- Katılım
- 7 May 2014
- Mesajlar
- 1,218
- Tepkime puanı
- 1,682
- Puanları
- 20
Hepsi birbirinden güzel harika eserler
Sahte ustam hepsi.Mühür kulpa bakın.Nasıl kaynak yapılmış.?
Ustam bunları biz bulduk nasıl sahte oluyor.Sahte ustam hepsi.Mühür kulpa bakın.Nasıl kaynak yapılmış.?
Ustam paylaştığınız görsellerin hiçbirinin üzerinde 1 gr.patin yok.Benim için bu durum bir buluntuyu kısaca sahte yapıyor..1.yüzyıla ait bir obje paylaşıyorsunuz ama 1 gr patin yok üstünde.İlave olarak paylaştığınız görseldeki kağıtta yazan tarih 2 Ekim 2018.Bugüne kadar durmasıda sahte olduğuna işarettir.Zaten kağıt tarih işin içine girmişse açıklamaya gerek duymadan benim için direk sahte.Ustam bunları biz bulduk nasıl sahte oluyor.
Teşekkürler ustam biz onları 2017 de bulmuştuk nöbetçe kulubesinin altında taşın kavuğunda .Ustam paylaştığınız görsellerin hiçbirinin üzerinde 1 gr.patin yok.Benim için bu durum bir buluntuyu kısaca sahte yapıyor..1.yüzyıla ait bir obje paylaşıyorsunuz ama 1 gr patin yok üstünde.İlave olarak paylaştığınız görseldeki kağıtta yazan tarih 2 Ekim 2018.Bugüne kadar durmasıda sahte olduğuna işarettir.
Orjinal olduğunu düşünüyorsanız müze size güzel ödeme yapar bulduklarınız için.Burada bence boşa vakit harcamayın derim.?Teşekkürler ustam biz onları 2017 de bulmuştuk nöbetçe kulubesinin altında taşın kavuğunda .
Tekrar teşekkür ederim usta yorumların için.Orjinal olduğunu düşünüyorsanız müze size güzel ödeme yapar bulduklarınız için.Burada bence boşa vakit harcamayın derim.?
Abi birde bu açıdan inceleyebilirsin.Paylaştığım görsel aynı zamanda bir kitap kapağıdır.Belki daha sonra kitap kapağı üstüne işleme yapılmış ikona olarak kullanılmıştır.3. fotodaki oyma ahşap koimesis üzerinde sanırım belki bakım amaçlı olsada yapılmış olabilecek düzenlemeler esere bakış açısında tereddüde düşürüyor.üst çerçeve alınlığında ve çevre yüzeyde açık renkte kalmış çizgi şeklindeki kalem baskı kanal izlerin zaman aşımına bağlı kaplama bile olsa kararmamış durumu sıvı çam atığı ile işleme tabi olduğunun kanıtı.ana metea çam sanırım.ortadaki dikine çatlak bitimi sivreltili sonlanmamış.yakın çevredeki bazı yanıklar temizlik görmüş.delik açılımların bazıları elde sivri uç oval tahta vivlemesi.ağızlardaki yanık izlerinin doğallığı kaybolmaması adına silinmemiş olmasındandır.sedirde yatan muhteremin fiziki görselliği diğer figürlerle boyut anlamında biraz tutarsız.eser sahibinin bunu göze alarak yaptığını sanmıyorum.her ne kadar yorum yapsakta o günkü sanat ruhu ve işlevselliği bilemediğimizden işi erbablarına bırakmak gerekir.ayrıca vakko ustama da emeklerinden dolayı teşekkürler.iyiki varsınız.