Koltuk taşı karşısında tosbaa

ÇOBANBEY

Member
Katılım
21 Ara 2018
Mesajlar
37
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Konum
Bursa
Slm ustalar ben bursa dan yeni üyeyim. Dün keşif amaçlı biraz dolaşayım dedim. Eski dere yatağına benzer bir yerde meşe ağaçları arasında kayalar gördüm. Bir kayada yaklaşık yarım metre derinliğinde oyuk vardı ve açılmıştı. Hemen yan tarafında koltuk şeklinde sağ kol dayama yeri olan oturunca ayakların yere değmeyeceği bir koltuk taşı vardı. Koltuk taşının yani derenin karşısında ağzı açık yuvasından bakan kaplumbağa şeklinde bir kaya vardı.çevrede değişik şekillerde geometrik şekilde parçalanmış ama ayrılmamış üzerlerinde parçalanmadan kaynaklı sandığım tuhaf oyuklar vardı. Bunların hepsi yola 10 m. Yakın ve yamaç bir yerdeydi. Belki ben benzetiyorum doğal şekiller olabilir diye
düşündüm . Ancak kepçe sokulmuş ve bazı yerler eşelenmiş gibiydi. Bu anlattıklarımın hepsini fotoğrafladım amacım siteye koyup ilk paylaşımımı yapmak ve siz üstatlarımdan bilgi istemekti . Neyse işimi bitirdim ve görünecek şekilde yol kenarına çıktım çektiğim fotoları kontrol ederken. Yolun karşısına park ettiğim aracımın yanına siyah palakalı bir kamyonet yanaştı.ancak içinden 10 dakika boyunca kimse inmedi.ancak benide inmeden görecek durumdaydılar.tabi bende görmezden geldim ama göz ucuyla takip ediyordum.ancak ilk keşfimde tırsmadım desem yalan olur.telefonumdaki fotoları sildim ve umursamaz bir şekilde aracıma geçtim ve oturdum bir beş dakika daha böyle geçti.sonra siyah plakalı kamyonet yoluna devam etti.bu arada onbeş dakika boyunca araç çalışır ve farları yanar vaziyetteydi.belki daha sonra tekrar gidip fotoğraflayabilirim. Ustalar ne dersiniz işaretler ve olay hakkında
 

Cann

Editör
Katılım
6 Kas 2016
Mesajlar
853
Tepkime puanı
223
Puanları
12
Slm ustalar ben bursa dan yeni üyeyim. Dün keşif amaçlı biraz dolaşayım dedim. Eski dere yatağına benzer bir yerde meşe ağaçları arasında kayalar gördüm. Bir kayada yaklaşık yarım metre derinliğinde oyuk vardı ve açılmıştı. Hemen yan tarafında koltuk şeklinde sağ kol dayama yeri olan oturunca ayakların yere değmeyeceği bir koltuk taşı vardı. Koltuk taşının yani derenin karşısında ağzı açık yuvasından bakan kaplumbağa şeklinde bir kaya vardı.çevrede değişik şekillerde geometrik şekilde parçalanmış ama ayrılmamış üzerlerinde parçalanmadan kaynaklı sandığım tuhaf oyuklar vardı. Bunların hepsi yola 10 m. Yakın ve yamaç bir yerdeydi. Belki ben benzetiyorum doğal şekiller olabilir diye
düşündüm . Ancak kepçe sokulmuş ve bazı yerler eşelenmiş gibiydi. Bu anlattıklarımın hepsini fotoğrafladım amacım siteye koyup ilk paylaşımımı yapmak ve siz üstatlarımdan bilgi istemekti . Neyse işimi bitirdim ve görünecek şekilde yol kenarına çıktım çektiğim fotoları kontrol ederken. Yolun karşısına park ettiğim aracımın yanına siyah palakalı bir kamyonet yanaştı.ancak içinden 10 dakika boyunca kimse inmedi.ancak benide inmeden görecek durumdaydılar.tabi bende görmezden geldim ama göz ucuyla takip ediyordum.ancak ilk keşfimde tırsmadım desem yalan olur.telefonumdaki fotoları sildim ve umursamaz bir şekilde aracıma geçtim ve oturdum bir beş dakika daha böyle geçti.sonra siyah plakalı kamyonet yoluna devam etti.bu arada onbeş dakika boyunca araç çalışır ve farları yanar vaziyetteydi.belki daha sonra tekrar gidip fotoğraflayabilirim. Ustalar ne dersiniz işaretler ve olay hakkında
Onlar senden önce ziyaret etmişler orayı kazı yapanlar da onlardır senin gitmeni beklediler bu saydığın işaretleri tekrar gidersen geniş açıdan yükle bakalım
 

