Lütfen yardım..Bu doğru olabilir mi ?

rammstein_s

Yeni Üye
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
iyi günler bir arkadaşımın başına gelen olayı aynen aktarıyorum.
arkadaşın annesi 3 harfliler tarafından rahatsızlanmış.bu süre zarfında sürekli incir ağacının altını işaret etmişler.Ve ona burada bir bakır tencere içinde altın olduğunu söylemişler.arkadaşım niyetleniyor kazmaya ancak ben bir bilene sormamız gerektiğini düşündüm ve o yüzden bu başlığı açtım.Sizce böyle bir şey var mıdır?Yoksa bu bir aldatmaca mıdır? Şimdiden Teşekkürler.
 

demirmaden

Yeni Üye
Katılım
11 Nis 2014
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
0
cinlerin insalara bir şeyler yaptırdıkları doğrudur ama bu görünenler yada rahatsızlık verenler kötü niyetlileri oldukları için umduğunuz şeyleri bulamayabilirsiniz.
 

rammstein_s

Yeni Üye
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
işte çok bir fikrimiz olmadığı için buraya sormak uygun olur diye düşündük.
 

beyazzadam16

Süper Moderatör
Süper Moderatör
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
360
Tepkime puanı
12
Puanları
4
Kristof34 ustam konunuzu görünce yorum yapacaktır ve onun dediklerini dikkate almanızı tavsiye ederim, şahsi fikrimi sorarsanız bi hayırlarının olacağını sanmam
 

Kristof34

DogacıyıZ
Katılım
13 Eyl 2014
Mesajlar
748
Tepkime puanı
30
Puanları
4
Yaş
45
Konum
İstanbul
Eskiler hep der hani incir ağacının dibine küçük abdest yapılmaz. İncir ağaçlarını mesken edindikleri doğrudur. Arkadaşınızın annesi bu incir ağacının yakınında sofra bezi falan silkelemismi? Veya saç ve tırnak gibi birşey atılmısmı cöpte olabilir. Cinler insanlara çok yalan söylerler lakin 10 sözün 1-2 tanesi doğrudur da ancak neden bböyle birşey yapsınlar. Denemekten zarar gelmez içinizden en soğuk kanlı kimse abdets aldırıp işlem yaptırın tek başına olsun hiç konusmasın sigara falan da icmesin deneyin bakalım.
 

beyazzadam16

Süper Moderatör
Süper Moderatör
Katılım
7 Haz 2015
Mesajlar
360
Tepkime puanı
12
Puanları
4
s3n bu sigara olayına neden karşısn abi bu kadar :) Kristof34 abi sağlıga zararından başka zararlarıda var galiba :)
 

azadibb04

Member
Katılım
29 Ocak 2015
Mesajlar
45
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
ben eskiden bu tür şeylere inanırdım ama ben de birkaç defa böyle rüyalar gördüm. makinemle gidip baktım ama hiçbir şey yoktu. geçenlerde de bir arkadaş beni kandırıp bir yere götürdü burada kesinlikle bir küp altın var dedi. gittikten sonra rüyasında gördüğünü söyledi. gidip baktım. hiçbir şey yoktu. ama belli de olmaz. bazen böyle bulanlar oluyor diye biliyorum. saygılar...
 

karatoprak

Yeni Üye
Katılım
9 Mar 2013
Mesajlar
14
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
İnsanları kandırmak ve sonrasında alay etmek onların çok hoşuna gider.
 
Üst