PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Fotoğraflı Define İşaretlerinize Yorumlar



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49

  1. Gece saat 1.30 da çalışmaya başlayacağız....
  2. Büyük Sunak
  3. Yardımlarınızı bekliyorum
  4. Görsel çözüm oyma, sunu yeri mezar girişi
  5. Giriş buldum
  6. yardımlarınızı bekliyorum
  7. Horasan taşlarının içinden altın,sikke vs. çıkar mı?
  8. Kasa işaretii
  9. Ustalarım Doğalmıdır ?
  10. Arkadaşlar Resimler için değerli yorumlarınızı bekliyorum
  11. Horasan ustaları buraya !
  12. ustalar resimlerle ilgili yorumlerınızı bekliyorum
  13. Buna Ne Dersiniz ?
  14. Görsel lahitler
  15. 3. Defa gönderiyorum inşallah yardim gelir.
  16. kayada ınsan bası heykelı
  17. Kayanın üstünde merdiven ...
  18. kanal işareti
  19. Formdakilerin Dikkatine
  20. Ustalar toplansın lütfen
  21. Tümülüs mü höyük mü ?ü
  22. Yılan mı yoksa kanal işareti mi ?
  23. Krogos'un 7 Ekim Keşfi "2"
  24. Krogos'un 7 Ekim Keşfi "1"
  25. Yan yana kayada sıralı yuvarlak oymalar ...
  26. Ustalar bu kayalarda var mı bir iş ?
  27. Ustalar bu haclar ne anlatmak istiyor
  28. Calismaya deger mi??
  29. Şelale de göz ve bir de kaya kasa mı
  30. Ayı veya Kurt kafası yorum alalbırmıyım?
  31. haç işareti birde buna bakalım
  32. profösörlerin.dikatine ??????
  33. Mezar hakkinda bilgi alış verişi.
  34. Kayada yuvarlak oymalar ...
  35. İlk malımızı aldık hadi hayırlısı.
  36. UStalar bakabilirmi acaba. bu resime
  37. Sık ormandaki çakıl taşları
  38. Eskı şarap
  39. Mezar tespit edildi beton kazımı için fikirlerinizi bekliyorum
  40. Sizce burada ne olabilr
  41. 4 Basamaklı Merdiven
  42. yuvarlak oyma ve delikli taş
  43. Mezar boşluklarını nasıl buluyorsunuz ?
  44. Mezar mıdır? Değil ise nedir?
  45. Kaya Mezarları Hakkında Bilgisi Olanlar İçeri(Bol Resim)
  46. Neler bulalim buradan
  47. Sabaha kadar çözmemiz lazım tekrar gideceğim
  48. Çok güzel bir işaret ...
  49. Beyler kayanın kenarında buldum bu kara oymayi
  50. Zemine dik kare oyma
  51. horasan ve giriş
  52. Kare oyma
  53. ?????
  54. Şövalye yorumlara bir bakayım hem fikirmiyiz
  55. Değirmen ve aradığımız mahzeni ...
  56. Açılmamış oda mezar (görsel)
  57. Terazi midir ustalar
  58. Ustalar Dikdörtgen Oyma, Nerden Başlamalıyz
  59. Kare icinde X carpi isareti
  60. Hangi döneme ait eseri nedir acaba ?
  61. oymalar ve kayadaki havuz
  62. Fotoğraflara yorum bekliyorum abiler bu işaretlerin anlamlarını bilen yazsın saygilar
  63. Kapağı kaldırdık yardım lütfen
  64. Dogrumudur
  65. s.a ustalarım ilginç bir durumum var .