ÇOBANBEY

Member
Katılım
21 Ara 2018
Mesajlar
37
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Konum
Bursa
Onlar senden önce ziyaret etmişler orayı kazı yapanlar da onlardır senin gitmeni beklediler bu saydığın işaretleri tekrar gidersen geniş açıdan yükle bakalım
İnşallah üstat gidip tekrar fotoğtaflamayı düşünüyom
 

sepetkaya

Editör
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
509
Tepkime puanı
19
Puanları
4
Sitemize hoşgeldiniz ÇOBANBEY kardeşim...muhtemelen adamların mekanını istemeden taciz etmişsiniz, herşeyden önce bu bir sorun olur, benim fikrim pekte etik sayılmaz bir başkasının mekana girmek... Siyah pilaka demişsin kamu görevlisine olabilir, dikkat et derim.. bu karmaşa çözülünce yazdığın o güzel görselleri gormeyi isteriz inşallah..şansın bol olsun...
 

ÇOBANBEY

Member
Katılım
21 Ara 2018
Mesajlar
37
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Konum
Bursa
Sitemize hoşgeldiniz ÇOBANBEY kardeşim...muhtemelen adamların mekanını istemeden taciz etmişsiniz, herşeyden önce bu bir sorun olur, benim fikrim pekte etik sayılmaz bir başkasının mekana girmek... Siyah pilaka demişsin kamu görevlisine olabilir, dikkat et derim.. bu karmaşa çözülünce yazdığın o güzel görselleri gormeyi isteriz inşallah..şansın bol olsun...
Aynen ustam katılıyorum. Zaten bilgi ve alet edevat konusunda donanımlı değilim. Sadece keşif ve öğrenme amaçlı bir geziydi. Belki ilerleyen zamanda duruma göre icraate geçilebilir. Saygılar
 

psh

Bilgili Üye
Katılım
11 Ara 2018
Mesajlar
233
Tepkime puanı
6
Puanları
0
hosgeldiniz.! anlattiginiz kadariylada yürütmüsler :)
 

ÇOBANBEY

Member
Katılım
21 Ara 2018
Mesajlar
37
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Konum
Bursa
Eyvallah usta Allah hepimizin gönlüne göre versin inşallah..
 

toyalp

Bulaşan mazlumun ahıdır.Kainat bu yükü kaldıramaz.
Süper Moderatör
Katılım
29 Kas 2016
Mesajlar
1,635
Tepkime puanı
554
Puanları
14
Seni yoklamışlar ayrıca göz dağı vermişler. Bir sonrakinde daha tedbirli olmanı tavsiye ederim. Muhtemelen plakan sorgulandı temiz çıkınca not alınıp senin de resmin çekildikten sonra oradan ayrıldılar. Neyse gidecek olursan yanında herhangi bir suç unsuru taşıyacak alet edevat götürmesen iyi edersin. Hayırlı forumlar
 

godfather

Member
Katılım
15 Ara 2018
Mesajlar
85
Tepkime puanı
0
Puanları
3
Siyah plakalı kamyonet?
Kamyonetin plakası sizin söylemenize göre resmi plaka.
Kamyonet olduğuna göre ve plaka sahte değilse kaale alınabilir, devlet eliyle yani belediye filan işin içinde (ki bana göre sahte, köyde rahat gezmek için belediye süsü verilmiştir)
 
Üst