• Forumda sorular sorabilmeniz için KAYIT olmalısınız.

Kanallı oymalar ve 1 metre mesafeden sonra çıkan örülü duvar

darendli44

Member
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
16 Haz 2017
Mesajlar
37
Beğeni
0
Puanları
0
Arkadaşlar örülü duvar başlığı altında açtığım konunun işaret resimlerini arkadaşların isteği üzerine yeniden ekledim ayrıca oyuklar ve kanallar çıkmadığı için şu döküp çektim şimdi tekrardan degerli yorumlarinizi bekliyorum üstatlar yardım lütfen..
 

Ekli dosyalar

Turko

Super Moderator
Süper Moderatör
Katılım
19 Ağu 2016
Mesajlar
4,126
Beğeni
33
Puanları
48
Konum
Antalya
Usta kafam almadı işaret ler ile örülü duvar olan kısmı çözemedim . Bu sefer izlemek ile yetinecegim hakkını helal et . Rast gele
 

Mirkut

Super Moderator
Süper Moderatör
Katılım
18 Nis 2017
Mesajlar
2,754
Beğeni
121
Puanları
63
Kayanin cevresinde imkaniniz varsa bosluk bakabilirmisiniz.
 

darendli44

Member
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
16 Haz 2017
Mesajlar
37
Beğeni
0
Puanları
0
Mirkut kardeşim işlem yaptığımız yer göründüğü itibariyle kayanın dibine doğru sağ tarafa doğru gidince kayadan boşluk sesi geliyor ama tam emin olamıyorum
 

harun0606

Bilgili Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
21 Eki 2013
Mesajlar
242
Beğeni
0
Puanları
0
Değişik geldi bana
 

Mirkut

Super Moderator
Süper Moderatör
Katılım
18 Nis 2017
Mesajlar
2,754
Beğeni
121
Puanları
63
Mirkut kardeşim işlem yaptığımız yer göründüğü itibariyle kayanın dibine doğru sağ tarafa doğru gidince kayadan boşluk sesi geliyor ama tam emin olamıyorum
Zeminalti giris olmali yukaridan inilen bir giris, kapak tasiyla kapatilmis biryer olmali. Selametle
 

darendli44

Member
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
16 Haz 2017
Mesajlar
37
Beğeni
0
Puanları
0
Arkadaşlar biraz daha yardım lütfen bide hemşerim vardı işaret resimleri istemişti hani yorum
 

harun0606

Bilgili Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
21 Eki 2013
Mesajlar
242
Beğeni
0
Puanları
0
IMG_2706.JPGMirkut ustanın dediği gibi aşağıdan giriş olmalı kapak olmalı işaretli yer dikkat çekici
 

darendli44

Member
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
16 Haz 2017
Mesajlar
37
Beğeni
0
Puanları
0
İşaretler işlem yerini yani kayanın dibine çalıştığımız yeri gösteriyor mirkut kardeşim senin bakış açın daha farklı kayanın aşağı tarafında dere var sen derenin karşı tarafındaki küçük bi kayayı giriş olarak gostermissin. Şu an işlem görülen yerde kemik, küp parçaları, kül ve kömür çıkıyor ve horasandan yapılmış işaret çıktı
 
Son düzenleme:

kazama

Super Moderator
Süper Moderatör
Katılım
19 Ara 2016
Mesajlar
4,029
Beğeni
115
Puanları
63
Konum
꧁꧂ ❝Çorum/Province❝
Açtıgınız örülü yer odanın örgüsü olabilir. Bu yığma taş parçalarıda koruma amaçlı güvenlik için yığılmış taşlardır .Zemin üstüne bakarsak ;görünen kayanın içine girceksiniz onunnda girişi çalıştığınız yer .Kayanın altına giriyormus gibi bir görüntü oluşur birde bakarsın açmaya başladıkça kapak mış bu dersin .Yani bir şekilde bu yığma taşlar alınmalı baska oluru yok ondan sonra gidişatın iyiyse ayrılmadıysan girişin önüne düşersin .Düşmesen bile odayı ortaya çıkarırsan etrafını dolanarak halledebilceğinizi düşünüyorum .
Kolay Gelsin .
 

kazama

Super Moderator
Süper Moderatör
Katılım
19 Ara 2016
Mesajlar
4,029
Beğeni
115
Puanları
63
Konum
꧁꧂ ❝Çorum/Province❝
Az uzaktan resimleri var mı ? Ok işaretli olan cephesinin resimleri ?
Muhtemel oda belli zaten belirttiğim gibidir .Rotanızı ona göre belirleyip yüzeydeki kayanın arazideki durus şekli ve yönü ile bunu ele verecektir. Ama calıstıgınız yerde görülen işler dogru normal hersey . Ama tüm tarafı aynı taş yığma ile desteklendi ise o zaman yanlıs yerde olmus oluyoz . Ben bu tarafın resimlerini ve bu zemin üstündeki kaya kütlesinin enini boyunu ve yerden olan yüksekliğini açık tarafına göre belirtilmeden ve uzaktan arazide nasıl durdugunu tüm yönleriyle görmeden tam isabet nokta atısı devam deme hissi uyandırmıyor .
 

Ekli dosyalar

kazama

Super Moderator
Süper Moderatör
Katılım
19 Ara 2016
Mesajlar
4,029
Beğeni
115
Puanları
63
Konum
꧁꧂ ❝Çorum/Province❝
Belirttiğim yöne akıntı suları gelmesin aşındırmasın diye kanal yapılmıs yakın resimlerde daha net belli oluyor .Bu yüzden ordan huylandım .Yapılan işlem ve tanıtım eksikliği burda net isabeti ve tedirginliği getirir acaba ları önce yüzeysel eleyip sonra fiziki işlem aşamasına geçmek en dogru olanı .Siz başlamışsınız ;Başlamak ta bitirmenin yarısıdır Allah KolayLık Versin . Zor iş inşAllah emeklerinizin karşılığını alırsınız .
 
 
Üst