  66. Derenin içinde Koltuk taşı ve Göz bulunan kaya
  67. Fotoğraf için yorumlarınız nedir?
  68. ORAK işareti böylesini görmediniz Profesyonel Destek istiyorum
  69. kaya uzerındekı oyuk
  70. Koltuk taşımız bu karşısı full deniz manzara korsan olabilir mi ustalar
  71. Mezar odasının tavanındaki haç ...
  72. kayalarda mezar varmı acaba
  73. Taş öbekleri dikkat çekiyor
  74. ustalar yorumlarınızı bekliyorum
  75. Kapak, nasıl açılır ?
  76. 3 basamakli merdiven ve diğer işaretler
  77. Mezar açılmışmıdır ustalar yardım
  78. Yeni mahsülümüz buyrun sofraya
  79. İki tane balık ve yanında ki işaretler
  80. Tam manasıyla bilgi desteği istiyorum acil yardım
  81. Ustalarin yardimi gerekli
  82. iş yapar mı arkadaşlar çubuklar
  83. Ilginç resimlerim var
  84. Herkesin Yorumunu Öğrenmek isterim. (3)
  85. Gorsel canakkale biga lahit
  86. Bu ne ?
  87. Yorumlarinizi bekliyorun
  88. Oymalar ve kanallar neyi işaret ediyor ?
  89. Tümülüse giderken gördüğüm ve açılmış yerler.
  90. Üstadlardan bu oymalar için bir yardım eli bekliyorum
  91. ucgen isaret dogal midir nedir
  92. Değirmenin karşısında deveye benzeyen taş ...
  93. Yumurta şeklinde kaya ...
  94. Pulluğa takıldı arkadaşlar bi anlamı var mı sizce
  95. Tarladan çıkan taş çember
  96. ''V'' işareti şeklinde işaret
  97. Kayadaki Balık, Miğfer ve Yarım ay işareti
  98. Merhaba Menderes bey bu işareti şuan biz tesadüf bulduk bir bölgede
  99. Bu nedir ? Kim bilir ? Tahmin
  100. ACİLL yardım
  101. D İşareti ve Baston
  102. Bu kaya yı Çözümleyecek arkadaşlar Yardım acil..
  103. Üçgen üzerine mahzen işareti
  104. Koltuk taşı altında kılıç figürü
  105. Bir örnek ( v ) işareti.
  106. Çizdiğim ok yönünde şelalenin alt tarafında dikkatinizi çeken birşey varmı ustadlar
  107. Dört bir yanı ayaklarının altında olan zirvedeki işaretler. Yardımlarınızı bekliyorum
  108. Taştaki şekiller ...
  109. Kapak midir?
  110. Slm arkadaşlar sizden bi ricam olucak
  111. Tümülüs müdür ?
  112. Degırmen ve cevresı
  113. Yuvarlak oymalar ne demek istiyor acep... Yorumlarinizi bekliyorum...
  114. Ortada haç etrafında 4 tane artı isareti
  115. Bayan mezari
  116. Tavuk yavrulari ile birlikte
  117. Ustalar değerlendirmenizi rica ederim.
  118. Ustalarım kuşa benzeyen resime detaylı resimler demişsiniz buyurun
  119. Benim Gibi mi düşünüyorsunuz ustadlar bir yorumlarınızı görmek istiyorum
  120. Toprak yapısına göre, çalışmaya devam etmeli miyiz ?
  121. Bakarsanız sevinirim
  122. Ustalar yardim!
  123. Küçük bir şelale ...
  124. eskı yerlesım yerı
  125. 3 başlı veya 3 ayrı yılan..
  126. Anlam veremediğim bir kaya arkadaslar bakarmisiniz- yorumlarinizi bekliyorum
  127. Bu bölgeden ekmek çıkar mı arkadaşlar ?
  128. Oda girişi mi ??
  129. arkadaslar oncelikle herkeze slm.. bu yukledigim fotolari bana yorumlayabilirmisiniz?
  130. Eşkiya işaretimi?-ustalar arkadaşlar yardim!!!
  131. Dikkate alinmiyorum ama bu yerle ilgili bilgi rica ediyorum
  132. Arkadaslar bunun devamı var mıdır?
  133. kartal mı? uğraşalım mı?
  134. Ustalar yardımlarınıza ihtiyacım var
  135. Yer alti sehri
  136. Haç ve motifler ...
  137. Değirmen Ve Yakındaki İlginç Bir Taş
  138. itiraf kosesi olsun
  139. Aslanmi
  140. Ustalar bakabilir mi... Mağara girişi
  141. Tecrübeli tecrübesiz arkadaşlar yoruma bekliyoruz
  142. Bilgi amaçlı GörseL
  143. Burada mezar mı var?
  144. Oyma doğal mı?
  145. Neyi İfade Ettiğini Çok Araştırdım Bulamadım. Daha Önce Gören Var mı...?
  146. Tümülüs mü Yığma mezar mı ?
  147. Bilgi
  148. 3 Delik Ve Çeşitli Emareler
  149. Özenilerek yazılmış yazı ne yazıyor acaba ?
  150. Mezar ve üzerinde oyuk
  151. Tepeye yardim
  152. Altın Tozu Ayrıştırma Fotoğraflı
  153. Burda ne olabilir
  154. MendereS beye özel
  155. Kaplamba dere içinde
  156. Bu değerli taş olabilir mi 3 metre kazıdan çok az bir miktar çıktı misket kadar topla
  157. Bu işaretler hakkında acil yardım lazım hayırlı bayramlar
  158. Bu Büyük Oyuklar Ne İçin Yapılmış..?
  159. su kuyusu eski evliya mezarı
  160. kare oyma mezar açılmamış hayret !
