Sayfa 1/9 1234 ... Son
  1. #1
    21ugur21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    693
    Tecrübe Puanı
    27
    Rep Derecesi: **

    Artuklu Parası

    İsim:  11.jpg
Görüntüleme: 2084
Büyüklük:  53.0 KB (Kilobyte)
    İsim:  2.jpg
Görüntüleme: 2259
Büyüklük:  54.6 KB (Kilobyte)

    Tarih Dönem Kim Adına Bilgi Sahibi Ölen Söylesin Lütfen Bi Abime Lasımda.

    acemi 55, Alaattin, Türk Bunu beğendi

  2. #2
    21ugur21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    693
    Tecrübe Puanı
    27
    Rep Derecesi: **
    @Türk Ustam @fatih7979 Ustam @DEFHUNTER ustam @Alaattin ustam @degirmenci ustam birinis bakın
    Alaattin, Türk Bunu beğendi

  3. #3
    HİTİTLİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    3.166
    Tecrübe Puanı
    51
    Rep Derecesi: **
    Maşallah bu aralar bir sikke modasıdır gidiyor.
    Birer resim koyuyorsunuz ama küp küp dolusu var elinizde kesin .)))

    Sikkeye gelince ; ilk defa böyle bir sikke gördüm.
    Önyüzünde romalı benzeri büst ve arka yüzünde arapça yazıları .)))

    KArışık ızgara hesabı bi sikke.

    Bi yorum yapamıyorum bunda fazla.
    Ustalar ne dicek bakalım.
    kaan5557, MendereS, the escape Bunu beğendi

  4. #4
    21ugur21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    693
    Tecrübe Puanı
    27
    Rep Derecesi: **
    Alıntı HİTİTLİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah bu aralar bir sikke modasıdır gidiyor.
    Birer resim koyuyorsunuz ama küp küp dolusu var elinizde kesin .)))

    Sikkeye gelince ; ilk defa böyle bir sikke gördüm.
    Önyüzünde romalı benzeri büst ve arka yüzünde arapça yazıları .)))

    KArışık ızgara hesabı bi sikke.

    Bi yorum yapamıyorum bunda fazla.
    Ustalar ne dicek bakalım.
    Ustam Valla bana ait Deil @AS21 Ustam Bir Rica Etti Araştır Diye Ona Bakınıyom @HİTİTLİ Ustam
    HİTİTLİ Bunu beğendi

  5. #5
    Kristof34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    DogacıyıZ
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    5.892
    Tecrübe Puanı
    125
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    Mardinde mi bulmuş?
    21ugur21 Bunu beğendi

  6. #6
    Türk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Engellendi
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    0
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    Alıntı 21ugur21 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @Türk Ustam @fatih7979 Ustam @DEFHUNTER ustam @Alaattin ustam @degirmenci ustam birinis bakın
    Alaattine ait paradır kardeşim. .. Saygılarımla
    başbey Bunu beğendi

  7. #7
    21ugur21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    693
    Tecrübe Puanı
    27
    Rep Derecesi: **
    Alıntı Kristof34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mardinde mi bulmuş?
    Billmiyom valla ustam pek bir bilgi verilmedi ama arkasında arapça yası var bakılırsa öyle

  8. #8
    Dadas25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    3.383
    Tecrübe Puanı
    74
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    Gardas bu ne bicim bi sikke yav sen bana uyma velakin bana sahte gibi geldi
    21ugur21 Bunu beğendi

  9. #9
    21ugur21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    693
    Tecrübe Puanı
    27
    Rep Derecesi: **
    Alıntı Dadas25 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gardas bu ne bicim bi sikke yav sen bana uyma velakin bana sahte gibi geldi
    UStam Pek Bir Bilgim Yok Ama Önünde Bir Kraliçe Sembölüne Benser Bir Emare Bulunmakta Arkasıda Arapça

  10. #10
    Dadas25 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    3.383
    Tecrübe Puanı
    74
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    İste bana tuhaf gelende o arapca ve kralice ne alaka
    21ugur21 Bunu beğendi

Sayfa 1/9 1234 ... Son

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş