Yiğma mezar..

OsiriS

Moderatör
Moderatör
Katılım
28 Tem 2018
Mesajlar
985
Tepkime puanı
19
Puanları
0
20180812_193314.jpg

20180812_193325.jpg

20180812_193334.jpg

20180812_193343.jpg

20180812_193400.jpg

Güzel bir yığma mezar orta kisminda 3 noktadan degerli tespiti yapildi.giriste bir kapi orta alana aciliyor iceri giriste sol tarafta bi oda daha var 4 basamakli inisli..giris kismi kuzey bati kisminda kaliyor 5 mt yakin tunelli giris var tunel eni 2 mt direk kapiya gidiyor...derinlik 4 mt guzel bir odamiz var nasipse bakacaz artık...görüş ve önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar..
 

OsiriS

Moderatör
Moderatör
Katılım
28 Tem 2018
Mesajlar
985
Tepkime puanı
19
Puanları
0
20180813_000517.jpg

Alttaki odanin kabataslak çizimi..oda olan kisim.neden kapali icinde ne saklanmis bilemiyorum degerli tespiti alamadim icerden.sadece basamakli inis var kapisida kapali.sizce ne mantigi olabilir...???
 

OsiriS

Moderatör
Moderatör
Katılım
28 Tem 2018
Mesajlar
985
Tepkime puanı
19
Puanları
0
[video=youtube_share;l23xdkGJJUs]https://youtu.be/l23xdkGJJUs[/video]

Bolgenin videosuda bu arkadaslar
 

mayhem

Co Admin
Co Admin
Katılım
18 Eki 2015
Mesajlar
6,933
Tepkime puanı
5,607
Puanları
24
1-2 metre işlemden sonra kendini belli eder . Çubukla aldığınız ölçüleride konuya eklerseniz daha iyi olur
 

OsiriS

Moderatör
Moderatör
Katılım
28 Tem 2018
Mesajlar
985
Tepkime puanı
19
Puanları
0
mayhem ustam hem derinlik hemde degerli tespiti icin 4 cesit cubuk kullandim.derinlik tespiti icin cubuklar 4 mt verdi 2 mt oda ve tunel boyu.altin dedigim yerde gumuste var ben pralar oldugunu ve sinyale gore küp icinde oldugunu dusunuyorum..kafama takilan tunelden gecip iceri girerken zaten kapi var kapatilmis bir alan ayrica neden bir kapi daha yapip meftanin oldugu alani kapatmislar anlayamadim.kontrol ettim icerden degerli sinyalide alamadim.sadece kurşuna tepkime var aklima biseyler geliyor ama mezar türü ve yapisi uygun degil dusundugum seyin cikmasi icin.
 

eski

Editör
Katılım
25 Ocak 2013
Mesajlar
533
Tepkime puanı
391
Puanları
9
Yaş
55
Konum
İSTANBUL - SAKARYA
Değerli tespitini ne ile yaptınız.
Düzeltme çubukla tespit ettiğinizi farketmedim.
Genelde çubukla yapılan değerli tespitlerinde 3 metre alanda 3 nokta verdiğini birkaç arkadaş anlatmıştı malesef 3 noktalı tespitler boş çıkıyor.
 
Son düzenleme:

mayhem

Co Admin
Co Admin
Katılım
18 Eki 2015
Mesajlar
6,933
Tepkime puanı
5,607
Puanları
24
Güzel bir yerse birde boş oda olması gerek değilmi :200: Sen değerli sinyeli aldığın yere 1 metre bir bak sonra duruma bakarsın bakalımda karşına ne çıkıcak toprak değil kapı doğru ise çakılı takip etmek gerek .
 

Mal bulanındır

BELKIDE INSANLARIN ELINDE KALAN SON SEY UMUTLARIDI
Katılım
27 Nis 2018
Mesajlar
10,878
Tepkime puanı
11,604
Puanları
23
Konum
Yaşamın olduğu her yer
Usta hayırlı olsun ben inanıyorum dişini çekersin sen oranın. Emeklerin zamanının zahmetini karşılığını alırsın inşallah
 

OsiriS

Moderatör
Moderatör
Katılım
28 Tem 2018
Mesajlar
985
Tepkime puanı
19
Puanları
0
eski ustam kullandigim cubuklar yeni bi sistem diyelim sadece altın ve gümüşe tepkime veriyor sapma olayida yok..başka hiçbir metal yada minarele tepkimesi yok..o yuzden yanilma payi cok düşük mayhem ustam 2 gundur gidip geliyom saatlerce testlerim yaptim her konuda kafamda soru isareti kalmadi aslinda ama oda olayi biraz takilmisti kafama.girisin yani tunelin oldugu yerin 10 15 mt ilerisinde kaya yapisi var isaretleri kirmislar ama kanalli tekne vardi kayada..6 7 cm derinligi 1mt boy 50 cm en capinda nerdeyse.boyle bi tekneye kan akitildigini dusunuyorum o tekne icinde buyuk baş kani akitilir.büyük baş kanida derecesi yuksek insanlara akitilir diye biliyorum.bu kadsr iscilik olan odadanda boş cikilmaz zaten ama diger oda acilinca karsimiza ne cikacak onu merak ediyorum..
 

OsiriS

Moderatör
Moderatör
Katılım
28 Tem 2018
Mesajlar
985
Tepkime puanı
19
Puanları
0
Mal bulanındır üstad valla arkadaşlar yarın başlayacakmış diye duydum..4 mt sabaha kadar bitirecez diyolarmış olmazsa yer müsait günduzde devam ederiz diyolarmış..ben onların yalancısıyım.. kahkaha
 

Mal bulanındır

BELKIDE INSANLARIN ELINDE KALAN SON SEY UMUTLARIDI
Katılım
27 Nis 2018
Mesajlar
10,878
Tepkime puanı
11,604
Puanları
23
Konum
Yaşamın olduğu her yer
Duydunmuuu. mışşş. Mıııı. Yani kendin durmucanmı dükkanın başında.. Walla biliyon alma ilimi olan alıyor ona göre)))))
 

OsiriS

Moderatör
Moderatör
Katılım
28 Tem 2018
Mesajlar
985
Tepkime puanı
19
Puanları
0
Yok üstad resimler arkadaştan geldi zaten..ben resmi izinli çalışma yapan tarih ve doğa sever bi insanım... :200: :200: :200:
 
Üst