  161. Eski Rus Ocağı ...
  162. Nasil acacagiz?
  163. Güzel işaretler bilgi lütfen
  164. Bu kitap nedir? Hangi dilde yazilmiş? Ve ne yaziyor?
  165. Beyaz taşın ortasındaki oyuk ...
  166. 2 oturak taşı yan yana
  167. Sirali murç izleri ve ortasinda oyma
  168. Tekerlek şeklinde taş ...
  169. Toprağın 1 mt. altından çıkan taş ...
  170. Kayada sıralı kesik izleri ...
  171. Bilgi amaçlı zeytinlikten çıkarılan lahit
  172. arkadaşlar değerli yorumlarınızı alabilirmiyim
  173. İnsan yüzü üstünde uluyan kurt
  174. ustalar yardımcı olurmusumuz bu işaret nedir
  175. ayak izi
  176. İşaret doğalmı?
  177. Üç işaret yan yana ?
  178. Herkesin yorumunu öğrenmek isterim.. - 2 (Meşe Ağacı)
  179. Sağlam ' X ' İşareti
  180. Orman İçinde Bu Malzemeleri Bulduk Nedir? Yorumlarınızı bekliyorum.
  181. Ören yeri mağara içi resim
  182. Slm arkadaşlar sizce bu nedir ?
  183. lahit odası galiba
  184. Kaplumbağa
  185. Geziden fotolar ...
  186. Heykel hakkinda yorumlarinizi bekliyorum
  187. 2 Adet Koltuk Taşımız Var ! Ve köprü duvarında işaretler !
  188. resimler hakkında bilgi lütfen...
  189. video atamiyorum
  190. Kayseri tümülüs örneği
  191. Domuz işareti Çözüm Üretelim.
  192. Kayadaki kanallar haritaya benzetilmiş . değerli yorumlarınızı bekliyorum! Saygılar.
  193. Sona doğru
  194. Taş yığmalar?
  195. Han temelindeki bu nokta giriş midir ?
  196. Kaya İçine oyulmuş Ev be Onunda İçine Oyulmuş Sembolik Mezar
  197. Boşluk İşleri Tamamı Devammı ?
  198. Haçlar ve değişik figürler ...
  199. herkese merhaba, fotograf analizi..
  200. s.a arkadalar yardımcı olabılırmısınız hoyuk gırısınden tunelden grıldı
  201. Başindan sona ilk adim.
  202. Tavuk ve oymalar ?
  203. kapı olabilir mi?
  204. Haçlı, Oymalı ve Yanında Delikli Kaya
  205. Yardım lütfen
  206. Kayadaki bu sembol ne anlama geliyor ?
  207. Aslan-Ayı Başlı Kaya ve Üzerinde Oyma
  208. Delikli kayalar ...
  209. Herkesin yorumunu öğrenmek isterim..
  210. Farklı bir işaret zengin figürler tam usta işi
  211. Bu taşin bir anlami varmi?
  212. Mağara girişi olabilir mi ustalarim acil yorum !!!
  213. Kaya ortası şekil
  214. kuş oyması olabilir mi ?
  215. Bu Eller Çoban Yapımı Ele Benziyor Mu..?
  216. Köpek ve giriş
  217. Oyma kartal başı
  218. Acil yardım haç işareti
  219. Bir Civciv (veya Tavuk) Görmek Bize de Nasip Olacak İnşallah. İmitasyon Olabilirmi?
  220. part 2 Ustalar YArdım Deve Ve kaplumbaganın devamı saygılarımla
  221. su deveye kaplumbagaya bı ustadlar el atsa :) Yorumlarunız degerlıdır saygılar
  222. Kabartma el mi acaba bas parmagi kopuk sag el
  223. Yorumlarınızı esirgemeyin
  224. YARDIM....ustalarım değerli yorumlarınızı bekliyorum
  225. lahit mezar
  226. S.a ustar arkdaşlar harita ve fotolar hakkındaki görüşleriniz nelerdir
  227. 3 havuzlu selale ve yuvarlak oyma
  228. Uzun zaman oldu ama o kayalığın yanına gittim sonunda bir bakın üstadlar
  229. Haç ve yazilar
  230. Üçlü oda pilani
  231. hiç anlamıyorum ama bi bakınız bilgilerinize ihtiyacım var
  232. Yorum alabilirsem sevinirim.. Sizce uğraşmaya değer mi?..
  233. ustam üstadlardan yorum bekliyoruz
  234. Varsa bi yorumunuzu alırım.
  235. Evde Altın Hayali
  236. Bu görünen işaret nedir arkadaşlar
  237. bilgili bi abimiz yardımcı olsun
  238. Ustalar yazıyı okuyan varmı?
  239. Üçgen işareti.
  240. Boş Küpün Anlamı Nedir
  241. Değirmen ve şelale
  242. Ustalar böyle birşey neden yapilir...
  243. Tümülüs mü ??
  244. Timsah işaretimi ustalar ?
  245. horasan harcını kırmak
  246. silindir mühür
  247. Bu harita da ne yazdığını okuyabilecek birileri aranıyor.
  248. Tarihi eski cesme
  249. Elimizde ürün var ama satamıyoruz!!!! Yardımcı olacak olan varmı ?
  250. fotolardaki işe yararmı