Sayfa 5/9 İlk 123456789 Son
  1. #41
    A_L_S_O_N
    A_L_S_O_N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Guest
  2. #42
    Alfa Romeo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Jan 2014
    Yer
    Trakya
    Mesajlar
    880
    Tecrübe Puanı
    25
    Rep Derecesi: **
    Alıntı A_L_S_O_N Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alfa ustam nerelerdesin sen yahu
    Hiç sorma Alson kardeşim, internet hattı denen şey kesilince 10 gündür kara kayıp olduk, manayla biraz kafamı'da dinlemiş oldum bu arada
    Bakmak; Görmek Anlamına Gelmezz !!!
    by Alfa Romeo
    fatsali (22.12.14), wanted.07 (22.12.14), wolf_52 (23.12.14) Bunu beğendi

  3. #43
    A_L_S_O_N
    A_L_S_O_N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Guest
  4. #44
    Alfa Romeo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Jan 2014
    Yer
    Trakya
    Mesajlar
    880
    Tecrübe Puanı
    25
    Rep Derecesi: **

    Ben İlkokulu gaz lambaları ve lüks feneri ışığında okudum yetmişli senelerde ..O zamanlar Elektrik bile yoktu, Ortaokul zamanları yaygınlaşmaya başlamıştı, Liseye gittiğim 80'li yıllar'da baya bi gelişmeler olmuştu ..

    Bir'de içinde bulunduğumuz günümüz zamanına bak.. 5 yaşında veletlerin ellerinde Tablet bilgisayar ve bir kaç bin TL.lik cep telefonları var, nereden nereye .....
    Bakmak; Görmek Anlamına Gelmezz !!!
    by Alfa Romeo
    fatsali (22.12.14), lucifer (22.12.14), MendereS (22.12.14), Sakin Adam (22.12.14), wanted.07 (22.12.14) Bunu beğendi

  5. #45
    A_L_S_O_N
    A_L_S_O_N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Guest
  6. #46
    wanted.07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Apr 2014
    Yer
    Akdeniz
    Mesajlar
    1.613
    Tecrübe Puanı
    38
    Rep Derecesi: **
    Alıntı Alfa Romeo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hiç sorma Alson kardeşim, internet hattı denen şey kesilince 10 gündür kara kayıp olduk, manayla biraz kafamı'da dinlemiş oldum bu arada
    Ustam on gün siteye girmeden duramam internet kesilme int. Kafeye gider yine girerim bağımlılık yaptı bu site inan facebook a bile girmez oldum
    (Biz ki ustasıyız vatan sevmenin)
    fatsali (22.12.14) Bunu beğendi

  7. #47
    DEFHUNTER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Jun 2012
    Yer
    ANARŞİ
    Mesajlar
    0
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    Alıntı kaan5557 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok arkadaşa '' hayırlı uğurlu olsun'' dedik şimdiye kadar...kendimize hatırımız kalmasın bir '' hayırlı olsun'' da kendimize diyelim...

    Admin arkadaş ve dostların onayından geçmiştir hepsine teşekkür ederim..

    Bizi tebrik eden kardeş , abi , dost, usta sıfatı ve ismi ne olursa olsun herkeze teşekkürlerimi sunarım..

    sitemize hayırlı uğurlu olur inşaallah...

    saygılar...
    Alıntı lucifer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ne diyelim teşekkürler dostlar..iyi forumlar.


    Hayırlı uğurlu olsun sizlere can dostlar. Başarılarınızın devamını dilerim.
    Az şeye sahip olanın köleliği de az olur, yaşasın asil yoksulluğum.
    NİETZSCHE.
    fatsali (22.12.14), kaan5557 (22.12.14), Kristof34 (22.12.14), lucifer (22.12.14) Bunu beğendi

  8. #48
    lucifer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Jun 2013
    Mesajlar
    0
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    Alıntı DEFHUNTER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlı uğurlu olsun sizlere can dostlar. Başarılarınızın devamını dilerim.
    Eyw.dayı senin gruba ben giremiyorum

  9. #49
    DEFHUNTER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Jun 2012
    Yer
    ANARŞİ
    Mesajlar
    0
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    Alıntı kaan5557 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok arkadaşa '' hayırlı uğurlu olsun'' dedik şimdiye kadar...kendimize hatırımız kalmasın bir '' hayırlı olsun'' da kendimize diyelim...

    Admin arkadaş ve dostların onayından geçmiştir hepsine teşekkür ederim..

    Bizi tebrik eden kardeş , abi , dost, usta sıfatı ve ismi ne olursa olsun herkeze teşekkürlerimi sunarım..

    sitemize hayırlı uğurlu olur inşaallah...

    saygılar...
    Alıntı lucifer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eyw.dayı senin gruba ben giremiyorum
    Niye hayırmı?
    Az şeye sahip olanın köleliği de az olur, yaşasın asil yoksulluğum.
    NİETZSCHE.
    lucifer (22.12.14) Bunu beğendi

  10. #50
    lucifer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Yeni üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Jun 2013
    Mesajlar
    0
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    Alıntı DEFHUNTER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Niye hayırmı?
    Vallahi çözemedim giremiyorum
    Bunu beğendi

Sayfa 5/9 İlk 123456789 Son

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •