aslan

  1. dardanos

    ibretlik

    İbretlik XXXXXXXX Bir adam yürürken arkasından bir...
  2. H

    Oturan aslan

    Slm arkadaşlar köyde gördüm bir kayayı aslana benzetmişler uzaktan baktimizda tıpkı oturan aslan normal bir aslan büyüklüğünde aynı yüksek bir yerde duruyor sizce bunun neresine bakmalıyım emin olmak için saygilarimla
  3. OsiriS

    Yeni çıktı bu paralar..

    Bi arkadaştan geldi bu resimler bende görsel olarak eklemek ve gercekligi hakkinda bilgi almak istedim arkadaşlar. Resimleri ekledim arkadaslar ön tarafı cok belirgin arka kısmında aslan figurü var..arkadasim bunlarin dönemini ve bi degeri varmidir diye sormakta..
  4. L

    Aslan olabilir mi?

    Herkese selam. Forumu bir kaç haftadır ziyaretçi olarak takip ediyordum, öncelikle bu güzel platformda emeği geçen herkese teşekkürler. Dün yürüyüş yaparken şöyle bir taş dikkatimi çekti, taşa yaklaşıp arka kısmında ki oyuğu görünce iş daha da enteresan bir boyut aldı.
  5. Koray Kor

    Aslan ve Öküz Define İşareti Anlamı

    Aslan işareti gücü ve namusu sembol-ize eder özellikle antik yunanda tanrılar için savaştığına inanılır bu nedenle tüm aslanlar kral mezarları yanlarına betimlenir, kralın tüm altınları ve mezarına giden yol başında aslan mutlaka vardır, mezar çeşidi ise kaya mezar yada oda mezar şeklindedir...
  6. C

    slm arkadaşlar

    slm arkadaşlar sız bu kayaı bır şeye benzetebıldınızmı bana aslan kafası gıbı geldı
  7. R

    Aslan kafası

    Yerli kayada hentbol topu buyuklugunde agzı acık aslan kafası iki yanındada tutma kulp var .net anlama gelir .
  8. ıYı

    Lidya sikkesi

    Alyattes ll- Kroisos mö.620-600 civarı El (electrum) 1/48 stater.(0.59 gr.)6mm cap. Ön:sağa bakan aslan başı.arka:inkus (1/48 stater olarak aslan başı çok nadir.)
  9. K

    Aslan pencesi onemlii okuyalim

    Mrb Aslan pencesi kaya altinda kaya buyuk ve kayada yuvarlak ayni tencere kapagi gibi bisy duz yani ama hafif o cizgi belli ediyor bsy varmi sizde destek yorimlayalim
  10. T

    yerde yatan aslan kabartması

    selam arkadaşlar yerde yatan (yanı üzerine tıpkı af edersiniz inek gibi) kabartma aslan resmi var değerli görüşlerinizi paylaşırsanız memnun olurum
Üst