Kiliseden ve tünelden anlayan ustaları yardıma bekliyorum!!!

carsambali

Editör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
15 Nis 2016
Mesajlar
539
Beğeni
0
Puanları
16
Ustalar arkadaşlar herkese iyi forumlar,daha evvel çok emek verdiğim bir yeri sizinle paylaşmak istiyor ve yardımlarınızı bekliyorum.sabit ana kaya üzerinde kilise yeri diye bildiğimiz yere 100 metre yaklaşık mesafede olan bu kayada iki işaret var,daireye aldığım kuş yada ona benzer şeyin altından müjdeyi benden habersiz aldılar.sizden yardım istediğim konu,o kamaya benzer işaret ile ilgili.işaretin boyu yaklaşık 30cm,uç kısmının baktığı yönde yaklaşık 30m mesafede tünel var,biri yarım diğeri hemen yanına gizlenmiş ikinci tünel.birinci yarım tünelin bittiği noktada ana kaya ile tuzaklanmış sanırım (resmi mevcut) ikinci tünel kiliseye doğru devam ediyor ve kilise noktasına varmadan 10m geriden çöküntü yapmış bunu buldum.Sizden istediğim kiliseye girerken nelere dikkat etmeliyim,çöküntü yerini genişletip girmeyi düşünüyorum.Negibi bir yol izlemiliyim??? not: çalışmaya gittim bir günde canlı gözle ilk kez gördüğüm kolumdan büyük bir yılanla karşılaştım.Neyapmam gerekir???emeği geçenlere saygılar selamlar.
..ABCD0014.JPG kama yada ona benzer işaret,boyu yaklaşık 30cm ve 30muç kısmı yönünde tünel girişi
Görüntü0229.jpg burda daha net
IMG_0055.jpgbaşka bir açı
Görüntü0341.jpgGörüntü0342.jpgGörüntü0343.jpgGörüntü0016.jpgIMG_0058.jpg
reism 638.jpg gizli olup devam eden ikinci asıl tünelin çöküntü yaptığı yer
 

carsambali

Editör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
15 Nis 2016
Mesajlar
539
Beğeni
0
Puanları
16
yorum gelmemiş henüz :174:
 

Metelin

Yeni Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
2 Nis 2015
Mesajlar
2
Beğeni
0
Puanları
0
Güzel yere benziyor hocam mutlaka açıklayıcı cevaplar gelecektir.
 

timur964

konularim
Süper Moderatör
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
7,689
Beğeni
120
Puanları
63
yuvarlak içine alınan yerden senden habersiz muzdeyi almışlar dedini alınmada öncesine ayit resim varmı acaba yani alınmada önceki halini görsek tecrübemiz artar diye duşundum kolay gelsin
 

hades40

Editör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
22 Ara 2015
Mesajlar
662
Beğeni
4
Puanları
18
[MENTION=11583]carsambali[/MENTION] 1.ve 2. resim kayanın kendisinde ve altında boşluk bak parası alındı dediğin yer mezarı işaret ediyor kılıç dediğinde bariz kanal yani mezara su akışını azaltmak için yapılmış yer..
 

fatih7979

Süper Moderatör
Süper Moderatör
Katılım
21 Ocak 2014
Mesajlar
1,139
Beğeni
5
Puanları
38
Yaş
40
Konum
konya
buna yapıılacak yorum yok zaten gırısler ve çoken yerı bulmussun devam edeceksın bosaltırken makıne ıle bakarak bosalt ki gozden bısey kaçmasın tunel mutlaka bır yere cıkar hayırlısı bakalım senınkı nere cıkacak
 

byare

Yeni Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
18 Eki 2016
Mesajlar
4
Beğeni
0
Puanları
0
üst tünelleri bulmussun kayalığın üzerinde kilisenin sol tarafında mezarlar var. işaretlerini incelersen bulabilirsin. kilise yerleşimine yakın kapalı kuyu var bulman lazım. derenin akar yönünün solunda eski değirmen yeri olacak. o bölgede siyah kaya var onu bul.
 

Pscyhe

Engellendi
Katılım
4 May 2016
Mesajlar
2,417
Beğeni
3
Puanları
0
Bende ayni seyi diyecektim kuyuyu bul genelde bu yerlerin mahzene gidis yeri tuneli kuyuda oluyor.kuyuyu ortalama 4 5 metre bosaltmaniz lazim icinde kesin toprak var kapatilmistir.abi bu kilise isinde nedir yilanlardan cektigimiz heryerde karsimiza cikiyolar.yerin tilsimli dostum bu isten anlayan tilsimi bozucak birini bulman lazim.biseyler yapacam edicem derken sagliktan candan olmamak lazim dikkat etmek lazim.bu yer egedemi yada sehir olarakta sorayim aydındamı.ilçesi bana kalsın. [MENTION=11583]carsambali[/MENTION]
 

