1. #1
    MendereS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    May 2012
    Mesajlar
    8.535
    Tecrübe Puanı
    120
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: **

    Geri yükleme bitti

    Arkadaşlar sitede geri yükleme işlemi yaptım ortalama 7 saat geriye gitti son 7 saatte yazılan mesajlarımız açılan konularımız kayıptır kusura bakmayın. sitenin geleceği için bazı işlemlerin yapılması gereklidir duyarlılığınız için tşk ederim.

    jickata (18.03.14), light_celal1 (17.03.14), philippusdede (17.03.14), tevfik (17.03.14) Bunu beğendi

  2. #2
    tevfik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Dec 2012
    Yer
    Fethiye,,İzmir,,Manisa.
    Mesajlar
    1.475
    Tecrübe Puanı
    40
    Rep Derecesi: **
    S.a. Sayın Ustam Sitemizin geleceği için yapılan her şey güzeldir.Saygılarımla.
    Lütfen İzinsiz (Kaçak ) Kazı Yapmıyalım Yapanları Uyaralım.
    MendereS (17.03.14), philippusdede (17.03.14) Bunu beğendi

  3. #3
    MendereS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    May 2012
    Mesajlar
    8.535
    Tecrübe Puanı
    120
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    eyvallah tevfik abi bi pazara denk getir çayımızı içelim aklımızda duracağına karnımızda dursun
    philippusdede (17.03.14), tevfik (17.03.14) Bunu beğendi

  4. #4
    tevfik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Dec 2012
    Yer
    Fethiye,,İzmir,,Manisa.
    Mesajlar
    1.475
    Tecrübe Puanı
    40
    Rep Derecesi: **
    Alıntı MendereS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eyvallah tevfik abi bi pazara denk getir çayımızı içelim aklımızda duracağına karnımızda dursun
    S.a. Sayın Ustam İnşallah havalarımız birzdaha güzelsin Ada'ya giderken muhakkak geleceğim.
    Sevgi ve Saygılarımla.
    Lütfen İzinsiz (Kaçak ) Kazı Yapmıyalım Yapanları Uyaralım.
    MendereS (17.03.14), philippusdede (17.03.14) Bunu beğendi

  5. #5
    MendereS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    May 2012
    Mesajlar
    8.535
    Tecrübe Puanı
    120
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    tamam dır tevfik abi resim çekilir burada paylaşırız millet çatlasın
    philippusdede (17.03.14), tevfik (17.03.14) Bunu beğendi

  6. #6
    tevfik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Dec 2012
    Yer
    Fethiye,,İzmir,,Manisa.
    Mesajlar
    1.475
    Tecrübe Puanı
    40
    Rep Derecesi: **
    Alıntı MendereS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamam dır tevfik abi resim çekilir burada paylaşırız millet çatlasın
    Tamam Sayın Ustam Demli çaylarımız ile resimlerimizi Paylaşmış oluruz. Saygılarımla.
    Lütfen İzinsiz (Kaçak ) Kazı Yapmıyalım Yapanları Uyaralım.
    philippusdede (17.03.14) Bunu beğendi

  7. #7
    sofi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Feb 2014
    Mesajlar
    469
    Tecrübe Puanı
    21
    Rep Derecesi: **
    o demli cayini bende icecem menderes abi haziranda ugruracam yanina
    MendereS (17.03.14), tevfik (17.03.14) Bunu beğendi

  8. #8
    philippusdede - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Aug 2013
    Mesajlar
    1.403
    Tecrübe Puanı
    39
    Rep Derecesi: **
    evet kıskançlık olur fakat
    güzelde bir örnek olursunuz..
    Dede Diyorki:
    ÖNCE İnsan...Gerisi Teferruattır...
    MendereS (17.03.14), tevfik (17.03.14) Bunu beğendi

  9. #9
    Sedegor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimiçi

    Üyelik tarihi
    Oct 2012
    Mesajlar
    3.935
    Tecrübe Puanı
    61
    Rep Derecesi: **
    Cayinizdan banada ikram ederseniz icerim. Konuya gelince yani eskiye dair seyler silindimi simdi Menders bey.
    tevfik (17.03.14) Bunu beğendi

  10. #10
    jickata - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Member
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Nov 2012
    Mesajlar
    74
    Tecrübe Puanı
    22
    Rep Derecesi: **
    Geri yuklemede eski konu ve mesajlar silinmez,sadece geri yukleme noktasIndan sonraki konu ve mesajlar kaybolur.Zaman zaman gerekli bir islemdir.
    SaygIlar.
    MendereS (17.03.14) Bunu beğendi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •