• Forumda sorular sorabilmeniz için KAYIT olmalısınız.

Yer Değiştirdiler Galiba

defime

Yeni Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
9
Beğeni
0
Puanları
0
Abiler, Ustalar bundan yıllar önce babaannem rüya görmüş yıllarca dedeme babama anlatmış ama ilgilenen olmamış rüyasında karınca ocağı ve içi altın şeklinde neyse torunu olarak bende büyüyünce işe el attım aldım babaannemi sen sadece bölge söyle tam nokta söyleme dedim genişçe bi alan gösterdi taktım bakır çubuğuma altını nokta atışı ile babaannemin rüyasındaki yere burası mı dedim evet dedi, bi taş koydum üstüne eve geldik akşamı bekledim yanıma bi kişi alıp dedektör ile tüm malzemeleri alıp alana gittik bakır çubuk yine aynı nokta dedi derinlik yarım adımda tam kapanıyo açtık makinayı ilk etrafı tararız iş icabı etraf boş çıktı üstüne taş koyduğum yere salladık ötmeye başladı ve yarım adım derinlikte bi roma parası çıktı neyse olay bundan sonra başlıyo çubuğu tekrar tuttuk bizi 50 metre kadar bi yarın altına götürdü yine yeri tam tesbit ettik etrafı taradık hiç bişe çalmadı işaretlediğimiz yere bi tuttuk bişe yok çubuğu tekrar tuttuk 2 metre güneye kapandı şaştık çünkü orayı taradık bişe yoktu makinayı aldık bidaha tuttuk oraya makine deliriyo hiç görmeyen yerde öterken kesildi birden daha sonra ilk yere tuttuk orda ötmeyen şey makina yine delirdi dur bakalım dedik telefonları kapadık belki sinyal bozuyodur diye bi sigara yaktık bekledik ilk yere tuttuk çalmaz oldu bakır çubuğa geçtik tekrar bakır çubuk hareket etmez oldu veya sağa sola gezmeye başladı öyle olunca buraya kazma vurulmaz dedik çıktık alandan yukarları gezmeye başladık makina delirdi bi yerde kaz bişe yok sonra 1 m aşşağısı ötüyo öyle öyle bizi tılsılmı alana indiriyo bildiğin makinamızı kapadık doğru eve geldik.Bu arada orada eskiden insan iskeletleri çıkarmış kafatası bulanda olmuş. Sizce ne yapmalıyız ustalarım ?
 

defime

Yeni Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
9
Beğeni
0
Puanları
0
Nas suresini sürekli okudum orda ama çok korkum var. Bi yandan diyorum sağlık en büyük hazine bi yandan napsam acaba orayı zarasız şekilde atlatıp bişeler yaparmıyız diye
 

Kristof34

DogacıyıZ
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
13 Eyl 2014
Mesajlar
946
Beğeni
5
Puanları
0
Yaş
43
Konum
İstanbul
Nas suresini sürekli okudum orda ama çok korkum var. Bi yandan diyorum sağlık en büyük hazine bi yandan napsam acaba orayı zarasız şekilde atlatıp bişeler yaparmıyız diye
İmkânın varsa sabah ezanı okunduğu an abdestli olarak tut makinanı oraya bak bakalım nokta olarak nereyi verecek ? Sen noktayı bul gerisi kolay
 

beyazzadam16

Super Moderator
Süper Moderatör
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
388
Beğeni
7
Puanları
18
[MENTION=5984]Kristof34[/MENTION] ustam bende merak ettim bu alamdeki varlığın maddeyi taşıması ne kadar doğrudur, en doğrusunu allah bilir mutlaka, hep anlatılır resimler ters çevrildi battaniye üstümden çekildi, evime musta büyü konmuş duvar içine filan , bu varlılar maddelere hakim olabiliyormu acaba ?
 

fatsali

Member
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
1 Eki 2014
Mesajlar
71
Beğeni
0
Puanları
6
Yaş
37
Dedektörü merak ettim. Bir kaç yerde çalıştıktan sonra boyle sapıtan markalar var, çubukla bulduğunuz parayı da görmek isterim. Çok cin peri isi gibi gelmedi bana.
 

Kristof34

DogacıyıZ
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
13 Eyl 2014
Mesajlar
946
Beğeni
5
Puanları
0
Yaş
43
Konum
İstanbul
[MENTION=5984]Kristof34[/MENTION] ustam bende merak ettim bu alamdeki varlığın maddeyi taşıması ne kadar doğrudur, en doğrusunu allah bilir mutlaka, hep anlatılır resimler ters çevrildi battaniye üstümden çekildi, evime musta büyü konmuş duvar içine filan , bu varlılar maddelere hakim olabiliyormu acaba ?
Maddeye temas mümkündür. Ancak yer değiştirme mevzusu için ne olması gerekir biliyormusun? İfritin biri alacak kazmayı küreği eline toprağa açacak malzemeyi alacak başka yere saklayacak ancak boyley yeri değişir. Nasıl ki sigara dumanını üflersin kaybolur onlarda öyledir ama malzemeyle beraber girdikleri sekildeyken öyle bir küpü veya sandığı toprağın içinden geçremezler.
 

sinan1987

Yeni Üye
Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
25 Eki 2015
Mesajlar
9
Beğeni
0
Puanları
0
cinlerin ifritlerin yerini değiştirmeye salahiyetleri yok..... sadece göz boyarlar sana orayı belki toz toprak gibii gösterebilirler..ancak başka öyle al ordan götür öbür tarafa değil yani..
 

tatar26

Super Moderator
Süper Moderatör
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
3,873
Beğeni
31
Puanları
48
Yaş
38
cinlerin ifritlerin yerini değiştirmeye salahiyetleri yok..... sadece göz boyarlar sana orayı belki toz toprak gibii gösterebilirler..ancak başka öyle al ordan götür öbür tarafa değil yani..

helal koçum iyi açıklamışsın :)
 
 
Üst