carsambali

Editör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
15 Nis 2016
Mesajlar
539
Beğeni
0
Puanları
16
yuvarlak içine alınan yerden senden habersiz muzdeyi almışlar dedini alınmada öncesine ayit resim varmı acaba yani alınmada önceki halini görsek tecrübemiz artar diye duşundum kolay gelsin
var kardeşim,paylaşayim herkes görsün.bukadar net bir işlem....ha bu arada 3 yil önce başka bir sitede yayinladim,site kurucusu meşhur!!! Biri güya sözüm ona çok bilgili,buraya doğal dedi:200:
abcd0014fd6jy3[1].jpgreism 635.jpgreism 636.jpg
 

carsambali

Editör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
15 Nis 2016
Mesajlar
539
Beğeni
0
Puanları
16
@carsambali 1.ve 2. resim kayanın kendisinde ve altında boşluk bak parası alındı dediğin yer mezarı işaret ediyor kılıç dediğinde bariz kanal yani mezara su akışını azaltmak için yapılmış yer..
HADES ustam,o kanalın ucu dikkat edilince çatallı son kısmı.bende onu biri sahte diğeri gerçek iki tünele yordum.zaten sahte tünelin bittiği noktadan(resmi var) asıl tünel kilise merkezine devam ediyor.ben devam eden tünele girersem yanlış yapmış olurmuyum? ve ayrıca tuzaklama olabilirmi?
 

carsambali

Editör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
15 Nis 2016
Mesajlar
539
Beğeni
0
Puanları
16
Bende ayni seyi diyecektim kuyuyu bul genelde bu yerlerin mahzene gidis yeri tuneli kuyuda oluyor.kuyuyu ortalama 4 5 metre bosaltmaniz lazim icinde kesin toprak var kapatilmistir.abi bu kilise isinde nedir yilanlardan cektigimiz heryerde karsimiza cikiyolar.yerin tilsimli dostum bu isten anlayan tilsimi bozucak birini bulman lazim.biseyler yapacam edicem derken sagliktan candan olmamak lazim dikkat etmek lazim.bu yer egedemi yada sehir olarakta sorayim aydındamı.ilçesi bana kalsın. @carsambali
eyvallah kardeşim,yer marmara bölgesinde
 

degirmenci

Aktif Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
5 Kas 2012
Mesajlar
163
Beğeni
0
Puanları
0
kilisenin mihrabını bul konturol et ve kilisenin giriş kapısınsan girince sol duvar dibinde mahzen olur
 

carsambali

Editör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
15 Nis 2016
Mesajlar
539
Beğeni
0
Puanları
16
kilisenin mihrabını bul konturol et ve kilisenin giriş kapısınsan girince sol duvar dibinde mahzen olur
sizi herzaman görmek zor değirmenci ustam,eyvallah...inşallah yapıcam ve yaptığım herşeyi bilgi amaçlı sunucam
 

hades40

Editör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
22 Ara 2015
Mesajlar
662
Beğeni
4
Puanları
18
HADES ustam,o kanalın ucu dikkat edilince çatallı son kısmı.bende onu biri sahte diğeri gerçek iki tünele yordum.zaten sahte tünelin bittiği noktadan(resmi var) asıl tünel kilise merkezine devam ediyor.ben devam eden tünele girersem yanlış yapmış olurmuyum? ve ayrıca tuzaklama olabilirmi?
Üstadım 2 tünel olma olasılığı var ki genelde biri herhangi bir baskın esnasında kaçış amaçlı digeride ibadethaneyle bağlantılı olur illaki bu tünellerde bir emare olacak diye bir kaide yok lakin emare bulunan örnekleride azımsanmayacak kadarda coktur bu durumda her iki tünelide detaylıca aramanı öneririm özellikle yan duvarları ve tabandaki farklılıkları gözlemle..
 

Kristof34

DogacıyıZ
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
13 Eyl 2014
Mesajlar
946
Beğeni
6
Puanları
0
Yaş
43
Konum
İstanbul
Su olmalı burda nehir yada göl. Mezarlık olmalı bu tünellerin biri suya biri mezarlıga çıkar. Tünelnseni kilisenin mihrabı altındaki odaya götürür gerisi bahtın kadar. Kitap, asa, yardım sandıgı, heykel, külce bahtında ne varsa lakin dikkatli ol tünel yine cökebilir. Böyle tünellerde tuzak olmaz ama suya yakınsa tünelin icinde su ile karsilasabilirsin. Yılanlar icin bilirsin tarlalarda bir ilac kullanılır neydi adı [MENTION=9260]yuans[/MENTION] ? Ondan edin bir tane kalmaz. Sen siyah köpege dikkat et. Görürsen durma kaç.
 
 
Üst