Dağdaki Hac yorumlar

3ar1s

Yeni Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
26 Mar 2017
Mesajlar
18
Beğeni
0
Puanları
0
Cümleten Merhaba,

sizce dağın tepesine bunu eski insanlar roma/Yunan neden taşa oymuştur... Denizden gelen insanlar görebilsin diye mi yada daha gizli bir anlamı varmıdır.

Tskler :)

Screenshot_20170326-120210.jpg
 
Son düzenleme:

timur964

konularim
Süper Moderatör
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
7,693
Beğeni
128
Puanları
63
yakınlarda kilise varmı araştırın sağ alt köse de renk farkı var uzak tan ve karşısını görsek detaylı şekilde. yorum gelir
 

İhtiyar

Bilgili Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
25 Ocak 2017
Mesajlar
350
Beğeni
2
Puanları
18
Ve aleykümselam kardeş,
Bölge , konum hakkında biraz bilgi , uzak çekim ve etrafın mümkün fotolarını resim çekerken cimrilik yapmayalım. Yorumlar gelecektir , saygılar.
 

3ar1s

Yeni Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
26 Mar 2017
Mesajlar
18
Beğeni
0
Puanları
0
Ustalar mekan Bodrum yakinlari resim geçen seneden kalma tek resim... Almanya'da yaşıyorum şimdik gidip farklı resimler cekebilmem mümkün değil ama size tarif edeyim...

Şöyle uzaktan görüldüğü zaman ufak bir dağ zar zor tepesine çıkılıyor sözde en tepede eski bir halk yaşarmış ama oraya gelde çık gebermeden :)

Dağın içinden suda akiyormus sözde devlet oraya sontaj yaptırmış boru filan var gerçekten... Ama o Hac ne alaka ben çözemedim... Gizli bir şey desen etraf hep uçurum ağaçlik tam dağın duvarına bunu oymuşlar...

Benim size olan ricam sizce burda tarih mi yatıyor? Yada sadece denizcilere yardım amaçlımı yapılmıştır çünkü denizden cep telefonu ile zoom yapınca beli ediyor hac kendisini
 

3ar1s

Yeni Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
26 Mar 2017
Mesajlar
18
Beğeni
0
Puanları
0
Tam karısı uçurum ve deniz gözüküyor kendini kaptıran arkadaşlar tam Hacin altını kazmislar sonunda dinamit koyup patlatmislar ama sonuç 0. Jandarma toplamış arkadaşları hepsi yatıyor:) Yazık yani boş yere az kalsın bir miras yok olacaktı
 

ragıp

Operatör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
19 Kas 2016
Mesajlar
4,598
Beğeni
9
Puanları
0
Konum
ÇANAKKALE
etrafında kilise araştır
haç'ın sağ alt köşesindeki taşta boşluk bak
en önemlisi çevre fotosu eklemelisin
tarih
denizcilik ile alakası yok

rast gele
 

Turko

Süper Moderatör
Süper Moderatör
Katılım
19 Ağu 2016
Mesajlar
4,126
Beğeni
34
Puanları
48
Konum
Antalya
Helenistik Dönem komutan mezarı gibi duruyor lakin oyma sız olmaz detayları görmek lazım.
 

toyalp

Haine merhamet vatana ihanettir.
Süper Moderatör
Katılım
29 Kas 2016
Mesajlar
2,260
Beğeni
55
Puanları
48
Konum
İstanbul
Devlet sontaj yapmışsa iş bitmiştir :)
 

3ar1s

Yeni Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
26 Mar 2017
Mesajlar
18
Beğeni
0
Puanları
0
Turko ustam yorum için tskler... Ama o hacin arkasında bence olamaz çünkü taşlan hafifcene vurduk boş değil dolu... Ha dibinde desen kazmişlar ebeyi derin 2-3 metre türk usulü maf etmişler :)

Benim ilk düşüncem denizcilere harita misali belki çok eskiden liman vardı... Limanı uzaktan çözebilmek için sizde bilirsiniz denizin ortasından en yüksek yer gözükür... Ha mezar desek adamı neden dağın tepesine gömsünler?
 

3ar1s

Yeni Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
26 Mar 2017
Mesajlar
18
Beğeni
0
Puanları
0
Toyalp şontaj noktası alta kalıyor... Hani o yukarı çıkmak için ebeyi sor yerlerden geçmek sorundasin... Yalan değil kafam kadar örümcekler var hani insan pek uğramıyor yolda yok bi nefi bilen biliyor ama peşine düşen olmamış...
 
Son düzenleme:

Turko

Süper Moderatör
Süper Moderatör
Katılım
19 Ağu 2016
Mesajlar
4,126
Beğeni
34
Puanları
48
Konum
Antalya
Sağ alt köşesinde dikdörtgen oyma si var. Ayrıca bu tarz işaret lere kapılı kaya derler. Dönem aynıdır Helenistik dönemdir haç olur kare oyma olur dikdörtgen oyma olur iç içe oyma lar olur mezar der önemlidir. Google amcaya sorsana kapılı kaya diye bilgi edinir sin takılma deniz mevzusuna yapıldığı zaman deniz suyu dibindeydi çekilme payını da düşün.
 

3ar1s

Yeni Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
26 Mar 2017
Mesajlar
18
Beğeni
0
Puanları
0
Turko abi akili adamsın seviyorum seni, ama aklıma şöyle şeyler sokma... Hürriyetin ilk sayfasına yazdırma beni... Hazine arayan adam dağı patladı :)

Saka bi yana abim evet mantıklı şeyler yazmışın saygı duyuyorum bu konu hakkında biraz bi Google amcamla vakit geçirmem gerekiyor
 

3ar1s

Yeni Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
26 Mar 2017
Mesajlar
18
Beğeni
0
Puanları
0
Turko usta dediklerine eyvallah ama birşey aklıma girmek istemiyor... Diyelim ki bu hacin arkasında mezar oda gibi birşey var... Ama Taş çok doğal nasıl oyup yine hiç oyulmamis gibi şekil verebilirler ki? Sonuçta taş yani kırıldığı zaman bitdi nasıl olacak bu iş?

Saygılar
 

PiSaGoR

Engellendi
Katılım
19 Kas 2016
Mesajlar
868
Beğeni
0
Puanları
0
Konum
İSTANBUL_TATVAN_ERZURUM_
gucunuzun ımkanlarınızın yetecegı yerlerle ılgılı yorum alırsanız sızın ıcın daha yerınde olur
burası goz onunde olan bır oldugu her halıkarda asıkar
daha uygun daha saglıklı
kesfedılmemıs yerler varsa paylasmanızı tavsıye ederım
burayla ılgılı nesoylenırse soylensın burda kalacagının dusuncesındeyım
 

Turko

Süper Moderatör
Süper Moderatör
Katılım
19 Ağu 2016
Mesajlar
4,126
Beğeni
34
Puanları
48
Konum
Antalya
Turko usta dediklerine eyvallah ama birşey aklıma girmek istemiyor... Diyelim ki bu hacin arkasında mezar oda gibi birşey var... Ama Taş çok doğal nasıl oyup yine hiç oyulmamis gibi şekil verebilirler ki? Sonuçta taş yani kırıldığı zaman bitdi nasıl olacak bu iş?

Saygılar
Horasan'ın sözlükteki anlamını yazmışsın. Kırılır oyulur kayadan çıkan parçalar ufalanır aynı yüzeyi tutturmak için harca karıştırılır işini bilen bir ustanın yaptığı Horasan'ı kayanın yüzeyinde görmen imkansızdır.
 
 
Üst