Ermeni Yerleşkesi Yakını yamaçta buldugum emareler(Yorumlarınızı beklıyorum)

yacikarsa

Yeni Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
17 Eyl 2017
Mesajlar
5
Beğeni
0
Puanları
0
1kaya.jpg....... 2kaya.jpg(1.fotonun karşı tarafı) 3çizim.jpg .............4.jpg............. 5.jpg.............son.jpg oturak taşı gibi olan ilk fotonun tam karşısı 7 metre ileri yukarı tarafı şapka yapmış kaya.
6.jpguzaktan çekilmiş bu kayanın bitişiğinde bunlar.
 

Ekli dosyalar

  • 115.5 KB Görüntüleme: 289

yacikarsa

Yeni Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
17 Eyl 2017
Mesajlar
5
Beğeni
0
Puanları
0
2kayacıızım.jpg Bir kaç yerde gorile benzetildi ondan çizdim fikriniz nedir tum fotolar hakkında.Teşekkür ederim.
 

DİVANE

Moderatör
Moderatör
Katılım
25 Ara 2016
Mesajlar
857
Beğeni
4
Puanları
18
[MENTION=17208]yacikarsa[/MENTION] kardeşim hoş geldiniz benim dikkatimi bu resim çekti o kafa şekli doğal değilse baktığı yer yani o taşların altındaki boşluk gözüken yeri kontrol et açılmışmı eğer açılmadıysa o kısma ve toprak zemine boşluk bakınız kolay gelsin5.jpg
 

Libharel

Member
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
14 Ağu 2017
Mesajlar
47
Beğeni
0
Puanları
0
Kardeşim selamun aleyküm.öncelikli olarak resimde işaretlediğim yerlere pek takılma.vurgulamak istediğim konu şu;lateralden çekilen böyle kaya yüzeyi aşınmış resimlerde her insan kafasında kurgulamış olduğu bir şekli kayaya yansıtır.çünkü tam insan işçiliği olmayan bu yapılarda,zaman ile doğal aşınmaya bağlı olarak kayalarda bu şekiller oluşabilir.böyle kesit yüzeyleri aşınmış ve dökülmüş birçok kaya insanları farklı noktalara ve işin içinden çıkılmayacak zorluklara sokar..daha önce birçok arkadaşımın başına geldi bu olay.böyle basit oluşumlardan yola çıkarak yapmış oldukları işlemlerde hep hüsrana uğradılar.sana nacizane tavsiyem boşluk bakabilirsin bu bölgede.varsa dedektörün yüzeysel olarak değ2kaya.jpgerli bakabilirsin.Ustalarımız daha iyi yorumlarda bulunacaklardır inşallah.Allah'ın bereketi üzerimize olsun..
 

mavikorku

Moderatör
Moderatör
Katılım
30 Ocak 2013
Mesajlar
688
Beğeni
32
Puanları
28
Yaş
41
Konum
Kayseri ıh ıh
Hocam doğal derken ne gibi bir coğrafi etkene maruz kalıpta o kayalar oraya yığılmış olabilir açıklar mısnız ?
Yüzyıllar öncesinde oluşan depremler toprak kaymaları gibi doğal afetlerden dolayı oluşan kırılmalar çatlamalar. Burada bir kaç suret görünebilir bunlar gayet normal fakat tamamen beynin görmek istediği şeylerdir. Ben mesela bir çok şey çizebilirim buradan fakat tamamen beynimin hayal ürünü olan şeyler olacaktır. Ha belki de doğal değildir ama ben doğal diyorum. ;)
 

yacikarsa

Yeni Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
17 Eyl 2017
Mesajlar
5
Beğeni
0
Puanları
0
Teşekkür ederim zaten ben bu silüetlerden bahsetmiyorum haklısınız suan çizsem daha silüet çıkarabilirim benim dikkatimi çeken bu ilk resim ve karşı tarafları.
 

Bulka

Yeni Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
22 Ağu 2017
Mesajlar
14
Beğeni
0
Puanları
0
Baska yorum yapacak yok mu kiymetli ustalar.
 

kazama

Super Moderator
Süper Moderatör
Katılım
19 Ara 2016
Mesajlar
4,031
Beğeni
118
Puanları
63
Konum
꧁꧂ ❝Çorum/Province❝
Baska yorum yapacak yok mu kiymetli ustalar.
Ben varım :303: .
Sesin gelir uzaktan gel diyee gel gel diye ..
- Uzaktan 115 Kb lık bir fotodaki bu yeri dibinden tozu dumanı deilde biraz daha kaliteli açılardan yakalayın kral çıplak mı değil mi bakalım.Başka açılardan da böyle duruyorsa iyi .
 

Ekli dosyalar

  • 937.3 KB Görüntüleme: 74
  • 38.6 KB Görüntüleme: 60
  • 42.5 KB Görüntüleme: 57

yacikarsa

Yeni Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
17 Eyl 2017
Mesajlar
5
Beğeni
0
Puanları
0
Ben varım :303: .
Sesin gelir uzaktan gel diyee gel gel diye ..
- Uzaktan 115 Kb lık bir fotodaki bu yeri dibinden tozu dumanı deilde biraz daha kaliteli açılardan yakalayın kral çıplak mı değil mi bakalım.Başka açılardan da böyle duruyorsa iyi .
Cekebilcegim en iyi aci bu tam yamacta bulunuyo goruldugu gibi agaclik alan eve benzedigi icin attim bende zaten buraya dikkat cekici. bu ilk foto hakkindaki yorumun nedir hocam
 
 
Üst