ?

  15. #15

 

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş