1. #1

    Mıcırlı tarla

    Slm arkadaşlar demin bir yere gittim resim çekmedim boş çıkabilir diye bakın arazının üzerinde kalım küp kırıkları var ve tarlada dediğim yer de mıcır var kelek büyüklüğünde diger taraflarda yok ve oranın topragı siyah kül gibi sadece o kısım çubukla kendim baktım altında oda veriyo sedirli gibi oda zikzak yaptı odanın bir duvarı sonra doğu tarafında büyük çömlek gibi yovarlak yaptı çubuk duvarın dogu dibinde ya kuyu ya da çömlek bu tarla sahibinin eşi cinliymiş buraya bakın demiş adam burda ne var demiş işlem yapın göreceksiniz demiş ve adam bana bakıttı beraber yapalım dedi üst 5m falan üstünde ceviz ağacı var ama tahminim 20 yıllık falan bölgede kum kaya dediğimiz kayalar var ama kayaların dışı çütümüş içi granit ve bu kayalarda oymalar var cıvarda çok bu şekil kayalar acaba o baktığım yer ne olabilir lütfen yardım adam 7 gün sonra yurt dışına gidecek gitmeden adama cevap vericem işlem yapalım veya yapmayalım şimdiden tşkl resim çekmedim adamdan çekindiğim için yanlış anlar diye arazi adamın tarlası yani o adam olmadan iş yatar tşkl hepinize şimdiden


  2. #2
    cinlilere fazla güvenme ,,asla dogru yeri söylemezler dalga geçerler

  3. #3
    ragıp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Tecrübe Puanı
    92
    Mesajlar
    4.600
    @yorgunum
    iyi formlar ustam
    çubuk ile tesbit ettiğiniz ebadları yazmamışsın
    odanın ebatlarını bilseydik iyi di
    muhtemelen zemin altı oda var.
    o mıcırlarda, oyma esnasında çıkanlardır
    kuyu dediğin yerde muhtemelen, odanın girişi olsa gerek

    işleme çöküntünün 1 m kadar uzağından başla
    girişi bulursun inşallah

    evvelinde, derinlik ve metal var mı diye, bakmalısın

    selametle
    İzinsiz kazı, Gayri Yasaldır.
    Bilgi, paylaşıldıkça güzeldir, çoğalır.

  4. #4
    Girmeme değermi orası o zaman ne dersiniz

  5. #5
    Ustan ebatları3×3 gibi bi oda

 

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş