Ermeni Mezarlığı

lcw06

Engellendi
Katılım
6 Nis 2018
Mesajlar
22
Beğeni
0
Puanları
0
şimdi arkadaşlar yenikenti duymayan yoktur birçok ergenekon silahlari falan çikardilar v.s.. Biz bi ermeni mezarligi bulduk bu alan sit alaniymiş heralde ama kimse dinlemiyor gelen kaziyor giden kaziyor ortada ne jandarma var nede bişey allaha emanet duruyor bunlar hep. şimdi fotograflara baktiniz ben yarin dedektörü alip arabayla buraya gidecem geniş bi çalişma yapacam bişiler bulurmuyum ?

sit1.PNG

sit2.PNG

sit3.PNG

sit4.PNG

sit5.PNG
sit6.PNG

sit7.PNG
 

BulursamKader25

Yaptigim Yorumlar Resmi Kazilar İcin Gecerlidir.
Yönetici
Co Admin
Katılım
27 Ocak 2016
Mesajlar
8,967
Beğeni
931
Puanları
113
Yaş
51
Konum
Konya-Kırıkkale
Başım belaya asla girmesin diyorsan sitte elinde dedektörle dolaşma.
Makinanda gider, gazetelerde de boy boy resmin çıkabilir.
Sitten her zaman uzak dur.
Yüzeyde de çok şey olmaz.
Gelip gidenin cebinde düşürdükleri hariç.
Dedektör iş yapmaz buralarda.

Bence siz ilk önce sitedeki konuları bir elden geçirin.
Bu konular size bir yol haritası verir.
 

lcw06

Engellendi
Katılım
6 Nis 2018
Mesajlar
22
Beğeni
0
Puanları
0
başım belaya asla girmesin diyorsan sitte elinde dedektörle dolaşma.
Makinanda gider, gazetelerde de boy boy resmin çıkabilir.
Sitten her zaman uzak dur.
Yüzeyde de çok şey olmaz.
Gelip gidenin cebinde düşürdükleri hariç.
Dedektör iş yapmaz buralarda.

Bence siz ilk önce sitedeki konuları bir elden geçirin.
Bu konular size bir yol haritası verir.

usta etrafda hiçkimseler yokki arabayla anca çok nadir bira içenler geliyor onlarinda amaci belli zaten sen onlara karişma kimse kimseye karişmaz bizim buranin insani öyledir. önde saygi gelir buralar çok issiz yerler. Yürüyerek insanin çikmasi imkansiz neredeyse. 2001 model ford focusu zor çikarttim :)))
 

DİVANE

Moderatör
Moderatör
Katılım
25 Ara 2016
Mesajlar
857
Beğeni
4
Puanları
18
[MENTION=19307]lcw06[/MENTION] kardeşim ustamın dediği gibi sit alanı uzakta olsa sakıncalıdır bence uzak durun değmez kolay gelsin
 

Meraklı köfteci

Member
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
15 Tem 2017
Mesajlar
47
Beğeni
0
Puanları
0
Sana birşey kaldıysa tabi. Sit alanı uzak dur diyecem ama ne kilise kaldı ne mezarlık. Adı sit alanı olsun diye sit alanı yaptılar. Şansını dene jandarmaya dikkat her daim devriye atar.
 

poseidon2023

Operatör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
3 Ağu 2016
Mesajlar
4,899
Beğeni
149
Puanları
63
:55::55::55: gözlerim böyle oluyor amaninn

bulundugun yer kilise duvar kalıntılarını görüyondur

KİLİSE PİLANIX.jpg
 

denizci17

Member
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
14 Ocak 2018
Mesajlar
99
Beğeni
0
Puanları
0
[MENTION=19307]lcw06[/MENTION]
Ustam dedektörle gitme.Tektekten başka bir işe yaramaz.Dedektörle yakalanırsan alacağın cezayı katlarsın sadece.
Boşluk bulmak için çubuk kullanın.Sit alanında yakalanmanın cezası 3 yıldan başlar ona göre.
 

poseidon2023

Operatör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
3 Ağu 2016
Mesajlar
4,899
Beğeni
149
Puanları
63
kardeş tek tek çilik yapcaksan dedektör iş yapar kilise diyoz medeniyet işi bunu sorduguna göre bu işlere yeni merak saldın demek ki

sana kilise içindeki odalar ennnnnn az altı metre desek hadilen okadar derinde olurmu diçen zaten
 

lcw06

Engellendi
Katılım
6 Nis 2018
Mesajlar
22
Beğeni
0
Puanları
0
@lcw06
Ustam dedektörle gitme.Tektekten başka bir işe yaramaz.Dedektörle yakalanırsan alacağın cezayı katlarsın sadece.
Boşluk bulmak için çubuk kullanın.Sit alanında yakalanmanın cezası 3 yıldan başlar ona göre.

anladım usta tamamdır
 

lcw06

Engellendi
Katılım
6 Nis 2018
Mesajlar
22
Beğeni
0
Puanları
0
kardeş tek tek çilik yapcaksan dedektör iş yapar kilise diyoz medeniyet işi bunu sorduguna göre bu işlere yeni merak saldın demek ki

sana kilise içindeki odalar ennnnnn az altı metre desek hadilen okadar derinde olurmu diçen zaten
vay be ben dedektörle tek tek bulana kadar uydudan beni yakalarlar desene gerçi orayada biracılardan başka kimse gelmiyo
 

poseidon2023

Operatör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
3 Ağu 2016
Mesajlar
4,899
Beğeni
149
Puanları
63
araziye hakim konturolun altında deyilse ve bu derinliklere inemezsen hiç başlama

uydudan takip olayı geniş bir konudur edilirmi evet çok mimli ve nadir olan ve Büyük mazeme olan yerlerde olur bizim gibi defineciler için uydu kullanmazlar yani
 
 
Üst