S.a ustalar kapağa ara verdik sanırım sı kuyusu bulduk :)

ÖMER HATTAB

Operatör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
23 May 2016
Mesajlar
1,338
Beğeni
4
Puanları
0
Su çıkması kuyu olduğu anlamına gelmez
burda kuyuya benzer bir şey yok
en azından bizim gördüklerimiz bunu gösteriyor
kuyunun kenarları duvardır.
 

kafamagöre

Member
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
16 Tem 2015
Mesajlar
53
Beğeni
0
Puanları
0
ustam kürek derinlğinde sonra taşlar çıkmaya ondan sonra su sudan snra kazamadık pazara inş acaba yanlış yerden mi giriş yaptık ??
 

Mirkut

Süper Moderatör
Süper Moderatör
Katılım
18 Nis 2017
Mesajlar
2,758
Beğeni
143
Puanları
63
Kardeaim etrafta yigma yokmu
 

kafamagöre

Member
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
16 Tem 2015
Mesajlar
53
Beğeni
0
Puanları
0
benim sayfa bakarsan daha önce açtım konuyu detaylı bi bakarmısın ustam yığma yok sadece bu taş var arazide bir tane düz taş var ondanda işaret yok ama tas taşı gibi
 

ÖMER HATTAB

Operatör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
23 May 2016
Mesajlar
1,338
Beğeni
4
Puanları
0
önceki işaretleri hatırlamıyorum
lakin çarpı son nokta der derler
hayırlısı pazara çok yok .
 

Mirkut

Süper Moderatör
Süper Moderatör
Katılım
18 Nis 2017
Mesajlar
2,758
Beğeni
143
Puanları
63
Bosluk bakmaktan baska careniz yok kardesim. Buraya yakin yamacli bir yer varmi cevreyi biraz anlatirmisiniz. Varsa cevre resimlerinizi paylasabilirmisiniz.
 

kafamagöre

Member
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
16 Tem 2015
Mesajlar
53
Beğeni
0
Puanları
0
var dedğim taş yamaşta duruyo derenin kenarında
 

Turko

Süper Moderatör
Süper Moderatör
Katılım
19 Ağu 2016
Mesajlar
4,126
Beğeni
34
Puanları
48
Konum
Antalya
Tamam haç işaretin toprağa dönen kuyruk kısmından başlamışsınız mantıklı lakin siz daha eşelemişsiniz kazmak böle olmaz 2 metre açıp en az 4 metre inince kazmak oluyor. en az 4 metre inmeden çıkan suya su demem ben daha çok iş var orada etrafını açın rahat rahat çalışın. birde haç işaretinin üzerini güzelce yıkayıp resimlermisin bakalım yön veren başka bir emare var mı sol tarafta 3 sıra kesi var kademe vermiş ama yön veren kuyruktan başka emaerede olması lazım.
 

Mirkut

Süper Moderatör
Süper Moderatör
Katılım
18 Nis 2017
Mesajlar
2,758
Beğeni
143
Puanları
63
Oda calistiginiz yere atiyorsa ustten giremezsiniz. Dediginiz tasin ordan yamacin oradan yani duzluge dugru cubukla gecis yaparsaniz tuneli yakalarsiniz diye umit ediyorum
 

kafamagöre

Member
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
16 Tem 2015
Mesajlar
53
Beğeni
0
Puanları
0
bilmiyorum ki nasıl yapıcam ustam zor oluyo harbiden kazda kaz:D
 

ragıp

Operatör
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
19 Kas 2016
Mesajlar
4,598
Beğeni
9
Puanları
0
Konum
ÇANAKKALE
sana hiç bir şey demiyorum
o kapak suyun içinde duruyor
sen ise boş işler ile uğraşıyorsun
tam isminin adamısın
kafana göre takıl

selametle
 

kafamagöre

Member
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
16 Tem 2015
Mesajlar
53
Beğeni
0
Puanları
0
nasıl boş iş ya buda işaret ragıp ustam açamıyorum orayı bu ara valla kim vurduya giderim anla da
 
 
Üst