Renix kullanıcısının son içeriği

  1. Renix

    Kaya hangi canlıya benziyor Ustalar..

    eyvAllah seninde kardeşim nasipten ötesi yok zaten
  2. Renix

    Kaya hangi canlıya benziyor Ustalar..

    daha neler var bi bilsen :d orda
  3. Renix

    Kaya hangi canlıya benziyor Ustalar..

    asıl fotolar ı bulamadım ama buda iş görür
  4. Renix

    Kaya hangi canlıya benziyor Ustalar..

    Bölge dememin sebebi iiç anadolu harici canlı gözle gezmedim ama benzerlik var bu tip yeri çok gördüm fotolara bakiyim sana benzerini gösterebilirim
  5. Renix

    Kaya hangi canlıya benziyor Ustalar..

    Dogal degil ama kamplumga muamelesi yapmayın mezar gibi duruyor bölge içanadolu ise kesinlikle mezar derim tek bölgede 10 dan fazla kaplumbaga gördüm ama bu define ile alakalı degil medeniyet işaretidir ve bölge de mezarlık alanıdır derim
  6. Renix

    ♥Define sohbeti 2020 Ramazan Bayramı Kutllama Panosu♥

    Tüm müslüman dünyasının ve dahi definesohbeti ailesinin Ramazan bayramı mübarek olsun Rabbim hayırlara vesile kılsın
  7. Renix

    Tabutu Sekine Bulma Yöntemi Ve Şüphelinen Yerde Olup Olmadığını Anlama Yöntemi

    Horozlar kısmı sanırım teri çünkü özellikle beyaz horoz sabah vakti çok öter hadis te onların semaya inen melekleri gördügü rivayet edilir . Diger konuya gelince kutsal emaneti bizim defineciler bulur bulursa zaten :) ayrıca bizim araştırma olayına 1 el atsak varya biz buluruz çok konu var...
  8. Renix

    Ustalardan Bu Yer Hakkında Yorum Alabilir miyim

    Valla makine yoksa yorma kendini buraya fotolardan anladıgım 3 farklı zamanda çalışma yapılmış ve nokta atışı yapılmış özellikle mezar lık hediyelerni ve agır malzeme olan yerleri açmışlar agır işçilik olan yerleri burakmışlarkii oralarıda açmak her babayigidin harcı degildir , ama gözden kaçan...
  9. Renix

    Zirvedeki şunu çanagi

    vede bu taş kaya sabitmi 1 yerden düşmüş olabilirmi yani yer degiştirme olabilirmi, aynı zamanda yukseklerde her sunu mezarla alakalı degildir eskilerden de hayvan severler varidi onların su içmesi için yapılan yerlerde mevcuttur yan detaylar lazım The thing in dedigi gibi detaylar için çevre...
  10. Renix

    Ustalardan Bu Yer Hakkında Yorum Alabilir miyim

    Amac nedir burda onuda söyleki ona göre yorumlar yapılsın . Bilgi sahibi olmak becerileri geliştirmek mi? yoksa kalan yer varmıdır mı? Burada detaylı 1 çalışma yapılmış ayrı ayrı zamanlarda , ha yer varmıdır illaki kalan 1 yer olur ama dolu boş onuda senin elindeki makine bilir :)
  11. Renix

    Ustalardan Bu Yer Hakkında Yorum Alabilir miyim

    Alan alacagını almış çok sayıda işlem görmüş 1 yer
  12. Renix

    Heykel deki yazılar

    arkdan görünüşü zaten victoria secretten fırlamış gibiydi :D
  13. Renix

    Ustalar Kayar mezar için çok müsait değil mi

    ordaki o kayalarıdamı kırmış bu hayvan ,sen 4 ayaklı diyorsunda sankim bana 2 ayaklı g,b, geldi :D
  14. Renix

    yok DEVE

    Bu deve deveysede mal ı alınmış ayrıca en orjinal deve bende :D
Üst