BOŞ ÇIKAN BİR MAHSEN

bengeldim

Yeni Üye
Katılım
2 Haz 2019
Mesajlar
20
Tepkime puanı
12
Puanları
3
arkadaşlar bnim ekiple çalışırken gerçeekten garip şeyler gördüm ve bunlar oluyor gerçek . ateş yanması gibi sevdiğim abilerimdn biri dediki bu akşam hoca ile gidicez . dedimki abi bu adam bu işleri bilse kendisine hayırı olur karıştırmayalım dedim ama ısrar etti kabul ettik :D
her neyse yere ulaştık malum hoca elinde bi poşet toprakla okumaya başladı sağa sola toprak serpti kendi kendine konuşmaya başladı '' şunu tutun . bunu bağlayin . onu kaçırmayın yakalayin vs '' samimi olduğum abiye (o arabada bekliyor ) aradım dedim bu adam sahtekar inanmadı :D neyse hoca okudu üfledi sizi kimse göremez çalışın dedi :D hoca eminmisin dedim valla heeç bişi olmaz dedi :D başladık işe . gece domuzlar mısırları falan yemesin diye köydeki insanlar arada bir gezmeye çıkar bekçilik için adam traktörün farını bize doğruttu basıyor kornaya :D sonra topukladik . bu işlerden gerçekten anlayan ilim sahibi olanlar var ama onlarda bunu söylemezler
 

kabakburgiba

Operatör
Katılım
21 Haz 2014
Mesajlar
1,387
Tepkime puanı
334
Puanları
12
Ustam aynısı başıma geldi. Açtığın yer sanki aynısı. Oda boş. Bu doğru. Şimdi ne oldu. Dikkatli oku. Açtığın yeri karşına al. Sol duvarın hemen dibinde bir ağaç varsa onun altını kaz. Tam dibinde, temel hizasında Bi mezar çıkacak. İyidir. İyiiiii. Anladın mı,
 

kabakburgiba

Operatör
Katılım
21 Haz 2014
Mesajlar
1,387
Tepkime puanı
334
Puanları
12
Ustam gelelim önemli kısma, aynısını açtım, sanki açtığım yer. Milas ta, şimdi odanın içinden sağ tarafında bir kapak var, hemen ardında bir tuzak. Sonrasında tünel, ve kısa keseyim odalar.
 
Üst