Sayfa 1/5 12345 Son
  1. #1
    MendereS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    8.542
    Tecrübe Puanı
    125
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: **

    Alıntı Bildirim, isimden bahsedilme, kullanıcı etiketleme.

    Arkadaşlar alıntı bildirim eklentisi kuruldu tam olarak çalıştığından emin olmak için deneme konular açtık sizde deneyin bakalım çalışıyormu mesaj gönderirken falan sıkıntı olursa bildirin.

    hfj.jpg


  2. #2
    olcay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    ASKER
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    914
    Tecrübe Puanı
    30
    Rep Derecesi: **
    ewt menderes usta gayet güzel çalışıyor
    şizof Bunu beğendi

  3. #3
    şizof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Engellendi
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    1.695
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    elinize saglık usta calısıyor

  4. #4
    MendereS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    8.542
    Tecrübe Puanı
    125
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    Alıntı olcay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ewt menderes usta gayet güzel çalışıyor
    mesajınızdan alıntı yapıldığına dair bildirim geliyormu ?
    Turgay Tarık Bunu beğendi

  5. #5
    şizof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Engellendi
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    1.695
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    abi pekı bu avatar resımlerımızın altında @şizof @olcay @MendereS @turk @krıstos @... @... @....... ..... ....olan yazılar kalıcımı ? farklı bı panel vardı o yerde sanırım
    MendereS, wanted.07 Bunu beğendi

  6. #6
    tevfik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    1.474
    Tecrübe Puanı
    46
    Rep Derecesi: **
    Harika Ustam çok güzel çalışıyor.evet geliyor Elinize ve Emeğinize Sağlık.Saygılar.
    MendereS Bunu beğendi

  7. #7
    şizof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Engellendi
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    1.695
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    tamam tamam sımdı anladım abı ne işe yaradıgını şimdi daha acık oldu ne işe yaradıgı harıkaaa !

  8. #8
    wolf_52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Engellendi
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    0
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    Alıntı MendereS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar alıntı bildirim eklentisi kuruldu tam olarak çalıştığından emin olmak için deneme konular açtık sizde deneyin bakalım çalışıyormu mesaj gönderirken falan sıkıntı olursa bildirin.
    bana bişee gelmedii reisss

  9. #9
    MendereS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    8.542
    Tecrübe Puanı
    125
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    Alıntı şizof Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi pekı bu avatar resımlerımızın altında @şizof @olcay @MendereS @turk @krıstos @... @... @....... ..... ....olan yazılar kalıcımı ? farklı bı panel vardı o yerde sanırım
    evet kalıcı orada tecrübe seviye vardı o zaten tecrübe puanı şeklinde gösteriliyor
    olcay, ramazan, şizof Bunu beğendi

  10. #10
    şizof - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Engellendi
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    1.695
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    Alıntı MendereS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet kalıcı orada tecrübe seviye vardı o zaten tecrübe puanı şeklinde gösteriliyor
    evet abi guzel olmus gercekten elınıze saglık dıyecek hıcber yok yanı begenmeyen varsa daha ıyısını yapsın
    olcay, ramazan Bunu beğendi

Sayfa 1/5 12345 Son

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •