Sayfa 1/3 123 Son

Konu: Mağara

  1. #1
    Dogo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kıdemli Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    198
    Tecrübe Puanı
    6
    Rep Derecesi: **

    Mağara

    Arkadaşlar bir mağara var ağzı 3-4 mt2 kadar ağzından dışarıya 1,5-2 mt kara yılan çıkar vaziyette yine mağara ağzında roma rakamları ve yarım ok bir sayısı şeklinde oda 70 cm ve mağaraya 5 mt uzakta sofra taşı mevcut içeri girildiğinde ise 15 mt aşağıdan sonra 10 mt ileride geniş alan ve üst tarafta muz sepeti önünde muz yiyen maymun daha ilerisi kısmetse ilerleyen günlerde foto larla birlikte yüklerim sorum şu ki eşkiya volçan adı altında bir bilgim oldu bunların hakkında bişiy rastlayan veya düşüncesi olan arkadaşlar fikirlerini söyleyebilir mi ayrıca mağaranın ağzından bi miktar müjde alınmış

    Mal bulanındır Bunu beğendi

  2. #2
    Cann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Operatör
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    1.644
    Tecrübe Puanı
    29
    Rep Derecesi: **
    Guzel yerler bunlar degerlendirin magara da calisma yapilmis mi daha once..?
    Dogo, Mal bulanındır Bunu beğendi

  3. #3
    Dogo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kıdemli Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    198
    Tecrübe Puanı
    6
    Rep Derecesi: **
    Hayır usta sadece ağzından alınan sarı liralar var içerisinde herhangi bir çalışma veya bi değişim yok
    Cann, Mal bulanındır Bunu beğendi

  4. #4
    Cann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Operatör
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    1.644
    Tecrübe Puanı
    29
    Rep Derecesi: **
    Tavana bak sag sol duvarlara bak buralara horasanla kapatilmis bolmeler var magara ya sirtini don karsiya bak bakalm karsi da neler var farkli olan..?
    Dogo, Mal bulanındır Bunu beğendi

  5. #5
    Turko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Super Moderator
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    4.552
    Tecrübe Puanı
    69
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    Sofra taşı nerede taban damı , tavan da mı ?
    BOZUK OLUNCA MAYA , NE AR TANIR NEDE HAYA.
    dadas_25, Dogo, Mal bulanındır Bunu beğendi

  6. #6
    nathandrake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    223
    Tecrübe Puanı
    9
    Rep Derecesi: **
    Ağzından sarı liralar alınan mağarayı millet elekten geçirir hocam nasıl çalışma olmamış
    akyol, Dogo, Mal bulanındır, Mushap Bunu beğendi

  7. #7
    Mal bulanındır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Operatör
    Durumu
    Çevrimiçi

    Mesajlar
    7.287
    Tecrübe Puanı
    138
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    Alıntı nathandrake Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ağzından sarı liralar alınan mağarayı millet elekten geçirir hocam nasıl çalışma olmamış
    Adam haklı orayı ters çevirip yerine geri koyarlar iliğini kemiğini sömürür ler gömünün kokusu olsun yeter
    akyol, Cann, Dogo, Mushap Bunu beğendi

  8. #8
    Cann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Operatör
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    1.644
    Tecrübe Puanı
    29
    Rep Derecesi: **
    Hepsi gitmis olmasin
    Dogo, Mal bulanındır Bunu beğendi

  9. #9
    Keskingöz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Operatör
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    2.151
    Tecrübe Puanı
    40
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    Arkadaşların bu haklı sitemlerin sebebi şundandır. Bir yerde hediye müjde olması orda ana malın olduğunun ispatı delilidir. Yani mal burda anlamındadır müjdeler.
    Zaten müjde deyimi burdan gelir.
    “müjdeler olsun sana mal çok yakınında ; )”
    Dogo, Mal bulanındır, Mushap Bunu beğendi

  10. #10
    Dogo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kıdemli Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    198
    Tecrübe Puanı
    6
    Rep Derecesi: **
    Alıntı Cann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tavana bak sag sol duvarlara bak buralara horasanla kapatilmis bolmeler var magara ya sirtini don karsiya bak bakalm karsi da neler var farkli olan..?
    araştırıcam çok saol
    Serkan gndgms Bunu beğendi

  11. #11
    Dogo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kıdemli Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    198
    Tecrübe Puanı
    6
    Rep Derecesi: **
    Alıntı Turko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sofra taşı nerede taban damı , tavan da mı ?
    Mağara girişine 4-5 mt falan uzaklıkta
    Turko Bunu beğendi

  12. #12
    _Mithra_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Operatör
    Durumu
    Çevrimiçi

    Mesajlar
    2.580
    Tecrübe Puanı
    180
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    müjdeli para gömülerinin belgesi olur
    belgeyi bulamazsanız ana parayı rüyanızda görürsünüz
    şimdi bu konuda bir dünya eksikte var bence fotoğraflarıyla beraber yeni onu açın
    mağara hakkında da deşifre etmeden geniş bilgi verin
    Mushap Bunu beğendi

  13. #13
    Dogo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kıdemli Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    198
    Tecrübe Puanı
    6
    Rep Derecesi: **
    Alıntı nathandrake Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ağzından sarı liralar alınan mağarayı millet elekten geçirir hocam nasıl çalışma olmamış
    evet haklısın fakat bu böyle bişiy değil 15 yıldır uğraşıyorum bu iş ile hocam o kadar anlarım da bilgi çok sağlam aranan bir yer müjdeyi alan kişiyde tanıyorum ama yer okadar sıkıntılı ki akla gelmez bir yer

  14. #14
    Dogo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kıdemli Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    198
    Tecrübe Puanı
    6
    Rep Derecesi: **
    Alıntı Keskingöz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşların bu haklı sitemlerin sebebi şundandır. Bir yerde hediye müjde olması orda ana malın olduğunun ispatı delilidir. Yani mal burda anlamındadır müjdeler.
    Zaten müjde deyimi burdan gelir.
    “müjdeler olsun sana mal çok yakınında ; )”
    . Evet farkındayım ama İnan’ın arkadaşlar gitmiş bir malın yerini herkes çok rahat anlayabilir bulunan yer talan edilebilirdi ama ellenmemiş ve içine bellide ilk defa ben girmiş olabilirim
    Keskingöz, Mushap Bunu beğendi

  15. #15
    Dogo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kıdemli Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    198
    Tecrübe Puanı
    6
    Rep Derecesi: **
    Alıntı _Mithra_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    müjdeli para gömülerinin belgesi olur
    belgeyi bulamazsanız ana parayı rüyanızda görürsünüz
    şimdi bu konuda bir dünya eksikte var bence fotoğraflarıyla beraber yeni onu açın
    mağara hakkında da deşifre etmeden geniş bilgi verin
    Şimdi evet belgesi olmalı ama her müjdeli definenin belgesi olmaz mağarannn ilerisi var fakat gidemedim çünkü yeterince ışık yoktu sadece bir daha gidicem burada hayatında böyle bişiy görmüş veya tahmin yürütülecek yerleri sormak istemiştim
    Mushap, _Mithra_ Bunu beğendi

Sayfa 1/3 123 Son

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş