Arama sonuçlarınız

  1. sahtedostlar

    aka dedektör

    arkaşlar aranızda aka signum mft 7272 kullanan varmı kullanan varsa toprak ayarı nasıl yapılır bilgi verirse sevinirim birde nasıl bir dedektör işe yararmı yaramazmı rus malı bu cihaz
  2. sahtedostlar

    Boşluk bulmak için ne yapilmali

    Merhaba üstatlar sizden bir bilgi alayim dedim bu boşluk bulma işi nasil yapilacak çubuklara güvenmiyorum her şeye tepki veriyo birde ucuz boşluk bulan cihaz varmi bilgisi olan arkadaşlar paylaşirsa sevinirim şimdiden teşekkürler
  3. sahtedostlar

    aldatma kaya mezarı varmıdır

    selam arkadaşlar sizlerin bilgilerinizden faydalanmak isterim arazide çubukla yer tesbiti yaptık üçleme mezar bulduk dedik şu kayanın kenarından biraz kazalım bakalım ne var diye yarım metre kazınca kayanın kenarı tıraşlı oldugunu gördük sanki uzerine yazı yazılacak çekilde bu bizim iştahımızı...
  4. sahtedostlar

    Av helalmi

    arkadaş olayı başkla boyuta taşımanın anlamı yok ben diyanetede sordum av tamamıyla haram degil belli koşullar oluşunca helal sen dogada hayvanlara kaç defa yem verdin önce onu bir izah etsene bana dogada tavşan keklik bıldırcın göstersene nerde bu hayvanlar ben rejeteryan falan degilim onuda...
  5. sahtedostlar

    Av helalmi

    helal olsun ustam sunum tarzın çok muhtşem o zavallı hayvanlara yardım etmek varken öldürmek çok acı bir şey allah jepimize merhamet ihsan etsin
  6. sahtedostlar

    Av helalmi

    menderes ustam lütfen biraz mantıklı düşünelim helal oldugu yerler var ama her koşulda helalmi kendimize pay çıkarmıyalım lütfen
  7. sahtedostlar

    Av helalmi

    benim dayım müthiş şekilde avcıydı hemen hemen her gün köyde ava çıkardı bir gün avdayken başına bir iş geliyo o günden sonra hayatı tamamen degişti bırak avlanmayı ava gideni bile engellemeye çalıştı canın et istiyosa ben sana alayım der kimseyi ava göndermek istemez bu kış günlerinde dogada...
  8. sahtedostlar

    Av helalmi

    av diye bir spor yokdur yapanlarda allah katında hesap verecektir mutlaka
  9. sahtedostlar

    Av helalmi

    ordinaryüs ustam çok güzel açmış konuyu ben bulamamıştım tşkler ordinaryüs ustam
Üst