• Forumda sorular sorabilmeniz için KAYIT olmalısınız.

Buralardan ne cıkabilir arkadaş .

Pscyhe

Engellendi
Katılım
4 May 2016
Mesajlar
2,417
Beğeni
2
Puanları
0
Bi bakın gözünüze takilan yerler neresi..yorumlarinizi bekliyorum.bunlarin hepsi ayni bolgede tapinak diye bilinen bir alanda.19012017630.jpg19012017631.jpg19012017633.jpg19012017632.jpg19012017638.jpg19012017636.jpg19012017647.jpg19012017646.jpg19012017651.jpg.19012017648.jpg
 

poseidon2023

Operatör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
3 Ağu 2016
Mesajlar
4,883
Beğeni
126
Puanları
63
arazideki taşlar yapı taşı sende tapinak diyon sıra mezarı baştan tespit et sonra lahitleri sonrada odalara sıra gelsin işaretlere yonel mişin çevre resmi yok hiç
 

Pscyhe

Engellendi
Katılım
4 May 2016
Mesajlar
2,417
Beğeni
2
Puanları
0
Roma donemi en safsatali oldugu zamanlar..buralar bu kalintilarla binalarla dolu..ama mezarlari kutulari odalari bi turlu bulamiyom...cok mineral var cubukta cihazda pek fayda etmiyor..
 

poseidon2023

Operatör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
3 Ağu 2016
Mesajlar
4,883
Beğeni
126
Puanları
63
yaaa gözümüz bayram ediyo derken yarım kaldı yapı tımam da arazi gine eksik
 
R

remuss

Guest
sit alanı değilmi çok göz önü
inş bulursun birseyler
 

Asil

Bilgili Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
18 Ara 2016
Mesajlar
315
Beğeni
2
Puanları
0
Sehir yapılarının güney ve batı kısmına doğru yürürsen mezarları bulursun. Önce mezarları tespit etseydin. Sehir doğusunda kalırdı.
 

timur964

konularim
Süper Moderatör
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
7,678
Beğeni
79
Puanları
48
dizilmiş taşlar var ya onların devanı var militosa kadar devam eden kutsal yol .
 

Pscyhe

Engellendi
Katılım
4 May 2016
Mesajlar
2,417
Beğeni
2
Puanları
0
[MENTION=12576]poseidon2023[/MENTION] kardesim hep araziyi soruyonda resimlerdeki caliliklar var ya makilik yani..arazi sirf onlarla dolu cevresel resimlerini eklesemde farkeden bisey olmayacak sadece makilikler gozukucek..ben bile arazide dolasirken isaret bulana kadar neler cekiyom bu calilardan bi bilsen..
 

poseidon2023

Operatör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
3 Ağu 2016
Mesajlar
4,883
Beğeni
126
Puanları
63
tamam diyek cubuklar işyapmıyo demişin bursaya yakınsan makina destegi veririm
 

Pscyhe

Engellendi
Katılım
4 May 2016
Mesajlar
2,417
Beğeni
2
Puanları
0
[MENTION=12576]poseidon2023[/MENTION] aydın uyarmi sana
 

poseidon2023

Operatör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
3 Ağu 2016
Mesajlar
4,883
Beğeni
126
Puanları
63
niye uymasın havalar düzelsin gelirim 6 saat fark yapmaz
 

Pscyhe

Engellendi
Katılım
4 May 2016
Mesajlar
2,417
Beğeni
2
Puanları
0
[MENTION=12576]poseidon2023[/MENTION] Ok burda havalar guzel bilgil olsun..bastan uyaram cok.mineral var tespit kolay olmuyor cihazida cubuguda cok yaniltiyor ortam..
 

poseidon2023

Operatör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
3 Ağu 2016
Mesajlar
4,883
Beğeni
126
Puanları
63
benim makinalarım hiç bir yerde yanılmaz okadar poseidon2023 num nasip olur gelirim görürsün
 
 
Üst