1. #1
    jetali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Engellendi
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    34
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **

    Makinanin krali mala mira 3 d gpr

    Makinanın Kralı diyebileceğim GPR . Mala Mira 3 D GPR. Taşınabilmesi için kendine ait arabası bile var. Net derinliğini bilemiyorum ama 30 metre derinliğe kadar ne var ne yok gösterir diye tahmin ediyorum. Radarlar sadece çok küçük şeyleri gösteremiyorlar. Bunu
    alabilmek için tabi bir kaç yerden mal almış olmanız lazım Küçük arabalı olanları 200 BİN TL civarı ,bu Rahat ve en az 500 Bin TL
    İsim:  mala-mira.jpg
Görüntüleme: 2483
Büyüklük:  62.9 KB (Kilobyte)


  2. #2
    ÇALKAYA 28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Moderator
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    666
    Tecrübe Puanı
    35
    Rep Derecesi: **
    bununla satıcı mal bulur ancak

  3. #3
    zaz12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Editör
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    1.387
    Tecrübe Puanı
    32
    Rep Derecesi: **
    ya böyle bir cihazım olsa zaten defineye ne gerek var. günlük 1000 lira kira ile kurtarırsın yani
    elribertador Bunu beğendi

  4. #4
    tatar26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Super Moderator
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    8.016
    Tecrübe Puanı
    100
    Rep Derecesi: **
    aynen böyle bir makinan olsa zaten bir çok şey bulursun otomatik olarak kiraya ne gerek milletle uğraşacan..
    Bunu beğendi

  5. #5
    zaz12 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Editör
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    1.387
    Tecrübe Puanı
    32
    Rep Derecesi: **
    işin espirili tarafıydı hacı ama böyle bir makinam keşke olsaydı ya (
    Bunu beğendi

  6. #6
    htmxc123t - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Kıdemli Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    179
    Tecrübe Puanı
    18
    Rep Derecesi: **
    İnsanın nasibinde olacak yoksa değil 500 bin liralık 50 milyonluk makine gene fayda etmez

  7. #7
    jetali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Engellendi
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    34
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    Elbette ki nasip kader denilen şey var. İnanmayan kafir olur bizler Müslümanız. Ancak, şöyle bir şeyde var. Nasip kader ve eşittir sebeplere sarılmak. Bu makine nasıl alınabilir 1 ittifakla. 3 küçük yerlere ittifak bir şey çıkınca. 3 belki aramızda zengin olan vardır Benim böyle bir makinam olsa asla kiraya vermem. Niyemi insanlar ile uğraşmam. 300 civarı yerimiz var arkadaşlarla beraber. Bazılarının resmini bile çekemedim yanlış anlaşılmasın diye, bariz işaretli yerler. Koç Kafalı, koltuklu, yılanlı, balıklı, köpek pençeli,kılıçlı vesaire. Hani işaret derler ye onların olduğu yerlerde biliyorum. Ücgen yaya ile yapı işaretleri falan.4 tane üst üste üçgen kaya bulduk oda işareti idi, daha sonra odayıda bulduk. Duvarının kalınlığı nerdeyse 1 buçuk metre. İçine girdik, sonuç yok. Neden, her yerden su geliyordu,Makinanin krali mala mira 3 d gpr-454848jpg Makinanin krali mala mira 3 d gpr-20150105_113619jpg3 tane su motoru getirdi bir ekip. Yine sonuç yok.Çünkü su tuzakları terazili idi. Ve en sonunda patladık odanın üstünü içine kimse düşmesin diye kapadık. 3 aylık bir ekip çalışması güm. Kaderde yazılı olması elbet en büyük kriter. Ancak, insan başarabileceği işe girmeli, başaramayacağı işe girmemeli. Ben değil ama, tanıştığım ekip haddini aşan bir işe girdi ve gümledi. O yüzden ittifak yapmak iyidir, ancak hep garibanlar ittifak yaparsa hiç bir şey değişmez. İmkanları ve kararlığı olan biri ile ittifak yapmanızı tavsiye ederim....
    bombay38, kaan5557, korkusuz11 Bunu beğendi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş