• Forumda sorular sorabilmeniz için KAYIT olmalısınız.

Bu gün dolaşirken..

hakan222

Aktif Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
16 Nis 2017
Mesajlar
119
Beğeni
0
Puanları
0
Bu gün dolaşırken bu şelale ye rasladim biraz ilginç geldi arkadaşlar.resimledim IMG_20180206_160703.jpg ..IMG_20180206_160703.jpg..IMG_20180206_160548.jpg
 

Turko

Super Moderator
Süper Moderatör
Katılım
19 Ağu 2016
Mesajlar
4,126
Beğeni
33
Puanları
48
Konum
Antalya
:) kapı gibi duruyor.
 

bozoklu

Super Moderator
Süper Moderatör
Katılım
15 Ağu 2017
Mesajlar
3,233
Beğeni
81
Puanları
48
Konum
Ankara
Banada kapama gibi geldi. Kalın bir kaya, tokmakla boşluk sesi vermez. çubukla kontrol edilmeli. mineral i ayırabilen çubukçu çözer burayı.
 

hakan222

Aktif Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
16 Nis 2017
Mesajlar
119
Beğeni
0
Puanları
0
[MENTION=16835]bozoklu[/MENTION]. [MENTION=12713]Turko[/MENTION].. aynen ustalar banada öyle geldi cubuklar getirdi buraya beni TM kapı dediğiniz yere çekiyor üstüne doğru tuttum biraz İslandim :) üstünde çarpı yapıyor ama paylasiyim dedim.
 

ragıp

Operatör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
19 Kas 2016
Mesajlar
4,598
Beğeni
9
Puanları
0
Konum
ÇANAKKALE
@hakan222
bacağın için okuyan usta fazla okumuş olmalı :)
adamda nasibe bak yaaw
:4:
 

DİVANE

Moderatör
Moderatör
Katılım
25 Ara 2016
Mesajlar
857
Beğeni
4
Puanları
18
[MENTION=15303]hakan222[/MENTION] maşallah [MENTION=13767]ragıp[/MENTION] ustamın dediği gibi şelaleden şelaleye koşuyorsun kardeşim sağ alt tarafta işaretlediğim yerde birşeyler var ama anlaşılmıyor resimleri çoğaltmalısın ustalarımın dediği gibi kapıya benziyor sağ altta suyun gittiği yer küçükmü mağara türümü ayrıca sol tarafıda incelemek gerekir kolay gelsinIMG_20180206_160703.jpg
 

Şirvan

Operatör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
6 Şub 2016
Mesajlar
2,776
Beğeni
1
Puanları
0
Yaş
49
Konum
Adana
Tek foto niye çektin sağ ve sol tarafın resimleri varmi
 

uçanhollandalı

Editör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
7 May 2014
Mesajlar
706
Beğeni
74
Puanları
28
Suyun akış yönünü siz mi değiştirdiniz? Normalde kapının üzerinden mi akıyordu?
 

varsabuluruz

Member
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
6 Şub 2018
Mesajlar
66
Beğeni
0
Puanları
0
Bence mağara girişi , ve girişin tam üzerinde saçları örülmüş , göğüslerine kadar belli olan bayanı ben mi gördüm sadece , kıymetli olabilir , bekleme elinden geleni yap hallet bol şans .
 

hakan222

Aktif Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
16 Nis 2017
Mesajlar
119
Beğeni
0
Puanları
0
[MENTION=10105]divan[/MENTION]e .. ustam bunun altında bı şelale var asıl onu görsen hastalık işte merakliyim birde etrefimda okadar çok tanıdığım var ki bu işten köşeyi dönen biri buldu otel aldı biri 5 daire aldı biri iki buçuk tirilyonluk gemi .. bizde nasibimiz olur diye uğraşıyoruz iste
 

hakan222

Aktif Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
16 Nis 2017
Mesajlar
119
Beğeni
0
Puanları
0
[MENTION=18687]varsabuluruz[/MENTION].. aynen kardeşim güzel tespit nasip inşallah ..
 

hakan222

Aktif Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
16 Nis 2017
Mesajlar
119
Beğeni
0
Puanları
0
@şirvan .. usta çekmedim ya hata yapmışım sâğ tarifi yukarı gidiyor iki yüz metre yuksek pek kayalık Yok solunda suyun aktığı yün var küçük küçük kayalar 50 metre asada büyük bı şelale var çubuklar ikisinede getirdi beni büyük şelaleye çok uzak bı mevkiden bin metre bı masefeden çekiyor cubuklar
 

hakan222

Aktif Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
16 Nis 2017
Mesajlar
119
Beğeni
0
Puanları
0
@uçanhollandali.. yok boyle akıyor doğal zamanla aşınmış üst tarafı oluk olmuş kople böyle akiyo
 

deli firat

DOĞACI
Moderatör
Katılım
2 Ara 2015
Mesajlar
3,300
Beğeni
246
Puanları
63
Yaş
44
Konum
Türkiyeli
xxxxxxxx

Bu fotoya bakarak araştır kardeşim beli olmaz images.jpeg Selametlen
 

hakan222

Aktif Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
16 Nis 2017
Mesajlar
119
Beğeni
0
Puanları
0
[MENTION=13767]ragıp[/MENTION].. usta güldür dün beni :) inşallah burdada yoktur tılsım .. :/
 
 
Üst