Ümmet, bir peygamberin şeriatına tabi olanlarla ilgilidir.
aynı anda birden fazla peygamber varken kullanılır.
örneğin: hem Hz. Yakub, hem de oğlu Hz. Yusuf aynı anda peygamberlerdi.
inananların bir kısmı Hz. Yakub'un ümmetiydi, bir kısmı da Hz. Yusuf'un ümmetiydi.
yani kimin şeriatına tabi olduğunu belirtmek için kullanılırdı.
fakat 1400 yıldır tek peygamber var. tüm müslümanlar Hz. Muhammed'in şeriatına tabidir.
bir başka peygamber ve şeriatı geçerli olmadığına göre Ümmet kelimesi gerçek manasına ulaşmaz, kullanımı yanlış olur.
Müslümanlar deyince de Tüm Hz. Muhammed ümmeti kastedilmiş olur, doğal olarak.
Müslümanlar yerine Ümmet kelimesinin kullanılması, Milletleri-kavimleri yok etme düşüncesinin tezahürüdür.
Milletler-kavimler kıyamete kadar varolacaktır. kur'an ayetiyle sabittir ve kuran ayetlerinin hükümleri kıyamete kadar geçerli olduğu için, buradan anlaşılır ki, en az iki millet-kavim dünyanın sonuna kadar var olacak demektir. çünkü, kavimler-milletler yok olduğunda veya teke düştüğünde "ben sizi kavimler ve şubelere ayırdım" ayeti karşılığını bulmaz. o zaman da kur'an şaibeli hale gelir. bu sebeple asla böyle bişey olmayacaktır.
Irktan bahsetmek ırkçılık değildir.
ırkçılık, doğuştan bir ırkın diğerlerinden üstün olduğunu veya başka bir ırkın diğerlerinden düşük-alçak-zelil olduğunu iddia etmektir.
böyle bir şeyi iddia edeni ne gördüm ne duydum.
Sünnetullah, Ayetullah nedir iyi bilmek lazım.
tıpkı matematik, fizik, kimya, biyoloji vb. pozitif bilimlerde Allah'ın koyduğu değişmeyen (aynı şartlarda aynı koşullarda kainatın her yerinde aynı sonucu veren) kaideler varsa, tıpkı bunlar gibi, psikoloji, sosyoloji konularında da Allah'ın ayetleri vardır.
Kavim farklılıkları, kişiler, topluluklar, milletler, ırklar arasındaki mücadele-rekabet olmasaydı Hz. Adem'in yaşadığı gibi yaşıyorduk.
Allah, insanlığın gelişmesi için bir motor, bir hareket noktası olarak insanları kavimlere ve şubelere bölmüştür ve bu yüzden toplumlar bir birleriyle yarışarak, rakabet, mücadele ederek, teknolojik, bilimsel vb. konularda ilerlemiştir.
ırklar arasındaki bu yarış, mücadele, rakabet, insanlığın itki motorudur ve Tıpkı pozitif bilimlerde olduğu gibi, sosyal bilimlerdeki Sünnetullah'tır, Ayetullah'tır.
Irklar arası mücadele Allah'ın kanunudur. bazıları bu mücadelede Allah'ın emirlerini çiğner, bazıları çiğnemez. bu da onların imtihanıdır...