• Soru sorabilmeniz için KAYIT olmalısınız.

Ördek figürü bilgisi olan var mı

Yaman.

Yeni Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
3 Mar 2019
Mesajlar
19
Beğeni
3
Puanları
3
Screenshot_20190303-194854_Gallery.jpg[attach
 
 
Son düzenleme:

Yaman.

Yeni Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
3 Mar 2019
Mesajlar
19
Beğeni
3
Puanları
3
Fotoğrafın sahibiyim kayanın altında bir dere var ve derenin yanında bi kaya üzerinde elma büyüklüğünde yuvarlak taş vardı bilgisi olan cvp yazsın
 
 

Yaman.

Yeni Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
3 Mar 2019
Mesajlar
19
Beğeni
3
Puanları
3
Fotoğrafın sahibiyim kayanın altında bir dere var ve derenin yanında bi kaya üzerinde elma büyüklüğünde yuvarlak taş vardı bilgisi olan cvp yazsınPicsArt_03-01-05.41.40.jpg
 
 

uçmuş

Süper Moderatör
Süper Moderatör
Katılım
25 Ocak 2017
Mesajlar
4,601
Beğeni
1,154
Puanları
113
Konum
tam olduğum yer
Kardasum benim buraya gittin de tek fotografmi çektin... kayanın kendiside her duruma müsait... sen burada güzel 1 foto çalışması yap yükle... busekilde güzel 1 görsel olarak kalır... rast gelsin
 
 

Yaman.

Yeni Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
3 Mar 2019
Mesajlar
19
Beğeni
3
Puanları
3
Saqol kardeşim
 
 

Meltun

Editör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
4 Şub 2019
Mesajlar
540
Beğeni
366
Puanları
63
Screenshot_20190303-194854_Gallery.jpg Tek fotoğrafla detaylar kısıtlı kalıyor.Bunun karşısında ne var?
 
 

ASKER.

Aktif Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
27 Nis 2018
Mesajlar
178
Beğeni
14
Puanları
0
Ustalar böyle heykel şeklinde olan tavuk yada ördekleri kimler kullanmış kabartmalar hakkında nette bilgi çok ama heykel gibi olan şekillerle ilgili hiç yok dağa önce bu şekil tecrübesi olanlar oldumu hiç
 
 

Wester

Aktif Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
2 Ocak 2019
Mesajlar
106
Beğeni
0
Puanları
16
Yanlız ördek baya yemiş baksana
 
 

Meltun

Editör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
4 Şub 2019
Mesajlar
540
Beğeni
366
Puanları
63
Küçük bi tepe var yıgma taşlar var bi çam agacının altında
fln işte
Güzel kardeşim küçük bir tepe ve çam ağacının altında yığma anlaşıldı da "fln işte" neyin nesi , eğer falan filan anlamında kullandı iseniz konunuza yeteri kadar önem vermediğiniz anlamı çıkıyor.Yinede tepe bilhassa yığma taşlarla ilgilenin
 
 

kazama

𝓑𝓲𝓻 𝓶𝓾𝓬𝓲𝔃𝓮 𝓸𝓵𝓼𝓾𝓷...
Süper Moderatör
Katılım
19 Ara 2016
Mesajlar
4,480
Beğeni
1,486
Puanları
113
Konum
꧁꧂ ❝Çorum/Province❝
Yaman. merhaba ,
Ördek dediğiniz yeri daha detaylı araştırıp fotolayın .
Karşısında resimde yarısı sivrilen tepenin görünmeyen kısmı benim tamamladıgım gibi bir tepe mi ?
Eksik resimlemeyi kendimiz tamamlar olduk :)
 
 

Ekli dosyalar

deli firat

DOĞACI
Süper Moderatör
Katılım
2 Ara 2015
Mesajlar
4,807
Beğeni
4,968
Puanları
113
Yaş
45
Konum
Türkiye
Neden ördek tek kare uzak çekim foto yaa yavru ise
 
 

R00T

Profesyonel
Moderatör
Katılım
20 Kas 2018
Mesajlar
2,387
Beğeni
1,387
Puanları
113
Yaş
34
Anıtsal kayadır.Ön yüzü ne yöne bakıyor.Sırt kısmı düzlükte tatlı bayırda mezar bak.Ön cephede aşağı doğru kaya mezarı yada kapalı mağara bak.Böyle fotoğraflama olmaz ki.Ördek yada civciv değil.Bu önde ki yeşil tepecik pramit gibi olan kısım nedir acep.Hiç bakmadın mı?
 
 

murattırosso

Moderatör
Moderatör
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
1,216
Beğeni
481
Puanları
83
Benzetme derim ben. İşçilik görünmüyor şu haliyle. Kolay gelsin
 
 

Apollon01

Operatör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
7 Ara 2017
Mesajlar
2,214
Beğeni
1,204
Puanları
113
Yumurtası yokmu? Bir araştır kardeşim elma gibi dediğin taş ördek yumurtası olabilir
 
 
Üst Alt