Sayfa 2/2 İlk 12
  1. #11
    SelçuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    DogacıyıZ
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Feb 2015
    Mesajlar
    9.083
    Tecrübe Puanı
    149
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    abim hoşgeldin bulgardaydın en son görseller başta olmak üzere neler getirdin bize
    Eğer kanım ile yükselecekse, Hz. Muhammed' sav.in dini...
    Durmayın kılıçlar, doğrayın beni
    ases24 (25.06.15), fatsali (23.06.15), wanted.07 (23.06.15) Bunu beğendi

  2. #12
    livano - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Bilgili Üye
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Jul 2013
    Mesajlar
    375
    Tecrübe Puanı
    23
    Rep Derecesi: **
    Kendimi Getirdim Abi ) Yakında Yeri Yerinden Oynatıcam Az Zaman Lakin Herkez Bir Şeye Şait Olucak ))) Paylaşımlara Başlayacağım Abi
    TÜRKLER KİM Mİ ?
    - Korkusundan Çin seddi yaptırılan (Mete)
    - Avrupa'ya aman dileten (Attila)
    - 50 binle 200 bin kişilik orduyu yok eden (Alparslan)
    - 2 bin kişi ile 500 bin haçlı ordusunu Hatay'a kadar kovalayan (Kılıçarslan)
    - 40 çeriyle binlerce kişilik Çin'e karşı duran (Kürşad)
    - Gemileri karadan yürütüp çağ kapatıp çağ açan (Fatih)
    - Herkesin 'Bitti, gitti' dediği zamanda topraklarını düşmanlardan kurtaran (Atatürk)
    fatsali (23.06.15), Sakin Adam (25.06.15), SelçuK (26.06.15), wanted.07 (23.06.15) Bunu beğendi

  3. #13
    fatsali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Oct 2014
    Mesajlar
    1.731
    Tecrübe Puanı
    32
    Rep Derecesi: **
    Hoşgeldiniz, merakla bekliyoruz @livano.
    Yaşam tahtarevalliye binmek gibi. Bir ucunda ümit, diğer ucunda hayal kırıklığı.Ümit ne zaman en yükseğe çıksa, aynı hızla hayal kırıklığını yukarı fırlatıyor.Ne kadar hızlı yükselmişseniz, o kadar hızlı düşüyorsunuz...
    ases24 (25.06.15), tatar26 (23.06.15), wanted.07 (23.06.15) Bunu beğendi

  4. #14
    imparator - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Engellendi
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Jun 2015
    Mesajlar
    1
    Tecrübe Puanı
    0
    Rep Derecesi: **
    Koyuna Rakı İçirmişler İlk İşi Kurdun Adresini Sormak Olmuş öyle işte abi rakıyı herkes içemez,
    uzun zaman oldu cevap ta yazmamıştın ya öldü ya malı buldu diyordum... hatta unutmuştum seni hatırlatmasaydın
    her şey eskisi gibi değil ve mutlu isen gerisini boş ver
    Kristof34 (26.06.15) Bunu beğendi

  5. #15
    sarıkayalar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Mar 2014
    Mesajlar
    4.181
    Tecrübe Puanı
    58
    Rep Derecesi: **
    Hos geldin @livano ustat
    ÖNCE GÜVENLİK ! GAZA KARŞI MASKE MİKROBA KARŞI ELDİVEN TUZAGA KARŞI TECRÜBE LAZIM ?
    ases24 (25.06.15) Bunu beğendi

  6. #16
    ases24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Uzman
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Aug 2014
    Mesajlar
    1.142
    Tecrübe Puanı
    26
    Rep Derecesi: **
    aslm hg nz sefa getirdiniz iyi forumlar dilerim @livano.usda..
    wanted.07 (25.06.15) Bunu beğendi

  7. #17
    Sakin Adam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    DogacıyıZ
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    May 2012
    Mesajlar
    2.470
    Tecrübe Puanı
    66
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    livano hoş geldiniz sefalar getirdiniz emeklerinizi ve paylaşımlarınızı beklicez inşallah.
    ases24 (25.06.15), wanted.07 (25.06.15) Bunu beğendi

  8. #18
    SelçuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    DogacıyıZ
    Durumu
    Çevrimdışı

    Üyelik tarihi
    Feb 2015
    Mesajlar
    9.083
    Tecrübe Puanı
    149
    Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: Rep Derecesi: **
    Alıntı livano Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kendimi Getirdim Abi ) Yakında Yeri Yerinden Oynatıcam Az Zaman Lakin Herkez Bir Şeye Şait Olucak ))) Paylaşımlara Başlayacağım Abi
    baştacısın abim
    Eğer kanım ile yükselecekse, Hz. Muhammed' sav.in dini...
    Durmayın kılıçlar, doğrayın beni

Sayfa 2/2 İlk 12

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •