Sayfa 3/5 İlk 12345 Son
  1. #21
    tevfik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Dec 2012
    Yer
    Fethiye,,İzmir,,Manisa.
    Mesajlar
    1.475
    Tecrübe Puanı
    41
    Rep Derecesi: **
    Çook güzel
    Lütfen İzinsiz (Kaçak ) Kazı Yapmıyalım Yapanları Uyaralım.
    Defdefin (13.12.14), kaan5557 (13.12.14), şizof (13.12.14) Bunu beğendi

  2. #22
    wolf_52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Engellendi
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Nov 2014
    Mesajlar
    0
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    Alıntı MendereS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar alıntı bildirim eklentisi kuruldu tam olarak çalıştığından emin olmak için deneme konular açtık sizde deneyin bakalım çalışıyormu mesaj gönderirken falan sıkıntı olursa bildirin.

    Eklenti 56636
    eline meğine sağlık reiss olduu olduu teşkk
    tevfik (13.12.14) Bunu beğendi

  3. #23
    şizof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Engellendi
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    May 2014
    Yer
    jupiter
    Mesajlar
    1.695
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    hangısı @tevfik harbı sevdım ben bu olayı abı yaa
    olcay (13.12.14), tevfik (13.12.14) Bunu beğendi

  4. #24
    olcay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ASKER
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Aug 2014
    Mesajlar
    914
    Tecrübe Puanı
    25
    Rep Derecesi: **
    Alıntı Konaciva Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bazı üyelerin mesajlarının altında kişinin özel bir mesajı gözüküyor.

    Atıyorum bir üstteki Olcay adlı üyenin mesajının altında

    "Ağırlığın kadar altın olsan ne yazar değerin düşük olduktan sonra gibi"

    Bu nasıl yapılıyor bilgi verir misiniz?
    o imza kardeş ounu ayarlar bölümünden yaparsın imzanı berlirle kısmından hani avatarını seç fealn yazıyorya ordan
    Ağırlığın Kadar Altın Olsan Ne Yazar Değerin Düşük Olduktan Sonra
    Konaciva (13.12.14), tevfik (13.12.14), şizof (13.12.14) Bunu beğendi

  5. #25
    MendereS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    May 2012
    Mesajlar
    8.535
    Tecrübe Puanı
    120
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    Alıntı Konaciva Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bazı üyelerin mesajlarının altında kişinin özel bir mesajı gözüküyor.

    Atıyorum bir üstteki Olcay adlı üyenin mesajının altında

    "Ağırlığın kadar altın olsan ne yazar değerin düşük olduktan sonra gibi"

    Bu nasıl yapılıyor bilgi verir misiniz?
    profilinize girin (Sağ üstte ayarlar) solda singatür imza var oradan ekleyebilirsiniz.
    başbey (13.12.14), Konaciva (13.12.14), tevfik (13.12.14), wolf_52 (14.12.14), şizof (13.12.14) Bunu beğendi

  6. #26
    başbey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Jan 2013
    Yer
    ANKARA
    Mesajlar
    0
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    emeginize saglık bence faydalı bir çalışma olmuş
    tevfik (13.12.14) Bunu beğendi

  7. #27
    olcay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ASKER
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Aug 2014
    Mesajlar
    914
    Tecrübe Puanı
    25
    Rep Derecesi: **
    @şizof
    Abi cok ii ya
    Ağırlığın Kadar Altın Olsan Ne Yazar Değerin Düşük Olduktan Sonra
    tevfik (13.12.14), şizof (13.12.14) Bunu beğendi

  8. #28
    şizof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Engellendi
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    May 2014
    Yer
    jupiter
    Mesajlar
    1.695
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    @Türk @olcay @kristof @tevfik @ oglu @ neyse konu kılıt olcak sımdi şimarmaya luzum yok abı kusuraa bakmayın o.dılerım yaaa.. menderes bey yazımlı ılgılı cevap beklıyorum sizden ?
    olcay (13.12.14) Bunu beğendi

  9. #29
    almak lazım - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Nov 2014
    Yer
    gerekirsen almak lazım
    Mesajlar
    354
    Tecrübe Puanı
    17
    Rep Derecesi: **
    ben yapmadım görünüyo şansa bak be

  10. #30
    MendereS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    May 2012
    Mesajlar
    8.535
    Tecrübe Puanı
    120
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    Alıntı şizof Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu arada menderes bey sizinle konusmam gereken bi konu var. benım arkadaslarım var ankara hacette uni. arkoljı bolumunde aynı zamanda mugla aydın da kendılerınden sıteye gelmelerını ıstedım ve kabul ettıler de abı bende dıyorum kı ufak bı brosur yaptırsakda versem bu arkadslara kendı bolumlerınde dagıtsalar bı sıkıntı olur mu ? bunu ben üstlene bılırım yanı hıc bı problem yok.. gecenlerde facebook ıle ılgılı bı konu vardı okumussunuzdur umarım ? onun yerıne boyle bırsey yapsak hem daha ıyı haber olur hemde kendı bolumlerı ıcın gereklı olan bılgılerı alabılırler buradan ? tabı hersey yasal cerceve içinde yanı oyle basıboş bi sekılde ızınsın dagıtılma seklı yoktur. bunu goruselım menderes abı eger onay verırsnız guzel birsey olacagına ınanıyorum.. @MendereS
    arkeoloji okuyanlar definecileri sevmez nedenide definecileri zarar veren olarak görürler öle eğitim alıyolar tarihe kültüre sürekli saygı falan işte. yinede sen bilirsin bizden yana sıkıntı yok
    başbey (13.12.14), kaan5557 (13.12.14), olcay (13.12.14), tevfik (13.12.14) Bunu beğendi

Sayfa 3/5 İlk 12345 Son

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •