Sayfa 5/5 İlk ... 2345
  1. #41
    star50 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    704
    Tecrübe Puanı
    33
    Rep Derecesi: **
    süper yorumlarını beklerim ha hititli hele benim konulara torpilde isterim nede olsa ben getirdim seni bu steye heheheeh şaka kardeşim azda gırgır olsun
    HİTİTLİ Bunu beğendi

  2. #42
    wolf_52 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Engellendi
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    0
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    Alıntı HİTİTLİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Estagfirullah kardeşim ne haddime.
    Admin arkadas rica etti bende tamam dedim.Yoksa modluk filan benim neyime.
    Faydamız dokunursa ne ala.
    faydalı olcağını ben de düşnyorum ustamm allah utandırmasınn....
    HİTİTLİ, star50 Bunu beğendi

  3. #43
    HİTİTLİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    3.170
    Tecrübe Puanı
    51
    Rep Derecesi: **
    Alıntı star50 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun hititli kardeş benden evvel mod oldun
    gerçi ben modluk istememde daha cıbık kullanamayan kişiyim heheehh inşallah hayırlısı olur hakkında
    Cıbıkları ben kullanıyorumya yetmezmi ustam.
    Yanına geliyim hele bi inş faydamız dokunur.
    star50 Bunu beğendi

  4. #44
    höbek3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Mesajlar
    206
    Tecrübe Puanı
    21
    Rep Derecesi: **
    Hayırlı olsun arkadaşlar

Sayfa 5/5 İlk ... 2345

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Giriş