1. #1
    Alperates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    5
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **

    Arkadaşlar bu paranın tarihi nedir bilgisi olan var mı

    -img_3411jpg

    -img_3412jpg
    Bu ne parası ve değeri nedir hocam yardım!!!


  2. #2
    1UMUT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kıdemli Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    108
    Tecrübe Puanı
    16
    Rep Derecesi: **
    Forumda benzeri var ama daha net olanları ben kendi sikkemi arastirirken baya bi bakmis tim yanilmiyorsam ermeni parasi kategorisindeki bi paraya benziyor yinede ustalar daha iyi bilir
    İyi forumlar

  3. #3
    Alperates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    5
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    Teşekkür ederim bekliyorum o zaman

  4. #4
    zaz12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Editör
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    1.387
    Tecrübe Puanı
    32
    Rep Derecesi: **
    Justinian yada dukas dönemine ait yani bizans
    sepetkaya Bunu beğendi

  5. #5
    Alperates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    5
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    Değeri nedir ki hocam

  6. #6
    Alperates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    5
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    Biraz araştırdım constantine x & eudocia
    Kristof34 Bunu beğendi

  7. #7
    Bystelhard - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kıdemli Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    132
    Tecrübe Puanı
    14
    Rep Derecesi: **
    Kaç Adet Var Bu Paralardan

  8. #8
    Kristof34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    DogacıyıZ
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    5.843
    Tecrübe Puanı
    126
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    Bizans constantine eudoxia 1059 follis tanesi 20$

  9. #9
    Alperates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    5
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    1 tane var yıllar 10 yıl önce falan babaannem köyde bahçeden bulmuş
    SLayer Bunu beğendi

  10. #10
    Kristof34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    DogacıyıZ
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    5.843
    Tecrübe Puanı
    126
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    İyi ya varsa bi valf cihazla yoksa kücük bir capayla tarlayı ekilecek hale getir bakalım.
    SLayer Bunu beğendi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş