1. #1
    knightrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kıdemli Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    103
    Tecrübe Puanı
    26
    Rep Derecesi: **

    Bulgaristan da bulunmuştur değeri nedir

    Selam arkadaşlar bu heykel Bulgaristan da tesadüfen tarladan bulunmuştur sizce piyasa değeri ne kadardır? Vizeye işletip Türkiye'de bir müzeye versek ne kadar ödeme alırız....heykel bronzdur
    Ekli Küçük Resimler Ekli Küçük Resimler -20150204_172901-1jpg  

    acemi 55 Bunu beğendi

  2. #2
    şizof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Engellendi
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    1.657
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    boyu 12 cm mıdır ?
    acemi 55 Bunu beğendi

  3. #3
    syhbyz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    5
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    mağaranın içinde yerden mi çıktı

  4. #4
    uzman definci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Member
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    54
    Tecrübe Puanı
    21
    Rep Derecesi: **
    Boy kaç cm kardeş birde arkadanda fotolasana.birde öyle bakalım mühürü varmı
    şizof Bunu beğendi

  5. #5
    şizof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Engellendi
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    1.657
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    cok muhım parca degıl arkdaslar durun bı ya sakın olun kılıclamasına sırtından altan ustten cekersen eger yardımcı olur arkdaslar cok degerı olan bı parca da degıl bende de var camel sgra paketı boyunda bronz antık yuanan donemıne aıt. degerı cok degıl konulara gırın bakın

  6. #6
    knightrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kıdemli Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    103
    Tecrübe Puanı
    26
    Rep Derecesi: **
    arkadaşlar heykel bende değil bulgarsistanda arkadaşımın dediği bi kredi kartından daha küçük tarladan direk çıkmış( kendi demesi ) orada kanunlar bu konularda biraz esnek oda merak ediyo Türkiye de ne kadar eder diye olay bu bazı arkadaşlar çok etmez demiş yani ne kadar eder biz bi anda milyon dolarlık hayallere dalmıştık

  7. #7
    Kristof34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    DogacıyıZ
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    5.886
    Tecrübe Puanı
    125
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    Maddi olarak bir değer teşkil etmez.

  8. #8
    knightrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kıdemli Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    103
    Tecrübe Puanı
    26
    Rep Derecesi: **
    belki binlerce yıllık heykel neden değer teşkil etmez ki ? ulan bende internetten ferrari fiyatlarına bakmaya başlamıştım
    saka Bunu beğendi

  9. #9
    şizof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Engellendi
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    1.657
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    http://www.definesohbeti.com/showthr...ht=g%F6rseldir
    buyur kardes degerı yoktur bnde de var bronz yunan antk donemıne aıt ne muzeye verdım nede baskasına koleksyon olarak durdurmaktaym

  10. #10
    knightrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kıdemli Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    103
    Tecrübe Puanı
    26
    Rep Derecesi: **
    Peki değerli olması için en az kaç Cm olmalı

  11. #11
    Mollarecep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Member
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    34
    Tecrübe Puanı
    20
    Rep Derecesi: **
    işçilik kötü gibi toprak erozyon ve deformasyon fazla
    arkada gözüken kanat sanırım.kısaca türkiyede para etmez nasılsa bulgarda onlar heryere zıplar bulgar pasaportu ile 90 gün gezme hakları var şengen vizesi olayı. almanyada değerlendirilir ama fazlada beklemesin 100-1000 euro arası taş çatlasa..alacağı para derim. oda almanya fiyatı.kolay gelsin...
    altın olsa idi 1.milyon değilde gene 50-100-200 bin euro ederdi oda altın tabii tiko para...

  12. #12
    trak_39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    1.437
    Tecrübe Puanı
    44
    Rep Derecesi: **
    max 5 cm eskı süs takıları değerli bir şey değil

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş